וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה המפחידה שבגללה אסור להפעיל את מדיח הכלים בלילה

28.8.2024 / 0:06

אישה שהפעילה את המדיח לפני שהלכה לישון, כמו שכולנו עושים, חשפה שזה הוביל לאסון שלמרבה המזל לא גרם למוות שלה ושל בני משפחתה - זה מה שקרה וכך תימנעו מהסכנה

זה מה שקרה למדיח שפעל במהלך הלילה/@simonepatrice_

מיליוני אנשים ממלאים את המדיח שלהם לאחר ארוחת הערב ומפעילים אותו בזמן שהם ישנים - אך אישה אחת הזהירה שזה יכול לגרום לאסון. - ואת זה היא שיתפה בעקבות ניסיון רע ומר שקרה לה.

סימון אנדרסון סיפרה בטיקטוק כי ביתה בקנזס החל לעלות באש בזמן שישנה בתחילת החודש לאחר שהפעילה את המדיח לפני שהלכה לישון.

אנדרסון, בת 29, סיפרה ל-Kennedy News כי ביצעה את הפעולה השגרתית והבטוחה לכאורה כל ערב - מילאה את המכונה במלוא הכלים המלוכלכים שהצטברו במהלך היום על ידי בעלה פול ושני ילדיהם, נולה בת ה-4 ואנסל בן השנה.

אבל ב-7 באוגוסט קרה הבלתי צפוי: המדיח עלה באש. תוך שעה מרגע שנרדמה, היא התעוררה בבהלה מצלצול של גלאי העשן בביתם, מה שגרם לבעלה פול לרוץ במהירות למטה רק כדי לגלות שהמטבח שלהם "זוהר בכתום" מהלהבות. "הוא אמר שזה היה מחזה מאוד סוריאליסטי והמטבח זרח בכתום", נזכרה אנדרסון, שציינה שבעלה הלך לישון לפניה באותו ערב גורלי. "הוא אמר שהיו להבות שיצאו מתחת ולצדי המדיח שהיה עטוף כולו בלהבות".

ככה זה נראה אחרי

@simonepatrice_ We are devastated. Please pray for my family. Check your smoke detectors. Don't run appliances at night. It's not worth the risk. If you could just watch this video all the way through it is so helpful to me and if you feel led to help in any way my venmo is in my bio? #firesafety #smokedetector #housefire ♬ house song - searows

בעלה מיהר חזרה למעלה כדי לתפוס את אנדרסון ושני ילדיהם כדי שיוכלו לפנות את הבית, שהתמלא עשן תוך דקות ספורות. "זו היתה שריפה גדולה מדי בשבילו כדי לכבות לבד, היא הגיעה למסדרון", אמרה אנדרסון.

המשפחה הזעיקה את לוחמי האש, שאחרי שכיבו את הלהבות ביצעו חקירה והודיעו לאנדרסונים שהסיבה לשריפה הייתה "תקלה עמוקה במדיח הכלים", שגרמה לפריצת האש העצומה שהשאירה את כל ביתם "מכוסה בשאריות פיח".

זה קורה לא רק עם מדיחים
אל תשאירו אותן עובדות לבד בבית: מכונת הכביסה התפוצצה והשאירה חורבן במטבח

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
@simonepatrice_ I knew firefighters had a dangerous job but I didnt fully grasp it until this night. I've had dozens of firefighters in the comments of my last video reminding me of how lucky we are, and how much worse things could have gone. Our belongings may be ruined but we are safe. Thankful to be here, thankful for firefighters and all that they do #fire #firesafety #housefire #fireman #firefighter ♬ Danger - SoundAudio

"כל הבית הפך לבלתי ניתן למגורים", אמרה אנדרסון. "המטבח יצטרך להיהרס לגמרי. כל סנטימטר בבית שלנו מכוסה בשאריות פיח". למרות שהם מחפשים כעת מקום לינה באכסניית אירוח לטווח קצר עד שיוכלו לחזור לביתם, הם הודו שהיו ברי מזל שהצליחו לברוח מהאש בזמן, שכן "היינו יכולים למות באותו יום בקלות".

היא סיפרה לניוזוויק כי סביר להניח שהם ישארו ללא בית לפחות שישה חודשים. לאחר מחקר נוסף
ושיחות עם כבאים, היא למדה כי שריפות שנגרמות ממכשירי חשמל הרסניות כמו זו "נפוצות הרבה יותר ממה שאתם חושבים". כעת, היא מחנכת אחרים לא להשתמש במכשירי חשמל ביתיים בשעות הלילה, ומסבירה כי יהיה קשה יותר לעצור את האש במהירות אם תהיו בשינה עמוקה.

אז מה צריך לעשות?

דובר מטעם שירותי כבאות האש בארצות הברית מספר שתקלה חשמלית היא הגורם העיקרי לשריפות בבתי מגורים, כאשר רוב מקרי המוות מתרחשים בין השעות חצות ל-8 בבוקר. הם לגבי מחלקים עצות מה לעשות כדי להמנע משריפה - תמיד חברו את המכשירים ישירות לשקע בקיר, לא לאמבטיית שקעים או לכבל מאריך, וודאו שאתם מתחזקים היטב את מכשירי החשמל, בודקים אותם באופן קבוע ומחליפים כל חוט שחוק.

ריאן גרגור, החשמלאי הראשי ב-RCG Electrical, אמר לניוזוויק שהוא "ראה ממקור ראשון את הסכנות הפוטנציאליות שאורבות בבתים שלנו. גורמים כמו גיל המכשיר, מצבו ומצב מערכת החשמל הכוללת יכולים לתרום לסיכונים האלה". הוא הזכיר ש"למדיחי כלים, כמו לכל מכשיר, יש תוחלת חיים. חיוני לבצע בהם בדיקות ותחזוקה שוטפת. להחזיק אותם במקום מאוורר ולהימנע מעומס יתר על מערכת החשמל".

  • עוד באותו נושא:
  • מדיח כלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully