וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום שלנו: מייגן מרקל רצתה לעצב לנו את הסלון

1.9.2018 / 0:26

דוכסית, שחקנית ובלוגרית לייף סטייל?! אמנם מייגן מרקל החליפה את הכובע האחרון בכובעים מעוצבים של משפחת המלוכה, הדבר לא מנע מאתנו לקפוץ אחורה בזמן כדי ללקט כמה עצות עיצוב מתוך הבלוג (ז"ל) של אשת האשכולות המיוחסת. הצטרפו גם אתם

מייגן מרקל בשמלה של קרולינה הררה בחגיגות יום הולדת 92 למלכה אליזבת. GettyImages
מייגן מרקל - ללא ספק אשת אשכולות/GettyImages

תמיד ידענו שמייגן מרקל, בת המלוכה הטריה שאנחנו אוהבים, היא אשת אשכולות. רק שלא תיארנו לעצמנו עד כמה. כשהדוכסית מחליקה בכזאת טבעיות לסטטוס המלכותי שלה, מסתחבקת עם המלכה וגם הופכת לנסיכת סטייל בלתי מעורערת, קל לשכוח את חייה הקודמים. ולא, אנחנו לא מדברים על קריירת המשחק שלה בהוליווד.

על מייגן מרקל, בלוגרית וגורו לייף סטייל שמעתם? במשך שלוש שנים טיפחה מרקל את "The Tig", הבלוג שדרכו שיתפה את הקוראים שלה בהגיגיה אודות חיים שכוללים טיולים, אוכל משובח, אופנה, יופי ועיצוב. כן, כן.

אך כידוע, כשהארי ומשפחתו נכנסו לתמונה הדברים השתנו. הבלוג הפוטוגני היה חייב ללכת, יחד עם סטטוס השחקנית. היום, כשמקלידים את כתובת הבלוג, במקום להגיע לעמוד ראשי מעוצב ותוסס, מקבלים מכתב פרידה מרגש ממרקל לעוקביה (כי היא נסיכה אמיתית). ועדיין, הודות לדבר המופלא ששמו אינטרנט - ולאנשים שמכירים אותו מעבר לחיפוש בסיסי בגוגל - שום דבר לא באמת נעלם לעד.

אלה שמתגעגעים לבלוג שלה, יכולים להיכנס למכונת זמן שתיקח אותם לימים היפים בהם שיתפה אותם בהמלצותיה, או במקרה הספציפי שלנו - המלצותיה לעיצוב הסלון בבית.
ולמרות שחמשת הטיפים הבאים לקוחים מ-2016, הם עדיין מלאי טוב טעם ורלוונטיים מתמיד.

במילותיה של הדוכסית מרקל עצמה:

הבלוג של מייגן מרקל. apartmenttherapy,
שכבות של שטיחים מייצרים מראה עשיר יותר בחלל/apartmenttherapy

הניחו שטיחים בשכבות
זהו טיפ מעולה להוספת טקסטורה לחלל, והוא לא רע גם עבור הכיס. שטיחים טובים יכולים להיות מאד יקרים, ודרך טובה לחסוך (וגם להרוויח מראה ייחודי) היא לרכוש שטיח יקר קטן, ולהניח אותו על גבי שטיח גדול וזול יותר. המראה שמתקבל הוא בוהמייני, מעורר עניין ולגמרי עובד.

עוד באותו נושא

הקוטג' המלכותי שבו יגורו הנסיך הארי ומייגן מרקל

לכתבה המלאה
הבלוג של מייגן מרקל. apartmenttherapy,
לא, שלטי המיכשור האלקטרוני שלכם הם לא אקססוריז שמוסיפים לעיצוב החדר/apartmenttherapy

הוסיפו דגשים מעניינים לשולחן/ שידה
שלטי טלוויזיה הם לא פריט דקורטיבי. שימו אותם בתוך קופסה אסתטית, ומקמו אותה לצד פריטים דקורטיביים קטנים נוספים, אבל זכרו לא להעמיס. אתם אף פעם לא תטעו עם ערימה קטנה של ספרים, ופריט קטן נוסף לצדם, כמו נר למשל.

הבלוג של מייגן מרקל. apartmenttherapy,
שחור ולבן. קלאסיקה נצחית/apartmenttherapy

השתמשו בשחור ולבן
יש סיבה לכך שהשילוב הזה הוא קלאסי. הוא מתאים בקלות להרבה סגנונות עיצוביים ומוסיף קונטרסט לחלל. דמיינו לכם ריהוט שחור עם ווילונות לבנים, שמיכות עם הדפסים גאומטריים בשחור לבן, ספה לבנה עם כריות קטיפה שחורות, או יצירת אמנות על הקיר בצבעי שחור לבן. יש כל כך הרבה דרכים בהן אפשר להכניס את השילוב האלמותי הזה לחלל הבית.

הבלוג של מייגן מרקל. apartmenttherapy,
הנה הזדמנות מצוינת להכניס נגיעות צבעוניות לחלל/apartmenttherapy

בחרו את הכריות שלכם
כריות הן דרך מצוינת לחבר בין כל הפרטים בחלל. לכו על כריות שיש בתוכן את הגוונים שבהם נעשה שימוש במקומות אחרים בחדר, או השתמשו בהן כהזדמנות להכנסת גוון נוסף שיקפיץ את כל היתר.

הבלוג של מייגן מרקל. apartmenttherapy,
לחדרים קלילים ומלאי חיים - התחילו לגדל צמחים/apartmenttherapy

גדלו צמח
נחמד כשיש צמחים בסביבה, ולא רק בגלל החמצן שהם מפיקים - הם גורמים לכל חדר להרגיש יותר נניח וחי. בעת הבחירה של הצמח, זכרו את סוג האור שהחדר מקבל, ואם אתם גננים מתחילים, בחרו צמח שקל לטפל בו. שתלו אותו בעציץ חמוד, ואתם כבר בחצי הדרך להשגת סלון יפיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully