וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוכרים שהרוויחו: דירה מינימליסטית בצפון תל אביב

1.8.2018 / 11:51

קפצנו להדר יוסף ומצאנו שם דירה שכורה עם רקע בינלאומי ועם טעם מינימליסטי. הלוק: נקי, השטח: 55 מ"ר והמחיר: מפתיע - ביחס לתל אביב

דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
55 מ"ר בצפון תל אביב, שכל פינה בהם נוצלה בתבונה/לירון מולדובן

לאן הגענו?
רחוב קהילת ורשה בשכונת הדר יוסף בתל אביב, לדירת גן, בגודל 55 מ"ר.

כאן גרים
אנה סטליקובה (24) ותומר זוהר (37), בני זוג. השניים הכירו לפני 3 שנים כשעבדו באחד מסניפי קפה "לנדוור"- הוא בתור מנהל הסניף והיא כסגניתו. מאז, הם הספיקו לטייל יחד סביב העולם ורק בשנתיים האחרונות ביקרו ב-25 מדינות שונות. "אנחנו אוהבים ללמוד על תרבויות שונות, לאכול דברים מיוחדים ולהכיר אנשים חדשים. קשה לנו להישאר באותו מקום הרבה זמן", הם צוחקים. כדי לממן את הסיור מסביב לגלובוס, בני הזוג מתפרנסים מחינוך ושיווק. היא עובדת במשפחתון ובמקביל לומדת לתואר ראשון במדעי הרוח וההתנהגות, בזמן שהוא עוסק בשיווק טקסטיל. מחוץ לשעות העבודה, הם נהנים לארח חברים בדירה, לטייל בארץ ולהתנסות בקולינריה מעניינת.

דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
טיילו ב-25 מדינות שונות בשנתיים האחרונות. אנה ותומר/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
עד לפני חצי שנה התגוררו תומר ואנה בפלורנטין ודרך מודעה באתר הגיעו לדירה הנוכחית. "היה לנו צפוף בדירה הקודמת ורצינו בית קרקע עם גינה שנוכל לבלות בחוץ ולארח חברים בכיף. במובן הזה הדר יוסף זה כמו מושב קטן, יש פה חיי קהילה, המון מרחב וחנייה. אנחנו ממש מרוצים מהמעבר".

הום סטיילינג
הסיבה העיקרית שהביאה את אנה ותומר לחתום על הדירה היתה הגינה המרווחת, והם הבינו שאת החלל הקטן יחסית של פנים הדירה יצטרכו לנצל בצורה נבונה. כך למשל בסלון, הם הזמינו ספה לפי מידות שתשלב בחלל מבלי לתפוס מקום רב, שידכו לה הדום תואם ובחרו בצמד שולחנות קפה שקופים שמונעים תחושת עומס. בכל הנוגע לפלטת הצבעים, נבחרו גוונים של שחור-לבן- אפור, כשאת הצבע מספקים צמחייה טבעית ואקססוריז שונים ביניהם, יצירות אמנות שהשניים מלקטים במהלך הטיולים בחו"ל.

עוד באותו נושא

אנחנו התעלפנו על הדירה השכורה של השף הצעיר - עכשיו תורכם

לכתבה המלאה
דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
סלון קטן ואינטימי/לירון מולדובן

אלמנט נוסף בתכנון פרקטי של החלל הוא דלפק שחובר אל הקיר הצמוד למטבח ומשמש כפינת האוכל של הזוג. "מצאנו פלטת עץ ברחוב, צבענו בשחור והוספנו לה שני כיסאות בר שחורים. זו אחת הפינות הפונקציונליות בבית והיא לא תופסת כמעט מקום". לצד הדלפק תלתה אנה רשת שרכשה במחסן רשתות וצבעה בשחור. על הרשת נתלו שלל צילומי פולארויד שלה ושל תומר, לצד אוסף גלויות שהשניים אוהבים. פריט נוסף שהופקע מייעודו המקורי, הוא סלסלת סופר שנצבעה בשחור ומשמשת כיום כמקום אחסון לתקליטים.

חדר השינה של הזוג מתאפיין בקווים נקיים ורכים יותר, עם שילוב של טקסטיל בגוונים בהירים, צמחייה טבעית ועץ. "בסלון אני אוהבת שיש אמנות, תקליטים, ספרים וגירויים שונים, אבל בחדר שינה רצינו מראה נקי ורגוע יותר", אנה מסבירה. מכיוון שהחדר קטן ולא שופע מקומות אחסון, חלק מבגדיה של הדיירת תלויים בתצוגה פתוחה, מה שמכניס צבע ועניין אל החדר. לצד מתלה הבגדים ממוקמת דלת היציאה אל החצר, שהיא לב ליבו של הדירה עבור הזוג. "במשך חודש בערך ניקינו וסידרנו כאן, כדי לקבל חצר נעימה. בקרוב יצמח גם הדשא ואז יהיה כאן כיף במיוחד". בינתיים נהנים הדיירים מאדניות התבלינים שהכניסו לכאן וריהוט החצר שבנו בעצמם. שולחן וספסלים ממשטחי עץ שנצבעו בלבן, לצד מיטת שיזוף שהרכיבו, מנעימים את זמנם.

דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
שולחנות קפה שקופים מונעים תחושת עומס/לירון מולדובן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,100 שקלים בחודש. ארנונה- 300 שקלים לחודשיים. חשמל- 400 שקלים לחודשיים.

פאנלים
מאז שנכנסו אל הדירה אנה ותומר משקיעים את כל מרצם בטיפוחה, מה שכולל השקיה של הצמחייה בגינה פעמיים ביום, טאטוא הבית מדי יום וניקיון החלל אחת לכמה ימים. "אין בינינו חלוקת ניקיון ברורה, הדברים זורמים בצורה די הרמונית".

דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
חדר השינה עוצב בקווים נקיים והוא משלב בטקסטיל, צמחייה ועץ/לירון מולדובן

עתידות
"אם אפשר להישאר כאן לנצח, זה מה שנעשה". ביום שבו ייאלצו לעזוב, ישמחו השניים להישאר באותו אזור ולא יוותרו על בית עם גינה.

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
רשת תעשייתית הוסבה לפינת השראה עם צילומי פולארויד וגלויות/לירון מולדובן
דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
בחדר השינה סולם במבוק ואביזרים נילווים/לירון מולדובן
דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
קולב בגדים נגיש ונוח לדיירים/לירון מולדובן
דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
מינימליסטי עם מספר תמונות קטנות על הקיר החזיתי/לירון מולדובן
דירה שכורה בהדר יוסף. לירון מולדובן
רהיטים שבנו בעצמם ושלל צמחי תבלין. החצר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully