וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגלגלת: מריה קארי מתחדשת בקרוון פאר

5.1.2015 / 12:53

מריה קארי רוכשת קרוון מוטרף ומפואר ב-1.8 מיליון דולר. מומחים קובעים שמדובר בגורד שחקים על גלגלים. צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
110 מ"ר בדרכים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יותר מעשרים שנה אחרי ששרה כי כל מה שהיא רוצה לכריסטמס זה אותך, החליטה מריה קארי כי השנה היא מפנקת את עצמה במתנה קצת יותר חומרית לחג המולד. אחרי הפרידה הקשה מבעלה ואבי ילדיה ניק קאנון, השמועות כי בגד בה וכמה הופעות מביכות במיוחד בהן היה נדמה שהזמרת איבדה את קולה הענק, החליטה קארי כי מגיע לה קצת נחת. את הנחת מצאה בדמותו של קרוון מנקר עיניים המלווה אותה כשהיא נמצאת על הסט של התכנית אמריקן איידול בה היא משמשת כשופטת.

למרות ששתי האחוזות שברשותה באיי הבאהמס ובבל אייר עדיין עומדות למכירה, החליטה קארי כי היא יכולה להרשות לעצמה פינוק יאה לדיווה שכמותה, בשווי מדהים של 1.8 מיליון דולרים. הונה של קארי, אגב, מוערך בכ-520 מיליון דולרים. אם תהיתם איך זמרת בעלת הון כמו זה של קארי מסכימה להיטלטל בדרכים בצפיפות, אין לכם סיבה לדאוג. אתר AOL זכה להצצה לקרוון המפואר הנפתח לגובה ולרוחב עד לגודל מקסימלי של 110 מ"ר. מעצב הקרוון, אר. ג'י. אנדרסון ערך סיור מודרך ונוצץ למצלמות האתר בקרוון והבטיח שמדובר ב"דבר הכי מגניב בעולם. זה גורד שחקים על גלגלים בו אפשר להירגע ולברוח מהכל בסטייל".

את הסיור פתח אנדרסון בסלון רחב הידיים בקומה הראשונה בו ספה שעוצבה בהזמנה אישית, "יצירת אומנות", לדברי אנדרסון, באורך של 4 מטרים וחצי ששוויה עומד על 7,000 דולרים. את הספה משלימה טלוויזיה בגודל של 65 אינצ' ומערכת סראונד. מהלאונג' המפואר מגיעים לחלק החשוב ביותר לקארי בקרוון, עמדת האיפור בה תאורה מיוחדת לאיפור ומראת ענק ממנה היא יכולה לראות גם את השתקפות הטלוויזיה, שלא תשתעמם לרגע. גם אם היא לא תתפנה לבישולים, ממתין לזמרת מטבח מרווח עם תקרה גבוהה, מקרר נסתר ומכונה לסינון מים בשווי 4,000 דולרים.

אם קארי תמצא עצמה משועממת מהקומה הראשונה, היא תמיד יכולה לטפס במעלה גרם המדרגות לקומה השנייה בעלת התקרה המתרוממת שהופכת ברגע למועדון לילה. "זה חלל של כיף, עם תאורה מדהימה", סיפר אנדרסון, "אפשר לעמעם את האורות ולחגוג כל הלילה". מריה לא צריכה לחגוג לבד - היא יכולה לארח בקומה השנייה בלבד 30 אנשים. אם במקרה לא יתחשק להם לרקוד אל תוך הלילה, גם הקומה השנייה צוידה בטלוויזיית ענק. הקרוון החדש של קארי מצטרף לשורת הצעצועים היוקרתיים שלה, הכוללים בין היתר מטוס הפרטי השווה 5 מיליון דולרים, מכונית למבורגיני שעולה 400 אלף דולרים ומכונית רולס רויס.

האחוזה המפוארת של מריה קארי והאקס ניק בימים הטובים

צפו: הצצה למגה קרוון של מריה קארי

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורד שחקים על גלגלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי צריך בית עם גינה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מועדון לאירוח חברים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט 2 מיליון דולר על הצעצוע החדש של קארי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבח עם כל הציוד המבוקש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגג פה נפתח לגמרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל התקרה מתרוממת באוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם חדר איפור מיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully