וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הסטודנטים: השיטה לזכור את לוח הבחינות

כרמי צדוק

26.6.2013 / 8:01

למרות המכשירים החכמים ומגוון האפשרויות לתזכורות דיגיטליות אין על השיטה הישנה והנוסטלגית של תליית פתקאות - ככה תעשו זאת בלי לקנות אטבים מיוחדים

למקרה שאתם אוהבים לפזר שלל פתקים דביקים עם תזכירים ברחבי הבית או לחילופין, סטודנטים הנמצאים בשיא תקופת המבחנים כדאי שתמשיכו לקרוא. אם להודות על האמת אטבים קטנים וצבעוניים לתליית דפי ממו הולכים לאיבוד תוך זמן קצר, נשברים ומחירם לא מצדיק את תפוקתם. במקום זה, אפשר לחסוך את ההליכה לחנות ורכישתם, ולמצוא אלטרנטיבה נגישה ונוחה יותר שנמצאת בכל בית. מדובר באטבים לתליית הכביסה. בשנים האחרונות אטבים אלו זוכים לעיצוב חביב. הם צבעוניים ועליזים ובעיקר עושים חשק להשתמש בהם לעוד שימושים בבית. אז הנה מצאנו.

ככה תנצלו את נייר הטואלט כמו שצריך

כעת עליכם לכתוב על פתקים קטנים, או להכין בעצמכם כרטיסיות מיניאטוריות תזכורות ותאריכים שחשובים לכם. כאלו שאתם צריכים לראות מול העיניים בנוסף לתזכורות שקיימות בטלפון החכם או בדואר האלקטרוני. ראיונות, תורים לרופא, השקות, חתונות ועוד איוונטים בהם עליכם להיות נוכחים ומשימות שעליכם למלא. ניתן להצמיד את האטבים והפתקים לסטנד לכלי כתיבה, מסך מחשב ואפילו לשולחן, העיקר שהם יוצבו במקום גלוי ונגיש.

עוד טיפים שווים:

ככה תשמרו על טריות האוכל

כלים חד פעמיים שיכולים לשמש כשבלונות עיצוב לקירות

מה אפשר לעשות עם קופסת טישו שהתרוקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully