וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש סיכוי שכבר השבוע הוא חוזר אליו: הצצה לבית של פול פוגבה

אור רוזנשטיין

9.7.2018 / 11:45

מגרש כדורגל עם לוח תוצאות אלקטרוני, בריכה פנימית וסוויטה עצומה. כוכב נבחרת צרפת פול פוגבה שמשחק גם כקשר האחורי במנצ'סטר יונייטד, אירגן לעצמו חתיכת אחוזה בדרום אנגליה עם פינוקים שרק אלופים יכולים להרשות לעצמם

פול פוגבה. צילום מסך אינסטגרם,
פול פוגבה/צילום מסך אינסטגרם

אם להאמין לשמועות שמסתובבות סביב שחקן נבחרת צרפת פול פוגבה בן ה-25 - הבית הזה אולי לא יהיה רלוונטי למשך זמן רב. שחקן מנצ'סטר יונייטד הצרפתי, המשחק במונדיאל בנבחרת צרפת, מתכנן לפרוש בקרוב מהקבוצה האנגלית, כאשר עיניו נשואות כלפי ברצלונה. לצערו ולצערנו, המשמעות של זה כנראה כוללת ויתור על אחוזתו היפהפייה.

את האחוזה קנה פוגבה בשנה שעברה במחיר מציאה של 2.9 מיליון פאונד - 600,000 פאונד מתחת למחיר המבוקש - משחקן מנצ'סטר יונייטד לשעבר חאבייר הרננדס, שחי במקום ביחד עם אחותו אנה.

הבית הגדול ממוקם במחוז צ'שייר האנגלי, מרחק קצר של 20 דקות נסיעה ממרכז האימונים של קבוצתו של פוגבה, מנצ'סטר יונייטד, אשר נמצא בכפר בשם קרינגטון.

הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
אל תתנו לסולידיות להטעות אתכם/צילום מסך

האחוזה כוללת חמישה חדרי שינה מפוארים, בריכה פנימית מחוממת, סאונות, חדר משחקים וחדר מדיה פרטי. באחוזה ישנם גם מטבח גדול מותאם אישית, סוויטה מפנקת ובה שולחן ביליארד. בנוסף כולל הבית גם מרפסת ומוסך כפול, בו שוכנים רכבי היוקרה של הכדורגלן המפורסם. ואם תהיתם, הכתובת הזאת מוקפת בגדרות ענקיות לצורך הגנה על פרטיותו של הכוכב הצרפתי.

עיצוב הפנים של הנכס מבוסס על קווים נקיים ומודרניים, פלטת הצבעים מבוססת על שחור, לבן והאפורים שביניהם, עם נגיעות של חום ובז'. משמעותו של העיצוב בעל הגוונים המונוכרומטיים היא שאת מלוא תשומת הלב מקבל הנוף הירוק הנשקף מבעד לחלונות הרבים שהותקנו בבית, מה שיוצר הרמוניה נעימה בין חוץ לפנים.

עוד באותו נושא

הלך הביתה אבל בואו תראו איזה בית: כאן גרה משפחת מסי

לכתבה המלאה
הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
בריכה מחוממת בתוך הבית/צילום מסך

לשלל הפינוקים הללו הוסיף הכדורגלן שכנראה אוהב לקחת את העבודה הביתה, גם מגרש כדורגל פנימי ובו לוח תוצאות אלקטרוני. שחקן מנצ'סטר יונייטד מתכנן להזמין חברים ולשחק איתם כדורגל בביתו. נקווה שכל החברים שלו גם כדורגלנים, כי איזה מין חובבן מעוניין בכלל להתחרות בפוגבה?

הלוקיישן היוקרתי של הנכס - אחת השכונות העשירות ביותר באיזור - הוא גם ביתם של שכנים מפורסמים אחרים ביניהם, ריצ'רד רייט, ששיחק בקבוצת מנצ'סטר סיטי וכן אוליבייה קאפו הצרפתי.

הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
אחד מתוך מספר הסלונים שיש בבית/צילום מסך
הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
חדר ביליארד/צילום מסך
הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
אחד מחמישה חדרי שינה/צילום מסך
הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
חדר רחצה מפנק צמוד לכל חדר שינה/צילום מסך
הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
עיצוב המבוסס על צבעים מצומצמים/צילום מסך
הבית של פול פוגבה באנגליה. צילום מסך,
סוויטת שינה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully