וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אפשר לעשות עם קופסת טישיו שהתרוקנה?

כרמי צדוק

12.5.2013 / 15:12

תקופת האלרגיות בשיאה, רבים משוטטים עם קופסת טישיו צמודה ומסתבר שכשהיא מתרוקנת אפשר למחזר אותה לשימושים יעילים נוספים - מאחסון ניילונים ועד קבלות וניירת

כל אחד ודאי מצא את עצמו בחיפושים מייגעים אחר שקית ניילון פשוטה מסופר, על מנת להחליף את שקית הפח, או להיעזר בה במהלך הטיול עם הכלב. יש שאוגרים ואף לוקחים שקיות ניילון מסופר, לשימושים שונים בבית. ויש את הקונים מראש מארזים גדולים של שקיות, העיקר לא להיתפס חלילה לא מוכנים ונטולי ניילון. את אלו שמים מתחת לכיור, או דוחפים במתקן מיוחד מפלסטיק. אך אם רוצים לחסוך, למחזר ואף להיות מקוריים, יש פתרונות זמינים יותר שאפשר למצוא בבית למטרה זו.

כך למשל קופסת ממחטות, כזאת שמשתמשת במקור לאחסון ושליפה מהירה של טישוי, יכולה לשמש כשהיא ריקה מתקן שירכז בתוכו את כל שקיות הניילון המשוטטות. תחילה יש לרוקן לגמרי קופסה בגודל בינוני ואז אפשר לדחוף לתוכה כל שקית ניילון פוטנציאלית. וכך, בפעם הבאה שתחפשו שקיות ניילון, תוכלו לשלוף אותן אחת אחת, כפי ששולפים ממחטות נייר, ובכך לחסוך זמן ואנרגיות מיותרות על חיפושים.

שימוש נוסף בקופסת הטישו הריקה, הוא להפוך אותה לכלי לאחסון עבור קבלות וחשבוניות קטנות מהסופר עבור מי שמקבל החזרים, או סתם רוצה לעשות מעקב כלכלי על החיים. אם מדובר באריזה פשוטה ובהירה, אפשר אפילו לבקש מהילדים לצבוע אותה כך שהיא תהיה צבעונית ומזמינה, ולהשיג על הדרך הפעלה מהירה וקלה לילדים.


שימושים נוספים שתוכלו לעשות עם גלילי נייר טואלט

מה עוד אפשר לעשות באקונומיקה חוץ מחיטוי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully