וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: הפתעה בחדר השינה של ליבי רן

23.3.2014 / 8:38

אין סיכוי שתתפסו את חדר השינה של הכוכב הצעיר ליבי רן מבולגן. במקרים שהכיור בדירה מלא בכלים כשהוא חוזר מהופעות וחזרות זה בגדר של אסון אמיתי

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, של ליבי רן.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
באופן כללי אני לא כל כך טוב בניקיונות, אבל יחד עם זה חשוב לי בעיקר שהכלים יהיו נקיים. אחד הדברים שאני הכי מתבאס מגביהם קורה כשאני חוזר הביתה מהופעות וחזרות ורוצה לשתות קפה בכיף שלי ואין כוס אחת לרפואה. כשאני שופך מים בכוס ורואה שאריות של משקה ולכלוך זה עושה לי רע. אני שוטף את הכלים ידנית כי אין לי מדיח, ומוכרח לראות שהם מצוחצחים.

איזה אזור בבית מקפיד לנקות בתדירות גבוהה ולמה?
אני מקפיד לנקות בעיקר את חדר השינה. אחרי מקלחת אני הולך לישון, ואם המיטה מבולגנת, אז מה הטעם? אתה בעצם נשאר מלוכלך למרות שהתנקת. לכן, חשוב לי שהחדר הזה יהיה נקי במיוחד.

מה הטיפ שלך לניקיון?
לא דבר גדול אבל משמעותי ויכול לשפר את ההרגשה בבית - פשוט לא לדחות את הניקיונות ולנקות כמה שיותר מוקדם כדי לא למצוא את עצמכם בזוהמה.

איך דנה רון מתמודדת בבית רווי גברים?

רוסלנה רודינה עושה פנלים

נטלי דדון לא יוצאת מהארון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully