וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופה המצלצלת של גדעון אוברזון והמשביר לצרכן

שיתף פעולה בין מעצב האופנה גדעון אוברזון וכלבו המשביר לצרכן הוליד קולקציית טקסטיל לבית שתעלה למדפים לקראת החגים. "ב-2014 מעצבים לעוד קהלים מלבד לקוחות כיכר המדינה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההדפסים המוכרים של אוברזון עוברים למצעים של המשביר לצרכן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אחרי 13 שנה שהשם המסחרי שלי היה קשור בגוטקס, אני יכול רק בשנה האחרונה להשתמש בו בכל מקום שארצה", מוסר הבוקר מעצב האופנה גדעון אוברזון לוואלה! בית ועיצוב. מי שהוביל את שמם הנעלה של בגדי הים הישראליים בשנות ה-80' פוזל לאחרונה לתחומים נוספים. היוקרה הבינלאומית של גוטקס צנחה, תקופת הזהב חלפה ואוברזון החליט שהוא לא פוסח איתה ובמקום זה הוא מפתח אופקים חדשים לצד עיצוב בגדי הים והחוף המוכרים. לאחרונה, שיתף פעולה עם רשת מטבחי זיו ועכשיו הוא מפתיע עם קולקציית טקסטיל לבית שתימכר ברשת הכלבו המשביר לצרכן. הקולקציה החדשה שנקראת על שם המעצב כוללת 25 דגמים שונים של מצעי סאטן, כותנה וכותנה סרוקה, לצד מפות שולחן בהדפסים צבעוניים הכל כך אופייניים לעיצוביו השונים. בהמשך, צפויים להתווסף מוצרים נוספים כגון כלי בית, מערכות אוכל, כלי בישול ואביזרי דקורציה משלימים. "המגמה ב-2014 ובכלל בשנים האחרונות היא להוזיל עלויות" לדברי אוברזון. "גם ורסצ'ה ואיזבל מארה עיצבו קולקציות קפסולה לh&m כחלק מהמגמה. גם לקסטרו שזה לא מותג עילית ולא כיכר המדינה עיצבתי קולקציה ובשורה התחתונה אני צריך לחשוב על הקופה המצלצלת".

כמו שמלה: קולקציית המטבחים של אוברזון
המשביר לצרכן ורשת הריהוט האמריקאית
המחיר החברתי שנשלם על הטקסטיל בארץ

קבוצת הקמעונאות המשביר לצרכן שבשליטת רמי שביט ידעה עליות ומורדות בשנים האחרונות. הצמצומים הקשיים הכלכליים והשינויים בעשור האחרון, אילצו את שביט לבצע מהלכים אגרסיביים כדי להמשיך ולהפעיל את החברה. מהלך זה בא לידי ביטוי בשיתופי פעולה מסוגו של אוברזון שנמצא במשא ומתן עם המשביר לצכרן מזה שנים ורק עכשיו יצא לפועל, כמו גם יבוא של מותגים מוכרים לבית כדוגמת Crate&Barrel איתם החברה נמצאת במגעים.

הקולקציה החדשה של אוברזון תהיה מותאמת לרמת המחירים המוכרת של הרשת. "לא מדובר בשיתוף פעולה קצר מועד, או קולקציית קפסולה" מוסיף אוברזון. "היא תגיע למוצרים לקראת החגים ומאותו הרגע נמשיך בפיתוחי מוצרים נוספים.

טווח מחירים המוצרים: 250-700 שקלים.

גדעון אוברזון. אביב חופי
מכיכר המדינה לרשת הכלבו העממית - אוברזון להמונים/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסאטן ועד כותנה סרוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טווחי מחירים 250-700 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
25 דגמים שונים בעיצוב אוברזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully