וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרכו: פנטהאוז המסיבות של פרנק סינטרה

22.5.2013 / 7:53

ה"מערה נוצצת בשמיים" כפי שאנדי וורהול כינה אותו, נקודת הציון של מסיבות הברנז'ה בשנות ה-60, הפנטהאוז הגבוה של פרנק סינטרה בלב ניו יורק, עבר לידיו של טייקון סיני

ביתו של פרנק סינטרה בניו יורק. ספלאש
חללים פתוחים כמעט ללא מחיצות, בפנטהאוז הגבוה שצופה על ניו יורק/ספלאש

המורשת התרבותית שהשאיר הזמר והשחקן פרנק סינטרה לעיר ניו יורק שכה אהב לא תסולא בפז. לעומת זאת, הפנטהאוז היוקרתי שלו, בו אירח בימי הזוהר כמה מהדמויות הצבעוניות של אמריקה, דווקא כן. השבוע נמכר הנכס המפורסם של סינטרה לטייקון סיני שנשאר בעילום שם והוציא מכיסו 5.5 מיליון כמתנה צנועה עבור ביתו.

הפנטהאוז הניו יורקי החולש על 330 מ"ר נקנה על ידי סינטרה ב- 1957, לאחר גירושיו מאשתו השניה- השחקנית אווה גרדנר. הזמר הנערץ רכש את קומות 22 ו-23 בבניין במזרח מנהטן והפך אותו לדופלקס בן ארבעה חדרי שינה, שישה חדרי רחצה ומרפסת עצומה המקיפה את הדירה וצופה אל הנוף המרהיב של האיסט ריבר. המרפסת המפורסמת ממנה השליך על פי השמועות, סמי דייויס ג'וניור, הבדרן וחברו של סינטרה לקבוצת היוצרים ה"ראט פאק", כוסות שמפניה על העוברים והשבים.
הנכס של סינטרה הפך למוקד לעליה לרגל עבור כוכבים רבים ובין קירותיו נערכו מסיבות רבות ופרועות. סינטרה, אירח באופן קבוע בדירתו גם אושיות בולטות ומוכרות ביניהן, הנשיא ג'ון קנדי, השחקנית מרלין מונרו והצייר הפופ ארט אנדי וורהול, שהעניק לחלל המסיבות המוקף בקירות זכוכית בגג הפנטהאוז את הכינוי "מערה נוצצת בשמיים".

סינטרה מכר את מעונו המרהיב ב-1972 לרופאו האישי וחברו, דנטון קוקס, שהיה אחראי לבריאותם של רבים מסלבריטאי העיר. כמעט ארבעה עשורים לאחר מכן נמכר הנכס לאשת עסקים בשם פגי הארט ששילמה עבורו 4.5 מיליון דולר, מחיר שנחשב נמוך יחסית, אך תאם לתחזוקה הירודה של הדירה. לאחר מייקאובר מאסיבי של הדיירת החדשה, והכנסת אלמנטים עיצוביים ומעודכנים בנכס המיושן, פנטהאוז המסיבות הוצא למכירה באוגוסט 2012 במחיר של 7.7 מיליון דולר. כמעט שנה חלפה עד שהגיע הטייקון הסיני שקבל לידיו נכס משודרג ממה שנותר מתקופת סינטרה.

בקומת הכניסה של הפנטהאוז נמצא מטבח פתוח, חדר אוכל, סלון ושלושה חדרי שינה המשקיפים אל נוף הנהר. את חדר הזכוכית, ששימש בימים לחזרות ובלילות לאירוח מסיבות נוצצות, הפך לחדר שינה מרכזי. הארט הוסיפה גרם מדרגות ספירלי מזכוכית הזהה לזה שקיים בחנויות "אפל" ברחבי העולם. על אף השיפוצים הנרחבים, אשת העסקים לא שכחה לתת כבוד לזמר הנערץ, ותלתה על הקיר תמונה של "כחול העיניים" (כינויו של סינטרה) שמצאה במקרה בדירה. התמונה חזרה למקומה המקורי, היכן שהדייר המפורסם תלה אותה במקור, בדיוק כמו שהוא אהב, בדרכו שלו.

עוד הצצות לבתים של הסטארים הגדולים:

קירות מחופים בעץ דובדבן בפנטהאוס של בן סטילר

פמלה אנדרסון מפתיעה עם בית בעיצוב רגוע

האחוזה שרכשה ביונסה לאימא טינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארגן בביתו את המסיבות השוות של שנות ה-60 פרנק סינטרה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ביתו של פרנק סינטרה בניו יורק. ספלאש
קמין משיש וחלונות פנוראמיים המשקיפים על העיר/ספלאש
ביתו של פרנק סינטרה בניו יורק. ספלאש
מערה נוצצת בשמיים - ביום חדר חזרות, בלילה חלל מסיבות פרועות/ספלאש
ביתו של פרנק סינטרה בניו יורק. ספלאש
גרם מדרגות חדש מזכוכית החובר לקירות הזכוכית המקוריים/ספלאש
ביתו של פרנק סינטרה בניו יורק. ספלאש
המרפסת המפורסמת ממנה הושלכו כוסות שמפניה על העוברים ושבים/ספלאש
ביתו של פרנק סינטרה בניו יורק. ספלאש
צמוד לאיסט ריבר/ספלאש
ביתו של פרנק סינטרה בניו יורק. ספלאש
ניו יורק ניו יורק/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully