וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עוד אפשר לעשות באקונומיקה חוץ מחיטוי?

כרמי צדוק

7.4.2013 / 8:43

יש שמכורים לריח שלה ויש שמצטיידים במסיכת פנים כשמשתמשים בה. האקונומיקה הפכה לקונצנזוס בכל בית ישראלי ומלבד חיטוי הבית אפשר לנצל אותה כמאריכה חיי פרחים באגרטל

האקונומיקה הפכה מזמן לחומר ניקוי פופולארי שיש בכל בית, כזה שמשתמשים בו לניקוי כלל החדרים. השימוש הרווח בה לטובת ניקוי וחיטוי משטחים וחפצים שונים. היא מורכבת ממריכוז מזערי של נתרן תת-כלורי המסייע הלבנה וחיטוי כמעט כל דבר. מלבד השימושים הרגילים והנפוצים כמו ניקוי שאריות לכלוך מהכיריים, חיטוי האסלה והאמבטיה, ניקוי עובש מהקירות, הברקת רצפות, ניתן להסתייע בחומר האגרסיבי לפעולה נוספת, שאיננה נכללת בהתוויות הרגילות של המוצר.

אם ריחו הדומיננטי של הנוזל בסלון איננו מרתיע אתכם, תוכלו להפיק ממנו יתרונות נוספים. מסתבר שזו יכולה גם להאריך את חיי הפרחים הצבעוניים באגרטל. הכלור שמכילה האקונומיה מסייע להשמדת חיידקים ובקטריות, שמירה על הפרחים ומניעת נבילתם המהירה. כמו כן האקונומיקה עוזרת לשמור על צבעי הפרח. לאחר הנחת הזר באגרטל, יש להוסיף למים נקיים כפית אקונומיה. לתוצאות מקסימאליות מומלץ להוסיף גם כפית סוכר. יש המוותרים על הסוכר כדי להימנע מהופעת נמלים, אך כדאי לדעת שפעולה זו תאריך את חיי הפרחים במספר ימים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully