וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקאובר מהסיוטים: הבית שעוצב לכבוד ליל כל הקדושים

22.10.2015 / 11:54

הצלמת המוכשרת כריסטין מקונל עיצבה את בית הוריה לכבוד ליל כל הקדושים. התוצאה: מבעיתה וייחודית, ספק אם הילדים ינקשו על הדלת וישאלו "ממתק או תעלול"

מערכת וואלה!

31 באוקטובר מתקרב, המונים ברחבי העולם מתארגנים על תחפושת מקורית ומפחידה ורק צלמת אחת מלוס אנג'לס החליטה לקחת את ליל כל הקדושים עשרה צעדים קדימה. כריסטין מקונל הפכה את בית הוריה ליצירת אמנות עצומה. את החזית היא עיצבה כמפלצת אימתנית. דלת הכניסה והמרפסת שמקדמת אותה הפכו לפה מלא בשיניים מחודדות והגג קושט בעיניים פקוחות בגדלים שונים. קורי עכביש נתלו על גופי התאורה שבחצר ובשעות החשכה הבית מואר בתאורה ירוקה שמעניקה לכל הקומפלקס איכות מטרידה. לא בטוח עד כמה הילדים הקטנים ישמחו לדפוק על הדלת הזאת ולשאול "ממתק או תעלול". כך או אחרת, מקונל הצליחה כבר למשוך את תשומת ליבם של המונים ברחבי הרשת.

לא להאמין: רכבת הרים בתוך הבית
מן הון להון: רהיטים שעשויים שטרות של כסף
מדהים: טפט שעשוי מחקרים אקזוטיים

הבית שעוצב לכבוד ליל כל הקדושים. צילום מסך, צילום מסך
הבית מואר בתאורה ירוקה בשעות החשכה/צילום מסך, צילום מסך

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully