וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי זכתה לחגוג יום הולדת 25 עם פיליפ סטארק?

היא נכנסה לפנתאון של עולם העיצוב, הפכה לאחד המוצרים הנמכרים של חברת אלסי והיום, היא חוגגת 25. המסחטה המפורסמת שעיצב פיליפ סטארק עושה מלימונים עדה של מעריצים

אלסי

פיליפ סטארק, המעצב המבוקש בעולם קופץ מחגיגה לחגיגה. בינואר האחרון ציין סטארק 66 חורפים, חודש שעבר (אפריל) השיק רהיטים חדשים בלוק שובב במסגרת שבוע העיצוב במילאנו ובימים אלו הוא משתתף בחגיגות ה-25 למסחטה המפורסמת ביותר בעולם, אותה עיצב עבור חברת אלסי האיטלקית.

המסחטה שנכנסה לפנתאון העיצוב והפכה לאייקון מזוהה עוצבה ב-1990. היא נעשתה ממתכת בהשראת רגלי עכביש גדולות וארוכות כך שהיא יכולה לעמוד גם ללא שימוש, כלומר כפריט דקורטיבי בפני עצמו. מן הראוי לציין, כי על פי רוב מסחטות ידניות לא נמנות עם כלי המטבח הנוחים יותר לשימוש. במקרה של סטארק, מיץ הפרי הנסחט נוטף ישירות לתוך הכוס המונחת מתחת לרגלי המסחטה, בצורה אלגנטית ומלאה בקסם.

25 שנה שהמסחטה של סטארק מככבת על מדפי אלסי, בדומה לקומקום הנמכר בעולם, אותו עיצב האדריכל מייקל גרייבס שהלך לעולמו במרץ האחרון. לקראת יום ההולדת של המסחטה המפורסמת אלסי, משיקה מהדורה מוגבלת ומיוחדת שלה בגרסה מעט שונה בצבעים שחור ולבן המגיעים באריזה חגיגית כיאה למעמד. את הדגמים החדשים השיקו לפני מספר ימים בחנות הדגל של אלסי במרכז מילאנו, בנוכחות האב הגאה סטארק, בעלי החברה אלברטו אלסי ועדה שלמה של מעריצים.

באירוע מסוג זה אי אפשר שלא להיזכר בחגיגות דומות שנערכו לכבוד כיסא "לואי גוסט" שעיצב סטארק עבור חברת קרטל האיטלקית. הכיסא האמור שעשוי פוליקרבונט שקוף ציין עשור ב-2012 בחגיגות מסביב לעולם, והפך לכיסא הנמכר ביותר של החברה.

את המסחטה של סטארק ניתן להשיג בארץ ברשת חנויות טולמנ'ס; דגם קלאסי - 398 שקלים; דגם חגיגי במהדורה מוגבלת (שחור/ לבן) - 475 שקלים.

בקרו אותנו באינסטגרם

Instagram
מסחטה בעיצוב פיליפ סטארק חוגגת 25 שנה. טולמנס,
נראית יפה לגילה. המסחטה של סטארק/טולמנס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיליפ סטארק ואלברטו אלסי השבוע, בחגיגות למסחטה בחנות הדגל במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
המסחטה של פיליפ סטארק חוגגת 25 שנה. צילום מסך
מעריצים מצטלמים עם סטארק והמסחטה המפורסמת/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בחגיגות יום הולדת 25 למסחטה מעריצים חותמים על הדגם המוגדל/מערכת וואלה!, צילום מסך
מסחטה בעיצוב פיליפ סטארק חוגגת 25 שנה. טולמנס,
פריט דקורטיבי גם אם לא משתמשים בה כמסחטה/טולמנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully