וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עץ מלא כתרים: ארמון בקינגהאם מתקשט לכבוד הכריסמס

18.12.2017 / 15:41

צוות העיצוב והדקורציה של ארמון המלוכה הבריטי עובד שעות נוספות בימים אלה. עשרות עצים, קישוטים וכתרים צבעוניים מוכנים לקראת הארוחה החגיגית שתערך השנה עם הכלה החדשה

אימג'בנק GettyImages

(בווידאו: 17 יוני 2017 - מצעד לכבוד יום ההולדת למלכה בארמון בקינגהאם)

מיליוני עיניים פונות בשבועות האחרונים אל ארמון בקינגהאם שבלונדון - הודות להכרזת הנישואין של הנסיך הארי וזוגתו מייגן מרקל. מכאן, עיצוב הארמון לכבוד החגים הקרבים הופך משמעותי יותר כשצוות העיצוב והדקורציה נאלץ להשקיע השנה שעות נוספות ומחשבה יצירתית. חשבון האינסטגרם של משפחת המלוכה החל לפמפם אט אט את הלך הרוח וההכנות בממלכה לכבוד חג המולד והסילבסטר. בווידאו קצר שעלה לאחרונה ברשת החברתית ניתן לראות כיצד הארמון לובש חג, לצד הסברים ועובדות על מסורות החג בבריטניה במאה ה-18 עת המלכה שרלוט עמדה בראש הממלכה.

בווידאו נראים כמה מעצי חג המולד הפזורים ברחבי הארמון. 15 מ' של עץ אשוח הוצב באולם האירוח המרכזי, בעוד שני עצים בגובה של 10 מ' הוצבו כשומרים בכניסה הגדולה. כל אחד מהעצים מעוטר בשרשראות של נורות בגוונים משתנים ועשרות קישוטים בצורה של כתרים.

את החגים האלה יחגגו יחדיו בארמון גם הנסיך הארי והכלה לעתיד מייגן מרקל, שמתגוררים בימים אלה בנכס מלכותי הסמוך לארמון בקינגהאם.

לקריאה נוספת:
הארמון היקר בלונדון והוא לא הבקינגהאם
הקוטג' המלכותי שבו יגורו הנסיך הארי ומייגן מרקל
מלא ענתיקה: הצצה לסלון של וויליאם וקייט

כריסמס בארמון בקינגהאם. GettyImages
המלכה אליזבת כבר מוכנה לקבל את החג/GettyImages
כריסמס בארמון בקינגהאם. GettyImages
העץ המרכזי בארמון מקושט בעשרות כתרים קטנים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully