וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו מחממת מנועים: טעימה משבוע העיצוב שיפתח מחר

שבוע העיצוב הבינלאומי שיפתח מחר במילאנו חוגג 55 שנים ויחשוף בפנינו את המגמות והבשורות, שיכנסו אלינו במהלך השנה הקרובה. תחזית פרועה שלנו: השנה תהיה צבעונית במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מורוסו ורון ארד חוגגים 25 שנות שיתוף פעולה עם איורים משובבים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבוע העיצוב החשוב בעולם יפתח מחר במילאנו (12.4) וימשך שישה ימים. האירוע המרכזי של התערוכה המסחרית Salon del mobile חוגג השנה 55 שנים, והמארגנים מצפים לאור כך, לכמות גדולה יותר של מבקרים. הערכות מכוונות ליותר מ-300 אלף מבקרים מ-160 מדינות שונות וכ-2,100 מציגים במרכז המסחרי, שהשנה ייתן את הזרקור על מטבחים וטכנולוגיה הנלווית להם ולחדר רחצה. שבוע העיצוב במילאנו נחשב לאירוע החשוב ביותר בתחום, אם תרצו האולימפיאדה של עולם העיצוב (ללא מדליות ופרסים). הוא זה שיקבע את הטרנדים, המגמות והלך הרוח הכולל שיכנסו אלינו הביתה במהלך השנה הקרובה, בין אם מדובר בפריטים המקוריים ובין אם אלו העתקים. מילאנו, שרק באוקטובר סיימה את אירועי האקספו שנערכו בה למשך חצי שנה, ערוכה למגה אירועים מהסוג הזה. גם שבועות האופנה שנערכים בה לימדו כבר את המושכים בחוטים כיצד להיערך לכמות כה גדולה של מבקרים שנוהרים אליה השבוע כדי ליהנות מאווירת הפסטיבל של עיצוב, אמנות ותרבות ששוטפת אותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגידו מזל טוב! מאגיס חוגגים 40 שנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתערוכה המרכזית תפתח השנה מעבדת הטרנדים עליה עבדו מספר חודשים מראש, אדריכלים ומעצבים מרחבי העולם. המטרה היא לבחון אורחות חיים הנמצאים בהתפתחות ולחזות אילו מהם יהפכו להכרחיים וחיוניים בעתיד. זאת כדי לדמיין מוצרים שיהיו יכולים לספק את צרכי המגורים החדשים, הן בתוך הבית והן מחוצה לו. הטרנדים והמגמות אמנם משתנות אך הן תמיד תואמות למעין יקום הזה שנקרה בית. הוא רב פנים שלעולם יהיה מורכב משבכות של התנסויות הדיירים שבין כתליו הם עובדים משחקים, מבלים את זמנם, מטפחים מערכות יחסים ובונים את הזהות הביוגרפית שלהם.
זאת השנה ה-19 שבה נערך ה- SaloneSatellite – תערוכה המאפשרת למעצבים צעירים מתחת לגיל 35 להיות חלק מהאירועים. מדובר בתערוכה שחושפת את המעצבים לעולם הרחב, בעיקר לאושיות הבכירות בעולם העיצוב העולמי כמו גם המושכים בחוטים שעשויים להוות המפתח לקריירה הגדולה הצעירים. 700 מעצבים צעירים במספר יציגו השנה בתערוכה זו שתתמקד הפעם בנושא: "חומר חדש – עיצוב חדש".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג העיצוב השוויצרי ויטרה יקים מייצג צבעוני של כיסאות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד במסגרת מאות האירועים שיתקיימו בעיר צפויה להיערך יום הולדת 40 למותג האיטלקי - מאגיס המותג המוכר עם הלוגו האדום משתף פעולה עם מעצבים מובילים ביניהם, קארים ראשיד, מארק ניוסון, ג'ספר מוריסון ועוד. בתערוכה תציג החברה פרטי ריהוט מהעבר וההווה המדגישים ריבוי צורות וצבעים של אוספים שונים המבוססים על פי רוב על פלסטיק. בין המוצרים החדשים יציגו עבודות של האחים הצרפתים בורולאק. מדובר במעין מסע אקלקטי שבו כל מוצר יספר סיפור אחר של יצירתיות, חדשנות טכנולוגית ואיכות איטלקית.

זאהה חדיד. AP
זאהה חדיד, אמנם לא תהיה בתערוכה במילאנו אבל פרויקטים שלה כן/AP

החנות היוקרתית בעיר – קורסו קומו המשלבת את כל תחומי הלייף סטייל לרבות, בית קפה, אופנה, ספרים עיצוב ועוד, תרתם השנה לאירועי שבוע העיצוב. מותג הרהיטים השוויצרי – ויטרה, יתארחו במתחם החנות האמורה ויציגו מייצג צבעוני במיוחד המכונה "גלגל הצבעים", עליו אחראית המעצבת ההולנדית הלה ג'ונגיוס.

מותג העיצוב האיטלקי מורוסו יציין השנה 25 שנים לשיתוף פעולה עם המעצב והאדריכל הישראלי רון ארד. בחנות הדגל של המותג השוכנת בלב ליבה של העיר בתוססת, יחשפו רהיטיו של רון ולכל אחד מהם סדרה של איורים וסרטוני וידאו שיצר המאייר והמעצב הספרדי חוויאר מריסקל.

לפני כעשרה ימים הלכה לעולמה האדריכלית המוערכת בעולם זאהה חדיד. חדיד שהייתה אמורה לקחת חלק בכמה מהאירועים שיערכו במילאנו, תזכה למחוות ברחבי העיר. העבודות שלה צפויות להיות מוצגות כמתוכנן וסביר להניח שהשנה יצליחו למשוך הרבה יותר מבקרים מבעבר.

לעוד עידכונים וחדשות של וואלה! בית ועיצוב בשבוע העיצוב שבמילאנו - כנסו לכאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully