וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תראו מה אפשר לעשות בדירת 65 מ"ר

מעצב הפנים ליאור רויטר לא מפחד מצבעים, חומרים וצורות - להפך, הוא שואב השראתו מסגנונות קלאסיים ומסוגל להפוך שטח מגורים קטן לממלכה מלאה ברעיונות מקוריים

עיצוב פנים - ליאור רויטר. און הנר, מערכת וואלה! NEWS
ניצול נכון של כל מ"ר בדירת 65 מ"ר/מערכת וואלה! NEWS, און הנר

הוא התחיל לעבוד כמעצב פנים לפני כעשור במשרד אדריכלים מוכר. מהר מאוד יצא לדרך עצמאית. מעיד על עצמו שמאז ומתמיד אהב ונמשך לעיצוב פנים ונהג לארגן בילדותו, את בית הוריו. לימים, כשגדל אף עיצב וארגן דירות של החברים. "היה ברור לי ולסביבה שזה המקום שלי והדרך שלי" מספר מעצב הפנים ליאור רויטר. למרות ההשפעה הגדולה שלו על לקוחות רויטר מאמץ מוטו שמלווה אותו בכל פרויקט ופרויקט ולא משנה מה גודלו: "האני מאמין שלי הוא להיות קשוב ללקוח, לראות מי עומד מולי ומה נכון עבורו ובכלל, לכוון אותו כך שנוכל להגשים את החלום שלו ביחד".

עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
מעצב הפנים ליאור רויטר. לא מפחד מצבעים/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר

מה הסגנון שמאפיין את כתב ידך?
"אני אוהב את הקווים הנקיים המודרניים יחד עם השילובים הקלאסיים והשימוש בחומרים חמים. שילובים של עץ ובטון. אני לא מפחד משימוש בצבע ויתרה מכך, אני נוהג למנן אותו כך שנוכחותו תהיה משמעותית אך מתונה. במובן מסוים אני מושפע מאירופה הקלאסית ובעבודה שלי אני מעדן אותה לתוך החיים המודרניים פה בארץ. אני מאמין בשילוב של ישן וחדש ובכך שהחיים שלנו מורכבים מפאזלים של צבעים, ריחות, אנשים וזיכרונות ולהכניס את כל זה לתוך הבית".


רעיון מאתגר שלקוח ביקש ממך
"זוג לקוחות שרכשו דירה ורצו להרגיש כאילו הם נמצאים בבית מלון של ממש. הזוג ביקש שהאזור הציבורי של הדירה יהיה פתוח - סלון, מטבח, פינת אוכל. בנוסף, שחללי האמבט של ההורים והילדים ישדרו יוקרתיות וחמימות של מלון - שם זה ניכר במיוחד. כל הרצפה בדירה פרט לחדרי הרחצה חופו בפרקט פיש-בון, חדרי האמבט חופו בחיפויים דמוי שיש עם קיר נושא לכל אמבט היכן שהכיור רחצה נמצא, חדרי השינה טופלו עם טקסטורות וצבעים מגוונים. הטפטים, וילונות והריהוט נעשה בהתאמה אישית לכל חדר".

עוד באותו נושא

הכירו את מעצבת הפנים ש"תבלע" את כל הצפרדעים שלכם

לכתבה המלאה
עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
התאמת סביבת מגורים שמחה וצבעונית לדיירים מארחים ומלאי שמחת חיים/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר

רעיון מאתגר שהצעת ללקוח
"היו לי זוג לקוחות שרכשו מגרש עם עצים ותיקים שהם ראו בהם חיסרון ורצו להסירם. תכננתי את הבית כך שהעצים יהוו מוקדי עניין בבית ויהוו נופך נוסף של הבית ובכך, הפכו את החיסרון ליתרון. העצים היוו תוספת מרשימה וחיננית וכאשר הכל עמד במקום הלקוחות לא הבינו כיצד העלו בדעתם להסירם".

הדירה הכי קטנה שעיצבת
"הדירה הכי קטנה שעיצבתי היתה דירת 65 מ"ר עם שני חדרי שינה מטבח וסלון. היא עוצבה עבור בחור צעיר, רווק, שביקש לשלב בעיצוב הפנים בר משקאות, צבעים כהים יחד עם תחושה חמה. הדירה עברה שיפוץ כך, שחלל המטבח והסלון אוחדו, המטבח שנרכש היה בגוון אפור גרפיט, חלל הרחצה חופה גם הוא בצבעים כהים, כל חלל הבית חופה בפרקט עם נגיעות אפרפרות. בנוסף, ניתן דגש על כך שהחלל ישרת את בעל הבית כך שיוכל גם לארח את חבריו ומשפחתו".

עיצוב פנים - ליאור רויטר. און הנר, מערכת וואלה! NEWS
מטבח בדירת 65 מ"ר/מערכת וואלה! NEWS, און הנר
עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
ויש גם בר משקאות בדירת רווק של 65 מ"ר/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר

פרויקט שתזכור לנצח
זוג לקוחות שחזרו ארצה לאחר שהייה של מספר שנים בארצות הברית. הם רצו בית צבעוני ושמח שלא מפחד מצבעוניות ושימוש בטקסטורות. מאחר ומשפחה שהחום והשמחה מאפיינים אותה במיוחד זה בא לידי ביטוי גגם בסביבת המגורים עם צבעוניות והטקסטורות השונות".


פרויקט שחולם לעשות
"מלון בוטיק בו כל חדר הינו ממלכה בפני עצמה וכך גם ישדר חוויה בפני עצמה, עם צבעים, טקסטורות, חומרים ואפילו ריחות. זה מעין שילוב של הרבה פרוייקטים בפרויקט גדול אחד".

עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
דירה בהוד השרון לדיירים שביקשו סגנון של בית מלון/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר

טיפ משמעותי לאנשים שמעצבים את הבית
"בחרו רעיון מרכזי ותעקבו אחריו. כן מותר לשלב סגנונות וצבעים אך לראות את התמונה הכוללת. מומלץ מאוד להיעזר באיש מקצוע המבין בעניין וככזה שאתם יכולים לסמוך עלי שהוא יהיה הגורם שאיתו מתייעצים ומגיעים להחלטה. אנשים נוטים לשאול את המשפחות, החברים, השכנים וכו' על הבחירות שלהם למרות הם אלו שהולכים לחיות בבית והם אלו שצריכים לאהוב את הבחירות שלהם - לא אף אחד אחר".

מעצב שמעורר השראה
האדריכלית זאהה חדיד שהלכה לעולמה לפני כשנתיים. היא תכננה מבנים וחללים שכמו התגרו בכוח המשיכה, חללים שהתחילו משרבוט על נייר והפכו מחלומות למציאות. לכתה היא אבדה גדולה לעולם האדריכלות והעיצוב".

עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
פינת עבודה נעימה ומנוצלת היטב/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר

פרגון למעצב אחר
"מעצבת הפנים עדי אדליס שהיא חברה אישית וקולגה למקצוע . אני אוהב את הקווים הנקיים שבאים לידי ביטוי בעבודות שלה, את חוסר ההתפשרות בפרטים, את החשיבה הרציונלית על החללים והשימוש האין סופי בחומרים נפלאים ומרגשים".

עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
טפטים צבעוניים ווילונות בהתאמה אישית/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר
עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
כמו לחיות בנופש תמידי/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר
עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
טפטים מקוריים גם בחדר הרחצה/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר
עיצוב פנים - ליאור רויטר. עודד סמדר, מערכת וואלה! NEWS
חדר השינה עוטר בטפט דומיננטי ווילון מפתיע/מערכת וואלה! NEWS, עודד סמדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully