וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהדיירים רוצים להרגיש בבית כמו בנופש מפואר - זאת התוצאה

בשיתוף ARCDB

2.11.2018 / 9:49

350 מ"ר של תחושת חופש, בריכה ונוף לים: משפחה של תושבי חוץ רכשו בית ישן בנתניה והפכו אותו לוילה מעוצבת בת ארבע קומות. הבקשה המרכזית מהמעצבת - בית מודרני ועכשווי שיתן תחושה של חופשה במלון בוטיק. כך זה נעשה

וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
ביקשו מהמעצבת בית מודרני שלא דומה לביתם הקלאסי בחו"ל/עוזי פורת

הדיירים: זוג + 3 ילדים
מיקום: נתניה
שטח: 350 מ"ר בנוי
אדריכלות ועיצוב פנים: שלי שבת

מי לא רוצה להרגיש כאילו הוא יוצא לחופש בכל פעם שהוא נכנס הביתה? משפחה של תושבי חוץ מצרפת רכשו בית ישן מול הים בנתניה, כדי לגור בו בכל ביקור בארץ. הם ביקשו משלי שבת, בעלת המשרד לאדריכלות ועיצוב פנים S Design להפוך אותו לוילה רחבת ידיים ומפוארת שנראית ומרגישה כמו מלון בוטיק אינטימי ומפנק. הצעד הראשון של שלי בתהליך היה להגדיל את הבית מהמבנה המקורי בן שתי קומות לארבע קומות, שמשתרעות על פני 350 מ"ר בסך הכל. כמו כן, חוללה המעצבת מהפכה חזותית, שכללה הריסה מוחלטת של פנים הבית ושיפוץ אינטנסיבי, על מנת להתאימו לצרכי הדיירים ולסגנון העיצובי המבוקש.

וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
חיפויי זכוכית ושיש בקירות הסלון/עוזי פורת

"המשפחה מגיעה בתדירות גבוהה לישראל ולזוג ההורים היה חשוב שיחכה להם בית מודרני ועכשווי, כזה ששונה מהבית הקלאסי האירופאי שלהם בחו"ל כשהם מגיעים. בנוסף, הם ביקשו שלכל ילד תהיה סוויטה משלו עם שירותים ומקלחת וכן חדר ארונות צמוד. להורים עצמם הוקצתה יחידת הגג עם שתי מרפסות, האחת פונה לים והשנייה למזרח ממנה ניתן להשקיף כשהראות טובה עד ליהודה ושומרון. קומת הכניסה כוללת את המרחב הציבורי - סלון, מטבח ופינת אוכל. בנוסף, שדרגנו את המרתף לדירת אירוח והוספנו בריכת שחייה המשקיפה לנוף הים".

המעצבת הפיקה את המקסימום מהמבנה המקורי, שהיה חשוך וצפוף יחסית, יצרה פתחים גדולים המכניסים פנימה אור ומיעטה בהנמכות תקרה על מנת לשמור על תחושת מרחב ואווריריות. רצפת אבן אלגנטית מפלסת את דרכה פנימה בחללים הציבוריים וחיפויי שיש, אבן ואפילו זכוכית מעטרים את הקירות שסבלו מדיספרופורציה וכעת נראים במיטבם.

עוד באותו נושא

180 מ"ר של קסם בבית הטובל בירוק בבנימינה

לכתבה המלאה
וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
עציצים עם צמחיה מרככים את המראה המודרניסטי/עוזי פורת

המטבח בנוי מקירות וחיפויי זכוכית ואבן שחורה יחד עם עמודים, ששולבו כחלק אינטגרלי מהמרחב. בסלון מסתיר את הטלוויזיה קיר זכוכית אטום שמואר רק כאשר הטלוויזיה נדלקת ומייצר מראה יוקרתי להפליא. את פלטת הגוונים על בסיס שחור ואפור ריככה המעצבת באמצעות נגיעות עץ המעניקות חמימות במוקדים שונים, כורסאות ראטן קלילות ואדניות עם עציצים. את המדרגות המטפסות למעלה ממשיך מעקה של מוטות ברזל שחור מצד אחד ומצידו השני משולב בזכוכית שמאפשרת משחק שקיפויות מעניין. כל הדלתות בבית הן בקו אפס בשילוב ארונות מעץ והבית עונה על אורח החיים הדתי של בני המשפחה, כשבכל קומה הוצבה פינת נטילת ידיים מסוגננת.

וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
משחקים של איזונים באופי החומרים בחדר הרחצה/עוזי פורת

הבריכה נבנתה תוך יצירת סביבה מטופחת ופיתוח החוץ, כמו שביל אבן הסולל את הגישה ודק עץ לצד פינת ברביקיו עם מטבחון חוץ מאובזר היטב. בינה ובין פינת ההסעדה מפרידה מחיצת זכוכית שמאפשרת שקיפות מקסימלית.
"הבית הוא מקום שמתאים לחופשה בחגים ובקיץ. הוא נעים לשהייה לאורך זמן וקולע לצרכים של בני המשפחה ומתמזג היטב בקווי המתאר של אזור החוף בעיר הקיט", מסכמת המעצבת.


בקרו בפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים שלי שבת

וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
מהמיטה בסוויטת ההורים נפתח הנוף אל הים/עוזי פורת
וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
טקסטורות מעניינות באריחי הקרמיקה/עוזי פורת
וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
מדף עם תמונות במסגרות שחורות נותן קונטרה לסקלת הגוונים הרגועה באחד מחדרי השינה/עוזי פורת
וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
בכל קומה הוצבה פינת נטילת ידיים מסוגננת/עוזי פורת
וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
כסאות בר עם מושבי ראטן מכניסים קלילות אוורירית לחלל/עוזי פורת
וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
מחוץ לבית - דק, בריכה ונוף אינסופי אל הים/עוזי פורת
וילת נופש בנתניה. עוזי פורת,
באחד מחדרי הרחצה - צורות גאומטריות וגוף תאורה עם קריצה קלאסית/עוזי פורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully