וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכה האחת עשרה: פרווה על גחון

ישנם יתרונות רבים כשמגדלים תינוק עם כלב בבית, אך אחד החסרונות הבולטים הוא נשירת הפרווה שנדבקת היטב לגחונו של העולל הזוחל. גם אם תנקו את הבית בכל יום, כנראה שלא תצליחו למגר את התופעה. מאיה אשר ברנובסקי התכוננה כמו שצריך לפסח הזה. טור ראשון בסדרה לחג

כלב וילד. מאיה אשר ברנובסקי, מערכת וואלה!
חלוקת טריטוריה/מערכת וואלה!, מאיה אשר ברנובסקי

עוד לפני שנולדו לי ילדים היה לי ברור שאני רוצה שהם יגדלו עם כלב. מעבר לעובדה שאני אוהבת כלבים ובעצמי גדלתי עם כלב, מחקרים הראו שהמערכת החיסונית חזקה יותר בקרב תינוקות שגדלו עם כלבים. בנוסף הם סבלו פחות מאלרגיות לפרווה ואבק, פיתחו כישורים חבריים וזכו, כמובן, בחבר הכי טוב שאפשר לבקש.

את קיקה אימצנו הרבה לפני שנולד לנו הילד הראשון, גוש פרווה קטן ומתוק, שלימים התגלתה ככלבה קצת מטורפת, (אבל זה לטור אחר). מהר מאד החיים עם איתה בבית התגלו כחיים רווי שיער, עד כדי כך שמצאנו עצמנו מטאטאים את הבית כמה פעמים ביום והרולר הדביק שמנקה בגדים הפך מצרך מבוקש, ככה זה כשהפרווה של קיקה לבנה, ואנחנו חובבים בגדים בצבע שחור. למרות הכל, בשלב זה של החיים הצלחנו לחיות עם ערימות השיער הפזורות בבית בשלום. גודל האסון התגלה כשנולדו לנו ילדים, אז נשירת השיער שלה הוכרזה רשמית כמכה האחת עשרה. קיקה זנחה את כרית הרביצה שלה והתיישבה דווקא על הספונת המעוצבת של הילדים. בנוסף, התחביב שפיתחה הוא להתגרד על משטח הפעילות, כשאנחנו צופים בלייב בשיער המתנתק מגופה ישירות על המשטח. אבל זה עוד כלום, לצערי שלב זחילת הגחון אצלם היה ארוך מהרגיל והם תפקדו כמטאטא אנושי, שלוש דקות זחילה על הרצפה הספיקו להם להיראות כמו שטיח פרוותי מפנק. בימים קשים הייתי חולמת שהם זוחלים על שש והבטן ניצלת ממתקפת השיער כשהפנטזיה הייתה שיתחילו ללכת וישימו קץ לניסיונות שלנו להרחיק מהם את הפרווה של קיקה בכל רגע נתון.

כשהילד הבכור גדל היינו בטוחים שהוא ניצל! אך לצערנו ברגע שהחלו התקפי הטנטרום התבדינו, היות ומכל השתטחות על הרצפה הוא קם כמו כדור שוקולד מגולגל בשבבי קוקוס. חוץ מזה יש לו הרגל מגונה ללכת עם גרביים, גם אם בחוץ 40 מעלות. אם רק היה יודע כמה זה קשה לחלץ שיער שנדבק לגרביים, אולי היה מרחם על אמא ואבא שמתווכחים ביניהם תור מי היום לנער את כל הבגדים לפני שהם נכנסים למכונת הכביסה.

לקריאה נוספת:
ממגנטים של אירועים ועד יצירות של הילדים: המרורים שיש להעיף מהבית לפני החג
רק לא קערת פירות: מתנות לפסח עד 250 שקלים
מנקים מדפים: מבצעים והנחות בחנויות לעיצוב הבית לכבוד פסח

הכלבה קיקה ותינוק. מאיה אשר ברנובסקי, מערכת וואלה!
קיקה החליטה להתמקם על משטחי המשחקים של הילדים/מערכת וואלה!, מאיה אשר ברנובסקי

כדי להרחיק את הפרווה של קיקה ולשמור, ככל שניתן, על הילדים נקיים, ניסינו הכל- מטאטא פלסטיק, שואב אבק חשמלי ושואב רובוטי, שניקה טוב רק אם היינו מרימים את כל הבית, אחרת הוא היה נעלב ונתקע באחת הפינות ללא תזוזה. השתעבדנו לניקיון הבית והחיים הפכו קשים מנשוא ולכן, בפסח הזה החלטנו שהגיע הזמן לצאת מעבדות לחירות. אחרי תחקיר מעמיק ושכנה אחת עם כלב ושני ילדים, שהבטיחה שהוא משנה חיים, רכשנו במיטב כספנו שואב אלחוטי, חזק במיוחד, עם שלל מברשות שמאפשרות לנקות כל פינה בבית. למרות שאנחנו שואבים את הבית לפחות פעמיים ביום, לא הצלחנו למגר לחלוטין את התופעה, אך אפשר לומר שהבית, ללא ספק, נקי יותר. את המכה הזאת צלחנו - לפחות בשלב הזה.

עוד באותו נושא

שלושה ימים ויש לכם סביבת מגורים מלאה בסטייל לכבוד החג

לכתבה המלאה
הכלבה קיקה שוכבת על ספה. מאיה אשר ברנובסקי, מערכת וואלה!
כרית הרביצה שלה התחלפה בכורסה של התינוקות/מערכת וואלה!, מאיה אשר ברנובסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully