וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צידה לדרך: כך תשמרו על טריות האוכל

כרמי צדוק

19.6.2013 / 8:20

שקיות אטומות הום מייד, הן פתרון אולטימטיבי לגמבה טרייה, שפתאום מתחשק לנשנש בעבודה או דגנים קראנצ'ים שנשלחו עם הילד לקייטנה. החומרים הדרושים: שקית ניילון ובקבוק פלסטיק

לקחת אותן לעבודה או לשלוח עם הילד לגן. כדי לשמור על טריות הכריכים, הפירות, הירקות או הדגנים לא מוכרחים להשתמש בקופסאות פלסטיק שתופסות מקום. מספיק להכין בעצמכם שקית אטומה, כזו שתשמור על טריות המזון במינימום בלגן ומקסימום תוצאות. המצרכים שצריכים להיות בהישג יד לביצוע המשימה, הם שקית ניילון ובקבוק ריק של שתייה קלה מפלסטיק עם פקק. כיום, ניתן להשיג מגוון סוגים וגדלים של שקיות ניילון, מומלץ להשתמש באלו המיועדות לסנדוויצ'ים קטנים. כמו כן, לבחור בשקיות אקולוגיות מתכלות, הניתנות לשליפה קלה בזו אחר זו מתוך אריזת הקרטון.

המוצר שיתקבל בסופו של תהליך קצר של עשה זאת בעצמך, יהיה שימושי גם בעבור אחסון של קטניות ודגנים שנרכשים במשקל כגון שעועית, עדשים, קינואה, שיבולת שועל, פתיתים ועוד. במקום לשמור את אלו בשקית ניילון גדולה ומסורבלת שבה הם מגיעים מהחנות אפשר להעביר את הקטניות והדגנים לשקית "הום מייד" שתשמור על הטריות, תתפוס פחות מקום ותשמור על הסדר והניקיון בארון.

אז איך זה עובד:

ראשית יש לגזור מבקבוק פלסטיק את החלק העליון (הפיה) ולשטוף היטב. לאחר מכן, יש למלא את השקית בתוכן המזון שאותו מאחסנים (ניתן למלא עד הסוף, כשלוש כוסות). כעת, יש לקחת את החלק העליון של הבקבוק כאשר הפקק איננו מחובר אליו ולהשחיל את השקית דרכו. בשלב הבא יש לפרוש את השקית לצדדים. לסיום, יש לסגור את הפקק ולאחסן. אטום קל ויעיל.

עוד טיפים יעילים ושימושים לא קונוונציונאליים ממוצרים ביתיים:

מכלים חד פעמיים לשבלונות עיצוב לקירות

מה תוכלו לעשות עם כפפות ניקוי חוץ מלהגן על הידיים

לא תאמינו מה אפשר לעשות מקופסת טישו שהתרוקנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully