וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נבחרת צרפת תזכה לחגוג באחוזה הזאת הלילה?

15.7.2018 / 9:27

בנג'מין מנדי - מגן נבחרת צרפת כבר מתכונן למשחק הגמר הערב יחד עם שאר חבריו. אם יביאו את הניצחון הגדול והמיוחל יש סיכוי שחגיגה גדולה תערך באחוזה המפוארת שמנדי רכש לאחרונה באנגליה. הנה הצצה פנימה

עריכת וידאו: מתן חדד

(בווידאו: אוהדי נבחרת צרפת חוגגים את העלייה לגמר המונדיאל, 2018)

הוא רק בן 23, אבל כשחקן נבחרת צרפת במונדיאל בנג'מין מנדי נרכש על ידי מנצ'סטר סיטי לפני שנה הוא הוכתר בתואר "המגן היקר ביותר בהיסטוריה" לאחר שהצרפותו לקבוצה עלתה לה סכום היסטורי של 52 מיליון ליש"ט. מחיר העתק הזה אולי מסביר, במידה מה, כיצד יכול הכדורגלן הצעיר לגור באחוזת הפאר החלומית הזו שרכש לעצמו ממש לאחרונה.

כוכב הכדורגל הצרפתי שגדל ליד פריז, עבר לפני כמה חודשים לבית יוקרה חדש בצ'שייר שבצפון מערב אנגליה אותו רכש בעסקת נדל"ן בהיקף של כמעט 5 מיליון ליש"ט. הבית הזה על פיניו נראה מבחוץ סטנדרטי ולא מנקר עיניים, אך מפנים מדובר במבנה מפואר שמתהדר בשישה חדרי שינה סופר מושקעים, מטבח עצום, חדר כושר מאובזר לחלוטין ולא פחות משתי בריכות שחייה. הבית מתוכנן כבית חכם והכל בו נשלט מרחוק - ממערכות התאורה, הסאונד ועד המתקנים בחדר הרחצה.

הבית של בנג'מין מנדי. צילום מסך,
בית עם היסטוריה של כדורגל מלכותי/צילום מסך

למבנה היסטוריה ארוכה של בעלים ודיירים ידוענים בעולם הספורט הבריטי. מי שמכר אותו למנדי היה פרדי פלינטוף, בעבר אחד משחקני הקריקט הבכירים בבריטניה וכיום, כוכב סדרת הדוקו "פרדי פלינטוף מתפרע". פלינטוף מעולם לא התגורר בעצמו בבית אותו רכש בתור השקעה לפני כעשור במחיר של 1.8 מיליון ליש"ט בלבד, ולפי הדיווחים בבריטניה הוא הרוויח מהעסקה עם מנדי סכום נאה של 3 מיליון ליש"ט. במהלך התקופה הוא השכיר את המבנה לשחקן נבחרת אנגליה לשעבר פיטר קראוץ' שהתגורר בו עם אשתו.

אז מסתבר שהכדורגל זורם בעורקיו של המבנה הענק, ובשנים מוקדמות יותר הוא היה גם בבעלותו של מי מנהל מנצ'סטר סיטי לשעבר וכיום, מאמן מועדון הכדורגל סאות'המפטון, מארק יוז. לפני שהוא נפרד מהנכס הוא תכנן לשנות את המבנה לחלוטין וכבר היו בידיו תכניות לבניה מחודשת של הבניין והוספה של קומה נוספת. אולם תכניות הבניה נדחו על ידי המועצה המקומית מטעמים של גודל, ויוז החליט בעקבות כך למכור את הנכס.

עוד באותו נושא

הלך הביתה אבל בואו תראו איזה בית: כאן גרה משפחת מסי

לכתבה המלאה
בנג'מין מנדי. GettyImages
המגן היקר בהיסטוריה- בנג'מין מדני/GettyImages

בנג'מין מנדי, המשחק בתפקיד המגן השמאלי בנבחרת צרפת שתתמודד הערב על גביע העולם, סבל בשנה שעברה מפציעה חמורה בברך שהביאה אותו לסיים אז את העונה מוקדם מהצפוי. נראה שהבית החדש שלו יכול היה דווקא להתאים במיוחד להחלמה רגועה: חדר האמבטיה והמקלחת הענק עוצב בסגנון ספא ובמרכזו הוצב אמבט לבן אליפטי, ולצד המקלחון המרווח נבנה חדרון סאונה יבשה. בקומה התת קרקעית נבנו בצמוד שתי בריכות, אליהן אפשר להשקיף ממתחם החדר כושר הצמוד. הכדורגלן בן ה-23 בטח לא מבשל הרבה בבית, אבל במידה ויחשוק בכך - עומד לרשותו מטבח ענק שיכול לשרת נבחרת כדורגל שלמה שאף מוזמנים ללון, כאמור, באחד מששת חדרי השינה של המקום.

האחוזה בבצ'שייר ממוקמת בשכונה שזכתה בצפון אנגליה לכינוי "הדרך היקרה ביותר בצפון" והיא שוכנת לא רחוק ממנצ'סטר. לא רק הבית עצמו בעל היסטוריה אלא גם השכונה נחשבת כפופולארית בקרב כדורגלנים. כלןף למקרה שמדני יחליט לוותר על הכושר בבית ויצא לג'וגינג בשכונה הוא עשוי להיתקל ברובי סוואג', שחקן קבוצת הכדורגל של ברייטון, או בקפטן נבחרת אנגליה לשעבר - ויין רוני. האם תתקיים בקרוב בבית הזו מסיבת ניצחון פרועה במיוחד? הערב נדע.

הבית של בנג'מין מנדי. צילום מסך,
אחת מתוך שתי בריכות שחייה שמשרתות את מנדי/צילום מסך
הבית של בנג'מין מנדי. צילום מסך,
אמבט באמצע חדר הרחצה/צילום מסך
הבית של בנג'מין מנדי. צילום מסך,
חדר ארונות עצום בסוויטה של מנדי/צילום מסך
הבית של בנג'מין מנדי. צילום מסך,
מטבח מאובזר בכל הציוד המתקדם/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully