וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: מה רונית יודקביץ' עושה עם אפטרשייב?

30.3.2014 / 8:37

מתחזקת בית מעוצב ומוקפד בצפון תל אביב, יש לה שלושה בנים לגדל והיא מקפידה לעבור על סימני הדרך שהם משאירים. את הריח הסטנדרטי לשירותים רונית יודקביץ' מחליפה באפטרשייב

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של רונית יודקביץ'.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
אני לא יכולה לראות גרביים ומגבות זרוקים על הרצפה. אני תמיד אוספת אותם ומשליכה לסל כביסה, והרבה פעמים מוצאת את עצמי אוספת את הבגדים של הבנים המתבגרים שלי, שזורקים אותם על הרצפה. הם מאוד מרדנים, ודווקא הילד הקטן בן ה-7 מקפיד לשים את הבגדים במקום ולא לזרוק אותם.

איזה אזור בבית את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה במיוחד ולמה?
אני הכי מקפידה לנקות את השירותים והאמבטיה, לפחות פעמיים ביום עוברת עם המברשת ומצחצחת הכל. כשיש שלושה ילדים זה משהו שאי אפשר לוותר עליו.

מה הטיפ שלך לניקיון?
אני תמיד קונה אפטרשייב לא יקר ומשתמשת בו כמטהר אוויר. אני לא אוהבת את מבשמי הריחות הייעודים לבית. יש להם ריח מתקתק מדיי. אני מעדיפה שיהיה בבית ריח דומיננטי גברי שנותן יותר הרגשה של ניקיון.

חוויית ניקיון משפחתית
יש לי חלונות ענקיים בבית ושנה שעברה לקראת פסח, הזמנתי את העוזרת שתנקה אותם אבל היא לא יכולה להגיע. אז כל המשפחה התאגדה כדי לקרצף את החלונות. אפילו הבנים שלא מנקים לעולם, תפסו פינה וניקו. זה הפך לכיף גדול ותיעדתי כל רגע.


רוסלנה רודינה עושה פנלים

ליבי רן לא נכנס למיטה אם היא לא מסודרת

נטלי דדון לא יוצאת מהארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully