וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: נטלי דדון לא יוצאת מהארון

2.3.2014 / 8:57

רק כשהמדפים שלה מתוקתקים והבגדים עומדים כמו חיילים ממושמעים, נטלי דדון נושמת לרווחה. גם אם הבית שלה יעלה בלהבות לדבריה, לה חשוב שימצאו את השירותים סטריליים

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, הסודות המוכתמים של נטלי דדון.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
הפטיש שלי טמון בחדר הארונות. חשוב לי שיהיה תמיד מסודר לפי צבעים ולפי סוג הפריטים. כל הג?קטים נמצאים בתלייה נפרדת, המעילים לחוד, שמלות הערב לחוד ובגדי קז'ואל נמצאים יחד עם טי שירטים. הכל מאורגן מול העיניים באופן שבו יהיה לי קל לשלוף את האאוטפיט הנכון במהירות. כשלא מוצאים משהו בארון שממש בא לך עליו באותו הרגע כל הפאן של להתלבש פשוט הולך לאיבוד. חוויתי את זה עד שהבנתי שהבלגן שלי הוא שמתיש אותי. היום, כשהכל נמצא במקום הכי קל לי לשלב את הבגדים ולהיות יצירתית והאנרגיה זורמת למקום הנכון. יכול להיות שיש קשר בין הפטיש הזה למותג הבגדים החדש שלי BNUTY BY ARKETA.

איזה אזור מקפידה לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
האזור שהכי קריטי לי מבחינת ניקיון הם השירותים והמקלחת. גם אם כל הבית עולה באש אני חייבת שהשירותים והמקלחת יהיו הכי סטריליים וטהורים.

מה הטיפ שלך לניקיון?
צריך להכות בברזל שהוא חם - לנקות את הבית ברגע שמתלכלך. מיד אחרי הכוס הראשונה שמופיעה בכיור, לשטוף, או לכבס ברגע שיש כמות בגדים שמכילה מכונה. בנוסף, צריך לסדר את הסביבה כשיש ניצנים ראשונים של בלגן ,אחרת זה הופך את הפאן שבניקיון והסדר למשהו שמלכתחילה לא מגיעים אליו כי זה נראה מפחיד ומתיש מראש. כבר ציינתי שאלו תובנות מתוך ניסיון?


רוסלנה רודינה עושה פנלים

אורנה בנאי לא עוזבת את המטאטא

נאור ציון עושה כאילו הבית שלו נקי

שלי גפני לא הולכת לישון עד שהכיור מצוחצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully