וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הויראלי לניקוי השטיחים שגרם למומחים להתעצבן

13.10.2024 / 0:06

טריק לניקוי שטיחים שהפך לפופולארי מאוד בטיקטוק גרם למומחים מחברות ניקוי שטיחים לצאת מדעתם, שכן לדבריהם הוא גורם להרבה יותר נזק מאשר לתועלת: "ניקוי שטיחים דורש טיפול ספציפי"

שיטת ניקוי שטיח שפופולארית בטיקטוק/@ashleyhudson42

טריק לניקוי שטיחים שהטריף את טיקטוק זכה לגינוי חריף מצד מומחים המזהירים כי שיטת הניקיון הזו גורמת יותר נזק מתועלת.

הטריק כולל השריית השטיח באמבטיה עם תערובת של מים חמים, מרכך כביסה ומוצרי ניקוי שונים אחרים כמו נוזל כביסה וחומר חיטוי.

כשצופים בסרטונים האלה, קל לחשוב שהתהליך באמת עובד - בגלל המים המגעילים שאפשר לראות יוצאים מהשטיח במהלך ולאחר ההשריה. אך ליזה גריסון, מנהלת מוצר במותג השטיחים Ruggable, הזהירה כי זה לא המקרה. "אל תתנו לצבע המים באמבטיה להטעות אתכם. כן, השטיח שלכם יהיה נקי יותר והיגייני יותר לאחר השרייתו באמבטיה עם מוצרי ניקוי שונים, אך נוזלי כביסה ומרככי כביסה ממש לא מתאימים לניקוי שטיחים", היא אמרה, "מרככי כביסה יכולים לפגוע בסיבים של השטיח, ולגרום להם להיות שטוחים ורכים במקרים מסוימים. הם גם מכילים חומרים שעולים לשנות את צבע השטיח, או לגרום לו לאבד צבע או להעניק לו גוון צהוב קבוע".

ככה זה נראה

@helloalundra I saw someone soak their rug on tiktok and the DIYer in me LIT UP! I soaked 2 twice. In hot water and fabric softener + a tide pod. Rinsed and left outside to dry for 8 hours #rug #rugcleaning ♬ original sound - ❤️?? Carla ??❤️

היא המליצה בחום להרחיק מרככי כביסה מכל שטיח - בין אם הוא עשוי מסיבים טבעיים או סינתטיים והזהירה שטריק ההשריה הזה יכול גם להפוך את השטיח ליותר מלוכלך ולהשאיר עליו שאריות דביקות אם הוא לא נשטף היטב לאחר מכן.

עוד על ניקוי שטיחים
הטריק הפשוט והזול להסרת ריחות רעים מהשטיח

מתקשים לנקות את השטיח? טריק השאיבה הפשוט יקל לכם על החיים

גריסון הסבירה כי נוזל כביסה לא צריך לשמש לניקוי שטיחים אלא אם אלו שטיחים שניתנים לכביסה במכונה או עשויים מסיבים שאינם טבעיים, ואפילו אז מומלץ להשתמש בנוזל כביסה עדין. כדי לנקות שטיח בבטחה, שאבו אותו באופן קבוע, נקו כתמים לפי הצורך, וכבסו במכונה מדי פעם במידה והוא בגודל המתאים. אך תחילה, בידקו ממה עשוי השטיח ופעלו לפי הוראות הטיפול המומלצות עבור הסיב הספציפי הזה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

"ניקוי של שטיחים שונים דורש טיפול ספציפי ולכן חשוב תמיד לקרוא את כל הוראות הניקוי המצורפות לשטיח. בעוד שיש כיום הרבה שטיחים הניתנים לכביסה במכונה, דבר שאנחנו מתמחים בו, כדאי להיות זהירים מכיוון שלא כל השטיחים בטוחים לכביסה במכונה" היא אמרה ופירטה ש"שטיחים שיש להיות זהירים במיוחד איתם הם אלו העשויים מסיבים טבעיים כמו צמר, משי ובד יוטה, וסגנונות מסוימים כמו שטיחי שאגי, אלה שעם ציציות או פרוותיים. עם זאת, יש לשקול אלטרנטיבות הניתנות לכביסה במכונה אם אתם מעוניין בסגנון אך רוצה להיות מסוגלים לנקות אותם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully