וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מת לחיות בסטייל: האחוזה הספרדית של ברוס וויליס

7.6.2013 / 12:33

היא נבנתה בשנות ה-20 המאוחרות בסגנון ספרדי, יש בה 11 חדרי שינה ובהתאמה 11 חדרי רחצה, מגרש טניס ומטבח ירקרק - האחוזה של ברוס וויליס בברלי הילס שווה 22 מיליון דולר

ביתו של ברוס וויליס. splash
האחוזה של ברוס וויליס בבברלי הילס בבברלי הילס - 22 מיליון דולר/splash

למרות שבסדרת הסרטים "מת לחיות", משחק ברוס וויליס אנטי גיבור שמצליח לנצח את הרעים כנגד כל הסיכויים, בחיים האמיתיים הוא לא רק מת לחיות, אלא חי טוב (בלשון המעטה). השחקן האמריקאי, שהתחתן בשנית והפך לאחרונה לאב, בפעם הרביעית, העמיד למכירה את אחוזתו העצומה בברלי הילס במחיר של 22 מיליון דולר. פי שניים מהסכום ששילם עבורה לפני כעשור.

באמבטיה של כריסטינה אגילרה

פנטהאוס המסיבות של פרנק סינטרה

ברוס וויליס. Andrew H. Walker, GettyImages
מת לחיות עושה חיים - ברוס וויליס/GettyImages, Andrew H. Walker
ביתו של ברוס וויליס. splash
סלון עם תקרת קורות עץ הנהנה מתאורה טבעית/splash

האחוזה משתרעת על ארבעה דונמים, מתוכם כ-1,000 מ"ר בשטח בנוי. היא נבנתה ב-1928 ועוצבה בסגנון ספרדי עם חצר פנימית פתוחה לשמיים. לצד 11 חדרי השינה ו-11 חדרי רחצה האחוזה מציעה חדר קולנוע מפנק, חדר מוזיקה, ספריה ומטבח שף מאובזר. בחלקה האחורית של האחוזה יש פסיליטיז מפנקים כמו, מגרש טניס, בריכה שחייה, בקתת עץ ומטבח חיצוני נוסף. זה אינו הנכס היחיד שמחזיק שחקן הקולנוע בן ה-58. ברשותו גם דירה יוקרתית במנהטן, שהועמדה גם היא למכירה לפני כמה חודשים, לצד חווה בהרים של סנטה מוניקה.

ביתו של ברוס וויליס. splash
הקיר החזיתי במבואה מעוטר בקולאז' תמונות שחור לבן/splash

הבית שבנוי כאמור מסביב לחצר פתוחה נהנה מתאורת יום רבה, החודרת אליו דרך חלונות ודלתות מזכוכית, הבנויים בצורת קשת. העמודים המרובים, הצמחייה הפראית ומזרקת האבן במרכז החצר, נותנים תחושה שמדובר באסייאנדה ספרדית בלב שכונה הוליוודית. הרהיטים מותאמים לאדריכלות הבית, וברוב החדרים נמצאות ספות פרחוניות לצד ספות בהירות וכורסאות עור המוסיפות למראה יוקרתי יותר. חדרי השינה המרווחים, משופעים באור ומצויידים במיטות בעלות מראה כבד ובחפצים התורמים לאווירה הספניולית. חדרי האמבטיה לעומת זאת, מעוצבים בסגנון נקי ומודרני, כאשר לכל אחד מהם ייחודיות משלו.

פמלה אנדרסון מתגלה כבעלת חוש טעם עיצובי

ביתו של ברוס וויליס. splash
מטבח ירקרק עם ארונות לבנים ומשטחי שיש ירוקים/splash

במטבח השף המאובזר קיים שילוב של ארונות עץ לבנים ומשטחי שיש ירוקים, שמתכתבים עם רצפת הפסיפס המעטרת את החלל. אלו מכניסים על הדרך מעט מן הירוק של החוץ אל הפנים. כמו בכל אחוזה מרשימה, גם פה ניתן למצוא בריכה מפנקת ומסביבה רצפת דק רחבה, אליה יכולים הדיירים לקפוץ אחרי אימון הטניס במגרש הסמוך.

ביתו של ברוס וויליס. splash
חדרי שינה שלווים ומרווחים כמו סוויטות אישיות/splash

ברוס וויליס, אחד מכוכבי האקשן הגדולים של העשורים האחרונים התחיל את דרכו בקומדיית הבילוש הרומנטית "בלשים בלילה", לצד השחקנית סיביל שפרד. באותם שנים הכיר את אשתו לשעבר, השחקנית דמי מור וקיבל הצעה לגלם את התפקיד של השוטר ג'ון מקליין בסרט "מת לחיות", מה שהפך אותו לכוכב הוליוודי מוכר בין לילה. הסרט החמישי בסדרה, "מת לחיות ביום טוב" יצא לאקרנים בתחילת השנה, ועוד שני סרטי אקשן בכיכובו עתידים לצאת בהמשכה. אחרי עשורים של עשייה קולנועית, קוליות מרשימה ואסופת בתים מעוצבים, אין ספק שהמת לחיות, יודע לחיות.

בואו להציץ לעוד בתים של מפורסמים

ביתו של ברוס וויליס. splash
חדר רחצה עםמקלחון בטון/splash
ביתו של ברוס וויליס. splash
כל אחד מ-11 חדרי השינה עוצב אחרת/splash
ביתו של ברוס וויליס. splash
חדר רחצה נוסף עם רצפת פסיפס ושנדלייר מתוכשט/splash
ביתו של ברוס וויליס. splash
מגרש טניס בחצר האחורית של האחוזה/splash
ביתו של ברוס וויליס. splash
מזכיר כניסה להיכל ספרדי/splash
ביתו של ברוס וויליס. splash
חצר פנימית פתוחה אל השמיים/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully