וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים ויש לכם סביבת מגורים מלאה בסטייל לכבוד החג

22.3.2018 / 10:01

לא תאמינו מה צביעת קיר אחד דומיננטי, מיון החפצים האישיים וכמה תוספות של ירוקים יכולים לחולל בבית שלכם. איך עושים את הכל בשלושה ימים? הנה הפתרון

פסח הוא החג שמתקשר יותר מכל חג עם הבית. מלבד הניקיונות והקרצופים, רבים מוצאים את עצמם מחפשים כיצד לשדרג ולשפץ את סביבת המגורים הפרטית. אז במקום להיכנס להוצאות גדולות ומיותרות ובמקום להפוך את הבית לאתר שיפוצים, הסטייליסטית והמעצבת מיכל זילברשטיין מציעה מרתון עיצוב ושדרוג של שלושה ימים בלבד. נשמע לכם מטורף ובלתי אפשרי? הנה כמה מהטיפים של זילברשטיין שיתנו לכם קצת פרופורציות.

צביעת קיר דומיננטי- בחרו קיר מרכזי בחלל וצבעו אותו בצבע שאתם אוהבים. וודאו שהצבע ישתלב עם יתר האלמנטים והפריטים שלרשותכם.

שילוב פרטי טקסטיל - כיסויי כריות חדשים, כיסויי מיטה, שטיחונים ופרטי טקסטיל נוספים, ישדרגו את החלל בנגיעה ובהוצאה מינימלית, וישוו לו מראה רענן במיוחד.

לקריאה נוספת:
מנקים מדפים: כל המבצעים וההנחות לכבוד הפסח בחנויות לעיצוב הבית
הגדה מהאגדות: הפקה מיוחדת לעיצוב שולחן פסח
כל המרורים העיצוביים שיש להיפטר מהם לפני החג

רכישות און ליין - חנויות רבות מציעות רכישת מוצרים און ליין שלא לדבר על הדוד מסין. שלבו פריטים ממגוון חנויות ותיהנו ממבחר רב של אפשרויות וממחירים אטרקטיביים שיוזילו לכם את הפרויקט. אין שום הצדקה לקנות הכל מאותו המקום - גם לא מבחינה עיצובית, שכן יש צורך בגיוון.

שדרגו את הקיים - רגע לפני שאתם זורקים דברים ישנים, העיפו מבט וחשיבה נוספת ונסו לזהות פוטנציאל לאוצר הבלום שנמצא ממש מתחת לאפכם. הערך הסנטימנטלי שיתווסף לזה - שווה הרבה יותר.

ניקוי מקצועי של הספה והשטיח- הזמינו ניקוי מקצועי וטוב של הספות והשטיחים. לא תאמינו איך הצבעים והמרקם פתאום חוזר לחיים ובעיקר תשמחו מההוצאה שחסכתם לכם.

ירוק בעיניים- הוסיפו צמחייה לבית. בין אם אמיתית או כזאת שנראית כזו- ירוק מוסיף המון לכל מקום. יש ביכולתו להחיות כל פינה אנמית ואם אתם לא מסתדרים עם כל נושא ההשקייה, סוקולנטים וצמחים שזקוקים למים פעם בחודש הם הפתרון האידאלי עבורכם.

תמונות - רעננו את החלל עם תמונות יפות. אפשר ללכת על אמנות מיוחדת או למצוא הדפסים יפים ולהדפיס אותם בצורה איכותית. מסגרת יפה או אפילו שימוש בוואשי טייפ (נייר דבק צבעוני) על הקיר וכבר תקבלו תוצאה של פינה חמה ומעניינת.

סדר פסח - לא רק בחג הקרוב. מיינו, סדרו ותוציאו את כל הדברים שסתם תופסים מקום ושלא השתמשתם בהם בזמן האחרון. זה לא רק יעשה לכם סדר בבית אלא גם בעיניים ובנשמה.

צביעת רהיטים- אם יש לכם כיסאות מטבח ישנים או שרפרף שכבר נראה עייף, קצת צבע והופ, תקבלו גם תעסוקה וגם פריט רענן ודנדש לחג. אתם יכולים לצבוע את כולו או רק חלק ממנו, כמו את רגלי הכיסאות למשל. כל תשומת לב, אפילו קטנה ביותר, תעשה שינוי גדול.

ריח של בית- עיצוב זו חוויה לכל החושים. השתמשו במפיץ ריח, מקמו אותו במיקום אסטרטגי ותראו שהכל ביחד יעניק לבית שלכם אווירה מקסימה ושלמה. יש מפיצים שגם באמצעות שינוי בסירקולציה של האוויר יפיצו מחדש את ריחם. בחרו בריח נעים שתתמודדו איתו לאורך כל שעות היום.

HOMESTYLING EXPRESS שמציעה זילברשטיין הוא מרתון בן שלושה ימים שמתאים במיוחד בימים אלה שלפני החג (ואם תתעקשו גם הרבה אחריו). ליווי הדיירים כולל הדרכה ומידע על חנויות שונות, ספקים ולינקים של השראות שיסייעו לבניית הקולקציה האישית לבניית הקן הפרטי שלכם במקום לבזבז זמן יקר בחיפוש מתיש וכושל. לפרטים נוספים בלינק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully