וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה קונה בית בישראל

7.3.2015 / 10:34

הביקורים החוזרים של מדונה בארץ הקודש הביאו את מלכת הפופ לרכוש בית בישראל. הפנטהאוז החדש שבנייתו תסתיים בקרוב, שוכן בבניין מפואר בשדרות רוטשילד, משם תוכל הדיירת לתצפת על הפגנות ומחאות הדיור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדונה עוברת לישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם שני בתים בניו יורק, אחוזה בבוורלי הילס ועוד כמה בבריטניה, מלכת הפופ הבלתי מעורערת מוסיפה כעת לאוסף המפואר שלה בית עם ניחוח ים תיכוני: אתר TMZ דיווח כי לאחרונה הושלמה בניית הפנטהאוז המפואר של מדונה בתל אביב. הבחורה החומרנית שהפכה לאסתר הקבליסטית תפזר אבק כוכבים מהקומה ה-42 של גורד השחקים ברחוב רוטשילד 34, שעם השלמת בנייתו יהפוך למגדל המגורים השני בגובהו בישראל.

כך נראה המגדל הפומפוזי בשדרות רוטשילד

הבניין עוצב על ידי אדריכל היהודי זוכה פרס פריצקר (המכונה "פרס הנובל של האדריכלות") ריצ'ארד מאייר. בפסגתו נבנה בשנתיים האחרונות הפנטהאוז של הזמרת המולטי-מיליונרית, המתפרס על פני שתי קומות. 20 מיליון דולרים קנו למדונה נוף של 360 מעלות על העיר הלבנה, יפו העתיקה והים התיכון. בביקוריהם בישראל יוכלו מדונה וארבעת ילדיה ליהנות מסלון עצום עם ויטרינות ענק המובילות למרפסת ענקית. כמו כן נבנו לזמרת מכון כושר יוקרתי ובריכה פרטית על הגג.

ביקרנו בתערוכה של ריצ'ארד מאייר בניו ג'רזי

בבניין 141 דירות, לובי בגובה 13 מטרים, לאונג', ספא מפנק, בריכה חצי אולימפית, מרתף יינות עם תאים פרטיים, שירותי חדרים ושמירה מסביב לשעון, שש קומות של חנייה תת קרקעית ומעליות עם מערכת זיהוי ביומטרית. אם תמהרו תוכלו גם אתם לרכוש את הפנטהאוזים הנותרים בבניין, בהם תקרות בגובה שישה מטרים, מעלית פרטית, חדרי שינה מפנקים ומטבח יוקרה.

זה מספר שנים מאז שגילתה את תורת הסוד והמיסטיקה היהודית שמלכת הפופ בת ה-56 מגיחה לביקורים בארץ הקודש. בראיון למגזין הרולינג סטונס הזמרת הקתולית אף הכחישה את השמועות לפיהן היא מתכננת להתגייר: "אני לומדת קבלה כבר הרבה שנים, אז יש הרבה דברים שאולי מתקשרים ליהדות. זה אולי נראה כאילו אני יהודיה, אבל הטקסים הללו מתחברים למה שאני מתארת כ"תודעת עץ החיים" ויותר קשורים לבני ישראל, לא ליהדות".

החברה היזמית של מגדל מאייר ברוטשילד, "ברגרואין רזידנטיאל" הכחישה את הידיעה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב תראו אותה פוסעת בשדרות רוטשילד? מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully