וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזיקו חזק: בראנג'לינה מוכרים את הבית. מי קונה?

הזוג הכי נוצץ בתעשייה ההוליוודית מוכר את הבית ההיסטורי בו בילה בשנים האחרונות. בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי וששת הילדים עוזבים סופית את ניו אורלינס

הבית של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בניו אורלינס עומד למכירה. ספלאש, AP
בראד פיט על המרפסת בבית בניו אורלינס/AP, ספלאש

שנת הנישואין הראשונה של הזוג הכי נוצץ בתעשייה ההוליוודית מביאה איתו גם בניית קן יציב וקבוע. בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי מתרגלים חיי משפחה סדירים בימים אלו. הם מורידים מעט בכמות העבודה, שוקלים אימוץ של ילד נוסף (ומכחישים) וגם, מוציאים למכירה מיוחדת את אחד הנכסים שבבעלותם, השוכן בניו אורלינס. מדובר בנכס מיוחד הנחשב לאחוזה היסטורית שנבנתה ב-1830. פיט רכש אותה תמורת 3.7 מיליון דולרים לפני כשבע שנים והיום, תאמינו או לא, הוא גובה עליה 6.5 מיליון דולר. למה? כי זה בראד פיט והוא נשוי לאחת הנשים היפות והמוכשרות בעולם - אז מותר לו. יש גם דיבור שפיט טרח לשפץ את הנכס האמור בו בילה עם ששת הילדים שעות לא מבוטלות עת סייע לשיקום האזור אחרי "קתרינה", סופת ההוריקן המפורסמת שמחקה אזורים עצומים באזור. פיט כידוע, אחראי על תרומתם של 100 בתים ידידותיים לניצולים שאיבדו את בתיהם באותה סופה איומה וטרגית.

מבחוץ, אין סיכוי שתנחשו כי מדובר בביתם של בני הזוג המלכותי. יש לו אמנם פסאדה מושקעת ובמרפסת מתנוסס דגל ארצות הברית, אך הוא שוכן על הרחוב, כמו היא טאון האוס ניו יורקי. אין גדר שמפרידה בינו לעוברי האורח על הרחוב וגם לא שערי אבטחה עצומים. הבית משתרע על פני שלוש קומות. יש בו שמונה חדרי שינה מרווחים ביניהם, סוויטת הורים מפוארת, חמישה חדרי רחצה (שיהיה נוח לילדים להתנהל בבוקר) וחצר פנימית גדולה שמובילה לבית אורחים המונה שני חדרי שינה. במדורי הנדל"ן השונים עדיין לא דווח כי פיט וג'ולי רכשו בית אחר, כנראה ממתינים לתשואת הבית הנוכחי.

השכנים אגב, יודעים טוב מאוד מי הכוכבים שגרים בסביבה. על אחד הקירות הסמוכים לבית מככבת כתובת קיר המביעה את האהבה לבעלת הבית הנמכר.

עוד בתים של הכוכבים הגדולים:
לא תאמינו: מדונה קונה בית בארץ הקודש
המלכה האם: הצצה לבית המפואר של ג'ואן ריברס
מתגלגל: מריה קארי מתחדשת בקרוון פאר

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט מוכרים את הבית בניו אורלינס. ספלאש, ספלאש
לא הייתם מנחשים שזה הבית של הזוג הנוצץ/ספלאש, ספלאש
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט. GettyImages
בונים על רווחים/GettyImages
הבית של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בניו אורלינס עומד למכירה. ספלאש, AP
כתובות קיר בשכונה בניו אורלינס/AP, ספלאש
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט מוכרים את הבית בניו אורלינס. ספלאש, ספלאש
שלוש קומות, שמונה חדרי שינה, חמישה חדרי רחצה/ספלאש, ספלאש
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
שנה ראשונה לנישואים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully