וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשבור את תכניות הקבלן ולא את החסכונות: הצצה לדירה זוגית שיקית בתל אביב

בשיתוף ARCDB

14.10.2018 / 7:11

90 מ"ר של סטייל אורבני: לבקשת הזוג שביקש לעצמו דירת בוטיק פונקציונאלית, בחרה המעצבת בגוונים מונוכרומטיים, שילובים חומריים של חום וקור, קיר כוח שחור בכניסה והרבה אור. כך זה נעשה

דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
מסגרות החלונות בסלון מתכתבות עם קיר הכוח השחור עליו נתלתה הטלויזיה/יפעת גבאי

הדיירים: זוג
מיקום: מרכז תל אביב
שטח: 90 מ"ר
עיצוב פנים: עדית לוי


דירת קבלן תל אביבית תוכננה ועוצבה מחדש כבר בשלב המעטפת על מנת לענות על דרישות סגנון החיים וצרכי הלקוחות. הדיירים חשקו בסגנון של דירת בוטיק פונקציונאלית ונעימה ומעצבת הפנים עדית לוי יצרה עבורם מרחב מגורים בקווים נקיים, סגנון קלאסי בטוויסט עכשווי ונגיעות שמעניקות רכות וחום.

"הצרכים כפי שהעלו בפגישה הראשונה היו חדר שינה מפנק שיספח לתוכו חדר רחצה , חדר נוסף לטובת הרחבת המשפחה בעתיד ומשרד ביתי. כתוצאה מכך, המשרד נסגר בחלונות אלומיניום שפונים למרפסת הבית. בכך אפשרנו לאור טבעי לשטוף את המשרד ויחד עם זאת, סגירת הזכוכית הפכה אותו לשקט במיוחד ומופרד מיתר הבית".

דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
משחקים חומריים של ניגודים - משטחי עץ חמימים לצד שימוש במתכת ופלסטיק/יפעת גבאי

בתכנון המקורי, השירותים מוקמו ככה שדלת הכניסה אליהם פונה לחזית הסלון. המעצבת החליטה להרים קיר כוח שחור בעל נוכחות דרמטית בו נטמעת הטלוויזיה, שנועד להסוות את השירותים. הנישה הפונקציונאלית שנוצרה כתוצאה מכך, משמשת עבור הדיירים מקום אחסון עבור מכונת כביסה ומייבש וכך השטח נוצל באופן מקסימלי.

עוד בין השינויים שבוצעו: חדר הרחצה סופח לחדר השינה. המקלחון והשירותים נסגרו במחיצות זכוכית אטומות ואילו ארון הרחצה מצא את דרכו מחוץ לחדר הרחצה אל תוך חדר השינה ומשמש כשידת אחסון ושידת איפור, מעבר לצרכים הבסיסיים. בדרך זו כל אחד מדיירי הבית יכול להתארגן בחלל אחר ברוגע ובנועם.

עוד באותו נושא

הייאוש נעשה יותר נוח בתל אביב: ביקור בפנטהאוז מטריף של משפחה בריטית

לכתבה המלאה
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
חלל הסלון והמטבח מתמזגים זה אל זה באלגנטיות/יפעת גבאי

בתכנון המקורי המטבח היה מטבח קבלן סטנדרטי, עם מעט מאוד אחסון וללא מקומות ישיבה כלל. על מנת להתגבר על אילוצי השטח, המעצבת תכננה מטבח בקווים מקבילים שיכיל הן מקומות אחסון וגם מקום ישיבה לקפה של הבוקר, קריאת עיתון או עבודה עם מחשב נייד. קונסטרוקציית הנירוסטה במראה ההייטקי משתלבת היטב עם משטח העץ וביחד החומרים רוקחים משחק מעניין בין חום לקור. הכיסאות השקופים שנבחרו מעצימים את תחושת האווריריות המבוקשת. רצפת העץ הבהירה מחממת את החלל וכדי לשמור על קו נקי ותחושה של מרחב, בוצעו הנמכות תקרה מגבס, בהן שקועות מערכות הסאונד, התאורה ומיזוג האוויר. הסלון פתוח עם שלל חלונות ויציאה למרפסת שמש לעבר הנוף האורבני ומכניס את החוץ לתוך הפנים.

דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
גופי תאורה גאומטריים מודרניים נתלו מעל האי במטבח/יפעת גבאי

"חדר השינה בדירה עשיר בגוונים בהירים ונעימים בשילוב פרקט שמייצר חמימות. חדר השינה חף מאלמנטים מיותרים ונקי בעיצובו בהתאם לאופיים של דיירי הבית. הטלוויזיה בחדר השינה תלויה מתקרה - היות ומעטפת חדר השינה משופעת חלונות, מצאנו שמדובר בפתרון יעיל ונוח".

פלטת הגוונים שנבחרה לעיצוב הבית נעה על טהרת הגוונים המונוכרומטיים המודרניים, עם נגיעות של עץ. בשירותי האורחים ריצוף אוריינטאלי בגוונים של שחור ולבן. מראה גדולה מוקמה במסדרון הארוך. על מנת לטשטש את האפלוליות וליצור מרחב והשתמשה המעצבת בגופי תאורה שאורם משתקף במראה. כמו כן, העמידה שידה פונקציונאלית לניצול מרבי של השטח.

"בסופו של דבר הצלחנו להגיע לתוצאה אופטימלית של דירה מודרנית קטנה ומדליקה, על אף השטח המצומצם וללא חריגה מהתקציב שעמו יצאנו. הלקוחות מאוד מרוצים מהתוצאה - הצלחנו להפוך את הדירה לפונקציונאלית ונעימה", מסכמת המעצבת.


בקרו בפרויקטים נוספים של מעצבת הפנים עדית לוי

דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
ללא אלמנטים עיצוביים מיותרים - חדר השינה/יפעת גבאי
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
נישת עץ פונקציונאלית מכילה פריטים דקורטיביים/יפעת גבאי
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
ניצול אופטימלי של חלל הרחצה של הזוג/יפעת גבאי
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
מודרניות קלאסית - חדר הרחצה/יפעת גבאי
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
שולחן אוכל/ אי בלב המטבח מומקמו בקו המקביל אל הארונות/יפעת גבאי
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
על סקאלת האפורים - חדר רחצה נוסף/יפעת גבאי
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
אחידות חומרית קושרת בין אזורי הבית השונים/יפעת גבאי
דירת זוג בתל אביב. יפעת גבאי,
במסדרון הארוך נתלתה מראה שמרחיבה ויזואלית את השטח/יפעת גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully