וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתה גם אתם יכולים: המנורה הגאונית שתעזור לצמחים שלכם לגדול

29.10.2018 / 14:29

כשאחת מחברות התאורה הגדולות בעולם נכנסת לפרויקט מחקר ופיתוח מדעי - צפו לדברים גדולים. המנורה החדשה של ARTEMIDE לא רק תאיר לכם את הסביבה, אלא גם תגרום לצמחים שלכם לצמוח. איך הפלא הזה קורה?

מנורה העוזרת בגידול צמחים. יח"צ,
טכנולוגיה מוגנת פטנט מנצלת את אורכי הגל השונים של האור על מנת לספק תנאים מדויקים לגידול הצמח/יח"צ

אם אתם נמנים עם אלה שעל אף כל המאמצים לא מצליחים לגדל צמחים בבית - ימי הייאוש שלכם הגיעו לקיצם. קבוצת Bjarke Ingels Group הדנית (או בקיצור BIG) שפועלת בתחומי עיצוב, אדריכלות, מחקר ופיתוח, חברה למותג התאורה האיטלקי ARTEMIDE ביצירת גוף תאורה מחליף צבעים, שיעזור לצמחים שלכם לצמוח.

מנורת הזכוכית התלויה שזכתה לשם Gople, עושה שימוש במערכת תאורה RWB המוגנת בפטנט של ARTEMIDE, שפותחה כבר בשנת 2010. המערכת מאפשרת את הגדרת הטמפרטורות של האור, כשהיא מפיצה גוונים אדומים, לבנים או כחולים, שמייצרים תאורת אווירה נעימה ובו זמנית מסייעים לצמחים לבצע פוטוסינתזה.

מנורה העוזרת בגידול צמחים. יח"צ,
המנורה מעוצבת נקיה ומוקפדת ויכולה להשתלב בחללים מסוגים שונים/יח"צ

אור כחול בעל אורך גל של 425 עד 450 ננומטר מעורר את הצמח בשלבי הצמיחה הראשוניים שלו, בעוד אור אדום עם אורך גל של 575 עד 625 ננומטר מקדם את הפריחה.

מנורות Gople פותחה במקור עבור אזורים ציבוריים, דוגמת משרדים, בהם אזורי ישיבה משלבים בתוכם גם צמחיה. BIG זיהו את הצורך במנורה ורסטילית, שמצד אחד תהיה מסוגלת לתמוך בצמיחתם של הצמחים בסביבה הלא אופטימלית, אך תוכל גם לספק תאורה פונקציונלית ותאורת אווירה בעת הצורך.

עוד באותו נושא

במיוחד כשהחלונות סגורים בחורף: 5 צמחים שישפרו לכם את האוויר בבית

לכתבה המלאה
מנורה העוזרת בגידול צמחים. יח"צ,
מנורה אחת, מראה מגוון ומשתנה/יח"צ

"שיתוף הפעולה בינינו היה לא רק מפגש של ידע וגישות שונות, אלא גם דיאלוג מאד פתוח, שאפשר לנו להשיג את התוצאה אליה שאפנו להגיע", אמרה קרלוטה דה בוילקואה, מעצבת, אדריכלית וסגנית הנשיא של ARTEMIDE.

"BIG הצליחו לשלב בין טכנולוגיה חדשנית למלאכת ניפוח הזכוכית, והתוצאה שהתקבלה היתה כל כך מעניינת, שהיה אך טבעי לשלב את המנורה כחלק מקולקציה שלנו".

המנורות מיוצרות בעבודת יד, באמצעות טכניקת ניפוח זכוכית ונציאנית עתיקה, שהופכת בעת הניפוח מלבנה לשקופה קריסטלית. המנורה פותחה בשלושה גוונים: לבן - שקוף קריסטלי, כסוף שקוף וברונזה שקוף.

מנורה העוזרת בגידול צמחים. יח"צ,
מיומנות של ניפוח זכוכית ונציאנית מיושמת בייצור המנורות/יח"צ
מנורה העוזרת בגידול צמחים. יח"צ,
המנורה מגיעה בלבן - שקוף קריסטלי, כסוף שקוף וברונזה שקוף/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully