וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה טרנדים אביביים לרענון סביבת המגורים

13.4.2018 / 10:36

עיצוב הבית אמנם לא מצריך שינויים באופן תדיר בכל עונה אך כשמדובר באביב, כדאי להוסיף כמה פריטים לשדרוג האווירה. הנה הטיפים של המעצבת יאנג הו - הנחשבת לאחת הדמויות הבולטות בניו יורק

מעצבת הפנים הניו יורקית יאנג הו שהוכתרה על ידי מגזין העיצוב "לוני" כאחד השמות הגדולים בעולם העיצוב, התחילה בכלל קריירה במשפטים לפני שהקימה את חברת עיצוב הפנים שלה הנושאת את שמה. הו אפילו סיימה בהצלחה את בחינות ההסמכה, אולם החליטה מיד לאחר מכן לוותר על תואר עורכת הדין ולהשקיע בחלום שלה להפוך בניינים משעממים - לבתים מלאי חיים. לפני כעשור היא פתחה את "יאנג הו עיצוב פנים", ומאז הפכה אינספור חללים מסחריים וחללי מגורים יוקרתיים לדוגמה ומופת של אסטתיקה עדינה. לאחרונה חשפה את העיצוב העונתי והמרענן שמקיף אותה - בשילוב כמה טיפים לקוראים שרוצים לאמץ את הסגנון האביבי.

צבעי כחול בגוונים חיוורים וירוק רגוע וצח עשויים לשנות לחלוטין את מצב הרוח שמשדר החלל. אין צורך להוציא מהארון את מברשת הצבע או לרוץ ולקנות כורסה חדשה על מנת לקבל את אותם וייבים שלווים ורגועים - במקום, התמקדו בהוספה של מוטיבים צבעוניים לדקורציה קיימת. הו בחרה להציב על אחת השידות שלה תמונה ממוסגרת, צנצנות עם נר וקופסאות אחסון - כולם בגוונים של כחול מרענן, לצד אגרטל פורצלן עם פרחים טריים וגופי תאורה מקריסטל. כל אלה מגבירים את האנרגיות החיוביות ומוסיפים לחדר אווירה קלילה ומרעננת.

לקריאה נוספת:
הטרנד שיאלץ אתכם להרים את הראש למעלה
תשכחו מסוקולנטים: הטרנד החדש שמשתלט על הבית
גברים תתכוננו! זה הצבע שיכבוש את קירות הבית בקרוב

צמחים מוסיפים חיים, פשוטו כמשמעו, בכל חלל בהם הם ממוקמים ואין סיבה לחסוך בהם. פזרו זרים פשוטים על השולחנות השונים ברחבי הבית וגוונו את האוסף עם ענפים וזרדים. אפילו קומץ מהם, במיוחד אם הם ארוכים וגבוהים ונושאים פרחים משל עצמם, ישדרו עוצמה ויופי פראי, יוסיפו דרמה טבעית לחדר, ויכניסו את חיי האביב אל תוך הבית.

ומי אמר שגווני האביב חייבים להיות כולם גוונים של פסטל? דווקא דקורציה בגווני כחול נייבי נחשבת למודרנית במיוחד בעונה הזו. מדובר בצבע שיש לו את אותה הנייטלריות של שחור כך שהוא מתאים לכל דבר, אבל הוא בעל אפקט רך יותר שמתאים לתקופה זו של השנה. הכניסו חיים למדפים במטבח עם ספלים וקומקומים בצבעי כחול עמוק, כמו אלה שפוזרו בין המדפים במטבח של הו. המעצבת גם השאירה על עמדת הבישול לתצוגה סיר כבד ונועז מברזל יצוק, בדיוק בגוון הזה.

עוד באותו נושא

אלגנט או משוחרר: אלה הם חמשת הטרנדים למטבחים של 2018

לכתבה המלאה

גם טקסטיל יכול להשתתף בחגיגת האביב. בחרו בדפוסים קלאסיים שמאפשרים גמישות עיצובית מירבית. במקרה הזה - מגבות עם הדפסי ג'ינגהם קלאסיים של משבצות בצבעי אינדיגו-לבן שעובדות בכל חלל ובכל סגנון, מבית-חווה כפרי ועד לחללי בישול בהשראת המאה ה-18.

אין דבר שמכניס אור ובהירות לחדר יותר מאשר השימוש באלמנטים טבעיים. יש כל כך הרבה דרכים לשלב אלמנטים כאלה אל תוך עיצוב הבית, במיוחד באזור חדר האוכל. החליפו מפות שולחן כבדות בכותנה לבנה ומאווררת והציבו עליה פלייסמנטים מנצרים קלועים. צורות אורגניות כמו מוטיבים של במבוק מעדכנים את הסכו"ם הבסיסי בשולחן האוכל של הו, והאוקיינוס הווה השראה לבחירת כוסות מים צבעוניות בצבעי ים ולהדפסים הכחולים על צלחות האוכל.

אלמנטים טבעיים ממשיכים אל עגלת הבר (או עמדת המזנון, במקרה של הו) עם פריטים המתואמים בינהם בצורה מעניינת. כוסות זכוכית פרוסט נמוכות עם הדפסי "פרוסט" של חלוקי נחל הוצבו על רקע עשבי תיבול טריים לקישוט המשקאות, ובקבוק היין המבעבע מקבל בברכה בתוך דלי הקרח את האורחים שירצו להכין לעצמם קוקטייל אביבי.

הפכו את מתחם חדר השינה שלכם למקום מפלט יוקרתי ומיוחד עם מוטיביים דקורטיביים של זהב, המתכת הנכונה לתקופה הזו של השנה. אל תפחדו ללכת על זהב גם כאשר מדובר במצעים וגם בבחירת הכריות שישלימו אותם. על שידת הלילה של הו הונחו מנורת מתכת מפליז בוהק, אגרטל קטן מוזהב עבור עבור פרחים טריים וצלחת קטנה עבור תכשיטים - גם היא מוזהבת.

הגבירו את הגלאם פקטור באמצעות הוספה של מוטיבים שקופים כמו מראות ראוותניות. הו בעד להציב שולחן עם רגלים שקופות מחודדות ומראה עגולה, שהם גם יפים וגם מעשיים, ויחד יוצרים את הפינה המושלמת להתכונן ליציאה. משטחים בוהקים שמחזירים את האור חזרה אל החלל מאירים למעשה את החדר כולו: ליצירת חוויה אולטרה יוקרתית, הוסיפו פריטי זהב ומראות כמו מגשים, נרות ואגרטלים בוהקים.

שום דבר לא יכול להשתבש עם אביזרים בשחור לבן, במיוחד בחדר אמבטיה ניטרלי כמו של הו. הניגודיות הבולטת של צבעי התיבות שהניחה המעצבת על עמדת הכיור מזריקות אנרגיה לפלטת הצבעים השקטה בחדר האמבטיה שלה. והם לא רק למטרות דקורציה: קופסאות קטנות הן מצוינות לאחסון פדים של כותנה, אביזרי שיער ושאר פריטים אישיים שאתם רוצים נגישים, אבל לא רוצים גלוים. אם אפשר להמשיך ולשחק בניגודיות של הצבעים עם פריטי אמבטיה כמו בקבוקי סבון ידים או מברשות שיניים - מה טוב. אין חדר או פריט שהוא קטן מדי עבור עיצוב מרענן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully