וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורה ומעוצבת: אנחנו התאהבנו, עכשיו תורכם!

23.8.2017 / 8:15

שילובי צבעים נועזים וטקסטורות מעניינות הם סימן ההיכר של הדירה המשפחתית הזאת ששוכנת ברמת גן. כך הפכו 105 מ"ר בשכירות לחגיגה של צבע וסטייל

דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
אין פינה שלא קיבלה כאן תשומת לב/מגד גוזני

לאן הגענו?
רחוב תרצה ברמת גן לדירת 4 חדרים, בגודל 105 מ"ר.

כאן גרים
משפחת גדעון- אורון: איילת (39), אהד (41), עלמה וקרני (10), ומיכאלה (7). דרכה של המשפחה העליזה התחילה לפני לא פחות מ-16 שנים, כשחברה משותפת הפגישה בין איילת ואהד. מאז עברו השניים לא מעט גלגולים וכיום הוא מהנדס תעשייה וניהול באיכילוב, בזמן שהיא משלבת בין עבודה באופרן (חברה להשכרת רכב בחו"ל), הוראת יוגה וטיפול בשיאצו. "מגיל צעיר אני עוסקת ומלמדת תנועה. בשלב מסוים הגעתי ליוגה ומאז החלטתי שאני מנתבת את כל האנרגיות שלי לשם. היה לי מאוד טבעי למצוא את עצמי בעולם הזה". את הלך הרוח הנינוח העבירה איילת בירושה לשלוש בנותיה, כשאת החוש המוזיקלי קיבלו מאביהן שנוהג לתופף בזמנו הפנוי. "אנחנו מאוד אוהבים לבלות בבית ביחד, בעיקר בשירה ובריקוד", מספרים ההורים. "3 בנות בבית זה הרבה צבע ויופי".

דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
משפחת גדעון- אורון בהרכב מלא. איילת, אהד, מיכאלה, עלמה וקרני/מגד גוזני

יגעת ומצאת
אחרי עשור של מגורים בדירת 3 חדרים סמוכה ברמת גן, החליטה משפחת גדעון- אורון להשתדרג לסביבת מגורים מרווחת יותר. "נהיה קצת צפוף עם הבנות, אבל היה לנו חשוב להישאר באותה שכונה כדי לא להחליף את המסגרות". כשהגיעו אל הבית הנוכחי דרך מודעה ביד 2, כבר היו שם לא מעט זוגות שהגיעו להתרשם מהנכס, אבל היקום פעל לטובתם והם זכו בו. "אין דירות שכורות ברמה כזאת", מכריזה איילת, "משופצות ומעוצבות, עם פרקט, קרמיקות מצוירות ואפילו טפטים שווים".

הום סטיילינג
שם המשחק בדירתה של משפחת גדעון-אורון, הוא ללא ספק צבע. "מאז ומעולם נמשכתי לצבע ולשילובים השונים שאפשר לעשות אתו", מספרת איילת שנהגה לצייר בילדותה ומאז ועד היום נהנית מיצירה. "גם בעולם העיצוב אני אוהבת לשלב, כשהקו המנחה הוא שתהיה אפשרות למשחק ודינאמיות". כך למשל בסלון, נבחרה מערכת ישיבה מודולרית המורכבת מ-4 חלקים שונים שניתן להחליף את מיקומם. כיאה לחובבת צבע, בחרה הדיירת בריפוד בגוונים עזים עם טקסטורות מעניינות, ולא היססה לשלב מבחר כריות בדוגמאות שונות. את התמונה הססגונית משלימים הדום מלבני מרופד המשמש לישיבה ולאחסון, שטיח שחור- לבן בפטרן גיאומטרי ואוסף חישוקי רקמה שאת בדיהם נוהגת הדיירת לשנות מפעם לפעם.

עוד באותו נושא

העולה מניו יורק שהחליט להתמקם ברחוב הירקון בתל אביב

לכתבה המלאה
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
מערכת ישיבה מודולרית בסלון מאפשרת משחק ודינאמיות/מגד גוזני

"הבית מלא צבע ושמחה אבל כן יש דיאלוג בין הדברים. חשוב לי שלפחות חלק מהפריטים יתכתבו, אפילו אם רק אני רואה ויודעת את זה", היא צוחקת.

צדו השני של החלל תוסס לא פחות ועמוס בפריטי וינטג'. לצד כורסא שרופדה מחדש ניצב מזנון טלוויזיה שעל צביעתו ושדרוגו אמונות 3 הבנות בניצוחה של האם היצירתית. שטיח עם שיק מקסיקני, שידת עץ משוק הפשפשים, אוסף צילומים משפחתיים במסגרות צבעוניות ומבחר זרי פרחים מלאכותיים, מכניסים עניין נוסף לחדר. "פזורים לא מעט פרחים מפלסטיק בדירה", מסבירה איילת, "זה משמש כחומר גלם שממנו אני יוצרת ועד אז הוא מקשט לי את הבית". גם דוגמאות פרחוניות אפשר למצוא פה בשפע, בעיקר על כלי האוכל שבמטבח. על אף הרצפה המצוירת שבחלל הקולינארי, ארונות המטבח הרגישו לדיירת "חיוורים מדי" ואת הצבע הכניסה בעזרת וילון חרוזים וטפט משמח ששולב על הקלאפה, כמו גם על דפנותיה של ויטרינת עץ מרשימה.

דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
במטבח רצפה מצוירת וטפטים מעוצבים/מגד גוזני

השימוש בטפטים צבעוניים בסגנון רטרו, בולט גם בשאר החדרים בבית ובעיקר בחדרה של מיכאלה, שם שולב בכוורת שאיילת מצאה ברחוב ושיפצה. כדי לשוות לחלל מראה מלכותי שיענה על דרישותיה של הנסיכה הצעירה, צוידה מיטתה הוורודה בכילה מעוצבת והקיר הסמוך קושט במדבקות לבבות. חדרן הסמוך של צמד התאומות עוצב ברוח פרקטית ושטחו הקטן יחסית נוצל היטב בעזרת מיטת קומתיים ושולחן כתיבה משותף. ניצול נכון של חלל מצומצם ניכר גם בחדר השינה של ההורים שבניגוד לשאר החללים אינו עמוס בפריטים דקורטיביים. על הצבע לעומת זאת, היה לאיילת קשה לוותר והיא הכניסה אותו באמצעות קיר צבוע תכלת וכיסוי מיטה בגוונים חמים. את האווירה התוססת מחליפה כאן אנרגיה רומנטית יותר, עם רפרודוקציה של גוסטב קלימט ווילון תחרה עדין מבית סבתא.

דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
אנרגיות רגועות ורומנטיות בחדר השינה של הזוג/מגד גוזני

מוציאים חוזה
שכ"ד- 6,500 שקלים בחודש. ארנונה- 1270 שקלים לחודשיים. חשמל- 600 שקלים לחודשיים.

פאנלים
"אנחנו לא אובססיביים לניקיון לשמחתנו", מספרים איילת ואהד. "כל פעם מנקים חלל אחר וכשרואים פינה מאובקת נכנסים בה". הבנות עוזרות בעיקר בנושא של הסדר.

דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
כילה לבנה וקיר לבבות. חדרה של מיכאלה/מגד גוזני

דו"ח מקרר
מכיוון שאיילת לא חזקה בתחום הבישול ואהד ידוע בקרב בני המשפחה בכינויו "מלך הפסטה", מרבית התצרוכת התזונתית של המשפחה מגיעה מן הסבתות. "כל יום שישי אנחנו חוזרים עם קופסאות שמחזיקות אותנו כל השבוע", הם צוחקים. במקרר יש תמיד ביצים, גבינה צהובה וקטשופ.

עתידות
חוזה השכירות עליו חתומים הדיירים מוגדר ל-4 שנים, מה שמשאיר להם 3 שנות מגורים נוספות בדירה האהובה. "כשהבנות יגדלו סביר להניח שכל אחת תרצה חדר משלה ואז נעבור ככל הנראה לדירה אחרת. מבחינת מיקום רוב הסיכויים שנישאר במרכז, שנינו גדלנו כאן והמשפחות שלנו פה. אנחנו מאוד אוהבים לטייל בארץ, לנשום קצת אוויר לא אורבני ואז לחזור למרכז בשמחה רבה".

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
קופסאות אוכל מהסבתות מרכיבות את התפריט המשפחתי/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
על קיר הסלון- חישוקי רקמה שבדיהם מתחלפים מפעם לפעם/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
בפינת האוכל- אוסף צילומים משפחתיים שמוסגרו/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
שילוב בין דוגמאות וטקסטורות יוצר עניין בחלל/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
ויטרינה ישנה במטבח שודרגה באמצעות טפט/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
הקיר במבואת הכניסה מעיד על אופי הדיירים/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
פרחים מלאכותיים המשמשים כחומר גלם ליצירות, מקשטים את הדירה/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
חדר השינה של צמד התאומות נוצל ביעילות בעזרת מיטת קומתיים/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
טפטים בדוגמאות שונות לצד פריטי דקורציה משלימים/מגד גוזני
דירה מעוצבת ושכורה ברמת גן. מגד גוזני
סביבת מגורים צבעונית ושמחה, משקפת את האנרגיות של בני הבית/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully