וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קן אוהבות: הצצה לווילה של ג'ודי פוסטר וסידני ברנרד

28.6.2013 / 18:53

מבנה משנות ה-30 שתוכנן בסגנון ספרדי מוקף בעצים וגינה קסומה, 6 חדרי שינה וסוויטה מלכותית אחת עם אח הצופה לבריכת השחייה - כאן גרות בכיף ג'ודי פוסטר ובת הזוג

ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
מבנה משנות ה-30 בסגנון עיצוב ספרדי/ספלאש

ג'ודי פוסטר מציינת חמישה עשורים. אולי זו הסיבה שהיא החליטה בתחילת השנה, באמצע טקס גלובוס הזהב, כשהיא מחזיקה בידה את פרס מפעל החיים, לצאת מהארון באופן פומבי. רבות דובר באתרי הרכילות על נטיותיה המיניות ומערכת היחסים בת ה-20 שנה שקיימה עם סוכנת השחקנים שלה - סידני ברנרד. לאורך כל הקריירה הקפידה השחקנית המוערכת לשמור על שתיקה וארשת פנים קפואה בלי לספק חומר עסיסי לצלמי הפפראצי. השבוע, כשהעמידה את ביתה בגבעות הוליווד למכירה, פוסטר סיפקה הצצה נדירה לאחת הווילות הפרטיות והשמורות בשכונה היוקרתית, והוכיחה כי ביתה הוא מבצרה תרתי משמע.

איך נראה הבית של פמלה אנדרסון?

השחקנית ג'ודי פוסטר. Shizuo Kambayashi, AP
יצאה מהארון, זכתה באוסקר, מוכרת את הבית ומתכוננת לסרט חדש - ג'ודי פוסטר/AP, Shizuo Kambayashi
הבית של גו'די פוסטר בהוליווד. ספלאש
את הסלון מקיפים חלונות גדולים במיוחד/ספלאש

הבית שנבנה בסגנון ספרדי בשנות ה-30 ששטחו כ-550 מ"ר עבר שיפוץ מאסיבי עם כניסתה של פוסטר ובת זוגה אליו לפני כ-16 שנה. בבית בעל שתי הקומות יש שישה חדרי אמבטיה, משרד, סוויטה לאורחים, חדר קולנוע וארבעה חדרי שינה. המרכזי בהם מפנק במיוחד. הוא כולל פינת ישיבה, חדר ארונות, אח וסאונה. החצר הפנימית, המרוצפת בלבנים, מובילה אל בריכה שחייה מלבנית כשהיא מוקפת בעצים, שער שמור המוביל לחניה וגדר גבוהה ששומרת על פרטיותם של הדירות מפני סקרנות של ההמון. במיוחד בשעה שהשכנים ממול הם ליאונרדו דה קפריו וג'ניפר אניסטון.

פנטהאוס המסיבות של פרנק סינטרה

ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
במבואה לבית חלון סקיי לייט שמחדיר פנימה תאורת יום נעימה/ספלאש
ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
פינת אוכל משפחתית צופה אל הבריכה והגינה/ספלאש

בקומה הראשונה של הבית נמצאים החללים הציבורים. המטבח עוצב בסגנון כפרי. הוא כולל תנור מקצועי תוצרת חברת ויקינג האמריקאית, כיור כפול ואי במטבח שמורכב ממשטח עבודה מאבן. הסלון הסמוך צופה דרך חלונות צרפתיים אל הגינה הירוקה והמלבלבת של העצים הגבוהים. בקומה העליונה שמרוצפת ברצפת עץ, נמצאים חדרי השינה שמרוהטים בפריטים עם מראה כבד ומיושן, המתכתבים עם התקרות המעוצבות בסגנון הקתדרלות של המאה ה-19. חדר הרחצה שצמוד לחדר השינה המרכזי, מרוצף ברצפת פסיפס לבנה, ובמרכזו אמבט מפנק ומרווח שיכול להכיל את שתי הדיירות יחד. את החלונות בחדר הזה מעטרים תריסים ונציאנים שמאפשרים כניסת אור נעימה, ויחד עם זאת שומרים על הפרטיות. הבית האמור מוצע כעת למכירה, שנה לאחר שהשחקנית זוכת האוסקר קנתה נכס חדש בבברלי הילס בעלות של 11.75 מיליון דולר.

ביונסה מפנקת את אימא טינה וקונה לה טירה מלכותית

ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
כמו רוב החדרים בבית גם למטבח שעוצב בסגנון כפרי תצפית לבריכה/ספלאש

פוסטר, אימא לשני בנים, החלה את הקריירה הארוכה שלה כבר בגיל 3, כשהשתתפה בסדרות טלוויזיה ופרסומות. בגיל 14 הייתה מועמדת לפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר על תפקידה בסרט "נהג מונית", ב-1988 זכתה באוסקר הראשון שלה על משחקה בסרט "נאשמים" ובשנת91' הגיעה פריצתה הגדולה, כששיחקה את החוקרת קלריס סטרלינג ב"שתיקת הכבשים" וזכתה בפרס אוסקר נוסף שהתווסף למדף בחדר השינה.

באמבטיה הפומפוזית של כריסטינה אגילרה

ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
חדר שינה שכולל אח ובחלקו האחורי מדרגות המובילות לפינת ישיבה/ספלאש
ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
חדר רחצה מלכותי עם אמבטיה זוגית/ספלאש

בניגוד לקולגות בהוליווד, פוסטר נמנעה באופן קבוע מחשיפת חייה הפרטיים מה שהוביל לחרושת שמועות, שהגיעה עד לדיון בפשר יחסיה עם ידידה, השחקן מל גיבסון, כמו גם לדיונים בדבר נטיותיה המיניות ושאלות בעניין זהות אביהם של ילדיה. "אם הייתם דמות ציבורית מאז שהייתם תינוקות, הייתם מעריכים פרטיות מעל הכל", הצהירה פוסטר על במת גלובוס הזהב כשקיבלה את פרס מפעל החיים, אליו הגיעה עם שני בניה הג'ינג'ים שנחשפו בפעם הראשונה באופן פומבי. בחודש אוגוסט הקרוב יעלה סרטה החדש של פוסטר, "אליסיום", בו היא משחקת לצד מאט דיימון, דמות בשכבת האנשים "המיוחסים" - עשירים שחיים על תחנת חלל סגורה, בעוד על כדור הארץ ההרוס מצטופפים ה"אנשים הפשוטים". אם יכלה בוודאי הייתה נשארת שם, מוגנת מסקרנים. כמו בסרטים, ככה בחיים.

מת לחיות בסטייל: הארמון הספרדי בו ברוס וויליס גר

ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
חצר אחורית אינטימית עם פינת ישיבה/ספלאש
ביתה של ג'ודי פוסטר. ספלאש
בריכת שחייה מוקפת עצים הרחק מעיני הסקרנים/ספלאש

צפו: ג'ודי פוסטר בתפקיד חדש בסרט "איליסיום" שיעלה באוגוסט 2013

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully