וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו מצרפת וזאת הדירה שחיכתה להם

בשיתוף ARCDB

11.7.2018 / 11:34

בני הזוג שעלו מצרפת תכננו את דירת הפאר הזאת בשלט רחוק. השימוש בשיש ירקרק וסוויטת הורים היו חלק מבקשות הדיירים והמעצבים הוסיפו מכשרונם ומקוריותם. הנה הצצה פנימה

דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
פינת אוכל אוכל לאירוח המשפחה המורחבת/רגב כלף

דיירים: זוג בגיל 60 שעשו עלייה מצרפת
מיקום: מגדלי מנהטן בפארק צמרת, תל-אביב
שטח: 140 מ"ר
עיצוב פנים: A I F פופה זפרני ואמיר שלח

המעבר בין תרבויות ונופים מוכרים, מסביבת חיים אחת לאחרת יכול להיות מורכב להפליא ועם זאת, בשנים האחרונות רבים פותחים בהתחלה חדשה ושבים לחיק מולדתם או מגיעים לראשונה לישראל.

זה בדיוק המקרה בפרויקט שתכננו מעצבי הפנים אמיר שלח ופופה זפרני, בעלי המותג - F|A אדריכלות קוטור אשר תכננו עבור זוג עולים מצרפת את דירת החלומות שלהם במגדלי מנהטן בפארק צמרת היוקרתי. השניים החליטו לחיות בישראל וביקשו לעצמם חלל מפנק במיוחד הפונה לנוף אורבני מרהיב.

זפרני ושלח מספרים שהאתגר הבולט בפרויקט היה לנהל אותו בשלט רחוק. "העיצוב התבצע כאשר הם עדיין התגוררו בצרפת והגיעו לארץ רק מידי פעם ולכן, אנחנו הובלנו את הפרויקט כולל ניהול ברמת הספקים ועדכנו אותם כל פעם על מנת לבחון תיאום ציפיות. המטרה הייתה לייצר עבורם נחיתה רכה במדינה חדשה".

דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
תאורה פונקציונלית ודקורטיבית/רגב כלף

היות והתכנון הקיים בדירה שנרכשה מקבלן לא תאם לסגנון ולצרכים של הדיירים, פורק כל הבית עד רמת המעטפת ובמסגרת התכנון מחדש, הועבר חדר שינה למקום אחר על מנת לפתוח חלל ציבורי רחב ידיים ומפנק במיוחד.

"הדיירים רצו בעצם סוויטת הורים נדיבה וחדרי שינה לילדים שבאים לביקור פעם בשנה, וכן אזור מגורים במרכז המרחב שישתלב עם המטבח. החלוקה שבצענו יצרה זרימה מחודשת והתחושה היא שהנוף שמשקיף לתל אביב עד הים מתפקד כמו תמונה ותפאורה בתוספת וילון לבן שמאפשר כיסוי עדין של הפתחים בעת הצורך".

הקו העיצובי שנבחר הוא מודרני אקלקטי, מעט מחוספס, בעל נגיעות של אלמנטים תעשייתיים. העיצוב החל, מספרים המעצבים כאשר בעלת הבית התאהבה במטבח צפחה בגוון ירקרק אפרפר, דומיננטי מאוד ולכן, התבקשו לבחור בקפידה חומרים שישתלבו בצורה הרמונית על מנת לייצר אווירה רגועה שהמטבח לא יאפיל במראהו על היתר. כך נעשה שימוש, למשל, בפינת האוכל האורכית והמרשימה בעץ אגוז, שלא יתחרה בגוון הבולט של המטבח ושילוב של מנורה עם קריצה מודרנית אומנותית.

עוד באותו נושא

מסי הלך הביתה אבל בואו תראו איזה בית

לכתבה המלאה
דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
נוף לכל העיר שנראה כמו אצנות בסלון/רגב כלף

בסלון חופה קיר בחיפוי דמוי ברזל דרמטי שגם הוא תופס את מוקד תשומת הלב ולכן, נבחרה מערכת ישיבה מעור בהירה יותר בגוון מוקה עם שטיח גיאומטרי בו חוזר אותו הגוון ורק השולחנות השחורים מהווים תזכורת לקיר השחור.

תכנון התאורה בדירה מאפשר יצירת משחקי תאורה עם אפקטים מעניינים של אור בחלל. הגופים בעיצוב גיאומטרי ייחודי, אלה שבסלון נראים שקועים בתקרה ומוטעמים כחלק אינטגרלי מהעיצוב ובמטבח בולטים גופים תלויים שחורים - צבע שחוזר בבית במוקדים אסטרטגיים. אריחי הריצוף הגדולים לאורך הדירה דמויי שיש בגודל ענק שיוצר תחושה של מראה אחיד ורציף שמחבר את חלקי הדירה ביחד. בחדר השינה חופה קיר מעץ והוצבה מראה עומדת על מנת להקנות לחלל מראה של מלון בוטיק.

"אנו מעצבים דירות רבות בפארק צמרת וכל דירה אינה דומה לשנייה, תמיד יהיה כאן את סיפור הדיירים ואת צרכיהם הייחודיים שבאים לידי ביטוי במעטפת של יוקרה". ושמים לעצמנו דגש שכל עיצבו יהיה ייחודי לפי שיטה שמבטיחה תוצאות.

לפרויקטים נוספים של מעצבי הפנים פופה זפרני ואמיר שלח כנסו לכאן

דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
מטבח שיש/רגב כלף
דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
לכל חדר שינה חדר רחצה משלו/רגב כלף
דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
שילוב של צבעים על הקירות בכל אחד מחדרי השינה/רגב כלף
דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
חדר רחצה דקורטיבי/רגב כלף
דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
יצירות אמנות שונות בחדרי השינה/רגב כלף
דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
מוטיבים בצבע טורקיז בחדר הרחצה/רגב כלף
דירה במגדלי מנהטן. רגב כלף,
תאורה אדריכלית משתלבת בקירות/רגב כלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully