וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל של נסיך גאות ושפל: האחוזה המלכותית של ניק נולטי

היא מעוצבת בסגנון מלכותי, משתרעת על 2 דונם עם מגרש טניס, בריכה, ספא ואפילו בית קטן לאורחים והיא מוצעת עכשיו למכירה במחיר מיוחד - האחוזה של ניק נולטי במליבו

ביתו של ניק נולטי. ספלאש
שני פסלים חייתיים משיש מובילים את הנכנסים לסלון/ספלאש

הוא כיכב ב-40 סרטים, קטף מספר פרסי אוסקר והוכתר ל"נסיך הגאות והשפל" בסרט המצליח ביותר בו השתתף מ-91'. ניק נולטי (72), שחקן, דוגמן (בדימוס) ומפיק אמריקאי, פרץ למסך הקולנוע בתחילת שנות ה-70' ומאז הוא לא יורד ממנו. לא תמיד מדובר בתפקידים ראשיים, אך נולטי שם על אף גילו המתקדם. בתחילת דרכו הוגדר כסמל סקס שסחף אחריו אלפי לבבות ופנטזיות לא מוגשמות. עם השנים וההצלחה החל הכוכב לנהל אורח חיים אדג'י. הוא התמכר לחומרים אסורים ואף אשפז עצמו במכוני גמילה מספר פעמים. אולי זו גם הסיבה שנולטי הרבה לקבל בסרטים את תפקידי הדמויות המוטרפות, שאינן יציבות. היום, בעשור השביעי לחייו אפשר שנולטי הוריד הילוך בחיי ההוללות אך לא באלו המקצועיים. הוא ממשיך לככב בסרטים שנה אחר שנה כשב-2013 אף דילג בין שלושה סרטים שונים ("יחידת הגנגסטרים", "פארקר" ו"המוצא האחרון"). נולטי, מתחזק זוגיות עם קלייטי לנה במליבו וביחד הם מגדלים את בתם סופי. לאחרונה, העמידה למכירה המשפחה המצומצמת את ביתם המרהיב בעיר הכוכבים, ובאופן די מפתיע לא התפרעו עם המחיר המבוקש. האחוזה המרהיבה שמשתרעת על שני דונם (כולל שטחים חיצוניים) עומדת למכירה בסכום של 8.25 מיליון דולר.

הווילה הקסומה של ג'ודי פוסטר וסינדי ברנרד

ניק נולטי. ספלאש
סמל סקס ומושא פנטזיה של שנות ה-70, השחקן ניק נולטי/ספלאש

האחוזה של נולטה מעוצבת כמו ארמון מלוכה. העיצוב המעוטר בא לידי ביטוי בתקרות מקומרות, פיתוח עץ, אריחי שיש מצוירים ואפילו שני פסלים של בעלי חיים היברידיים עשויים אבן מקושטים בתכשיטים וניצבים על פודיומים זה מול זה, כמו מקבלים את פני הנכנסים. באופן מפתיע יש בבית הזה רק ארבעה חדרי שינה, אמנם מרווחים כמו היו סוויטות מפנקות ואישיות, כאשר לכל אחת מהן חדר רחצה נוח הכולל אמבט ומקלחון לנוחות מרבית וגודלם כמו חדר בבית ממוצע.

לגווינת' פלטרו יש בית מתוקתק בדיוק כמוה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
שימוש בשיש מעורב ומשקופי עץ דובדבן מעניקים לבית מראה מהודר/ספלאש

השימוש בעץ הדובדבן שמשוח בלכה איכותיות חוזר על עצמו כמעט בכל הבית והוא שמעניק בין היתר את המראה המהודר. ניתן לראות אותו מככב במשקופים, בקרניזים, במעקה המדרגות, מסגור החלונות, באח ואפילו ברהיטים כמו שולחן האוכל וכורסאות חדרי המגורים. ריצוף השיש המתוחכם מוסיף אף הוא למראה הכללי ומקבל נראות משמעותית בסלון כשהוא עשוי שני סוגים מהאבן היקרה והחלקה הזו, שני גוונים של בהיר וכהה. משחק נוסף של רצפת שיש מקורית נראה גם במסדרון המוביל לחדרי השינה, הנראה כמו שכבות אדמה בצבע קאמל. השטיחים האותנטיים שמשתרעים על החללים הגדולים משלימים את המראה הכללי של הבית שנע בין סגנון אירופאי-קלאסי כבד לאמריקאי כבד עוד יותר.

האחוזה הספרדית של ברוס וויליס

ביתו של ניק נולטי. ספלאש
שטיחים אותנטיים גדולים משתנים בצבעים שבין החדרים הפרטיים והציבוריים/ספלאש

הירק והגינה בהם הבית טובל מבצבצים כמעט מכל חלון ופתח של האחוזה. החצר העצומה כוללת בריכה שחיה לרגלי מרבצים אותנטיים, ספא ואפילו מגרש טניס. מספר החדרים המצומצם בבית נובע לא מעט מהעובדה שבחצר האטרקטיבית של נולטי יש גם מעון נפרד לאורחים שבאים לביקור. כל הפסיליטיז הנדרשים קיימים גם באלו, החל מאמבט רחצה עם ג'קוזי ואפילו מטבחון למקרה שהמארח נמצא בצילומים למערבון.

עוד הצצות מיוחדות לבתים של כוכבי הוליווד

ביתו של ניק נולטי. ספלאש
פינת אוכל רשמית עם שולחן אוכל מעץ ארוך במיוחד/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
מסדרון המוביל לחדרי השינה הפרטיים/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
לא בטוח שבשימוש אבל טוב שיש אחד כזה בסביבה/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
חדר מגורים שופע בתאורה טבעית נהנה מהצמחיה והירוק שמסביב/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
קמין עץ מפוסל ומעוטר/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
לכל סוויטת שינה חדר רחצה בהתאמה/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
חדר שינה נוסף שנמצא בבית האורחים שבחצר/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
מבט מבחוץ על האחוזה ועל מבנה המיועד לאורחים/ספלאש
ביתו של ניק נולטי. ספלאש
בכירה ומרבץ אותנטי בסמוך למגרש הטניס/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully