וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש שיטות להשקיית הצמחים בבית בזמן שאתם בחופשה

15.8.2024 / 0:10

אתם עומדים להעדר מהבית לתקופה ארוכה ודואגים שהצמחים והעציצים שלכם ינבלו? אל דאגה, מומחה גינון חשף חמש שיטות להשקייה מרחוק, כולל סרטוני הסבר. צפו

שיטה להשקיית עציצים בצורה מהירה/@0witchhunt10/TikTok

אנחנו נמצאים באמצע אוגוסט, תקופה בה רבים יוצאים לחופשות והרבה אנשים טסים ונעדרים זמן ממושך מהבית. אלא שבזמן שאתם נעדרים מהבית, הצמחים הביתיים זקוקים להשקיה כדי שלא ינבלו. אז מה עושים? ובכן, תוכלו להפסיק לדאוג ברגע זה ממש, כי מומחה הגינון של Household Quotes, ג'ושוע יוסטון, חשף חמש דרכים פשוטות להבטיח שהצמחים שלכם יקבלו את ההשקיה הראוייה בהיעדרכם.

הוא מסביר: "יציאה לחופשה היא אחד השיאים של השנה, אבל עבור חובבי גינון ובעלי עציצים וצמחייה ביתית זה יכול להיות גם מדאיג. תנו לעצמכם את השקט הנפשי להירגע על ידי ביצוע של לפחות אחת מחמש העצות שלי. אני מבין שלכל אחד יש תקציב שונה, ולכן ניסיתי לכלול שיטות שזולות וזמינות לכולם".

1. השקיה עם בקבוק מחורר

@simonakeroydgardener Recycled plastic bottle. Make a self watering, drip-irrigation system to water your plants whilst you are away enjoying your holidays. #recycle #repuropse #reuse #gardening #summerholidays #fyp #foryou #foryoupage ♬ This - Megan McKenna

זו אולי שיטה חסכונית, אבל זה לא מונע ממנה להיות מצוינת. קחו בקבוק פלסטיק ועשו חורים קטנים סביב כל חלקו התחתון. לאחר מכן חפרו חור קרוב לשורשי הצמח לבו תוכלו מקם בו את הבקבוק. מלאו את הבקבוק במים והכניסו אותו לחור שחפרתם ואז כסו אותו באדמה כדי להבטיח את יציבותו. בדרך הזו המים ישוחררו לאט כאשר הצמח יצטרך אותם, ויספקו השקיה למשך מספר ימים כשאתם לא בבית. זו גם דרך מצוינת למחזר בקבוקי פלסטיק.

עוד בנושא
הסרטון הוויראלי שהוכיח: כולנו לא יודעים איך להשקות עציצים

6 דרכים (חלקן מוזרות) לשמור על עציצי הבית שלכם בחיים

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

2. השתמשו באמבטיה

@passthatplant The bath tub travel hack tutorial! Pop your house plants into the tub and put the plug in (IYKYK). Add an inch of water. This is enough to keep your plants happy and hydrated for up to two weeks over summer. . If you have no natural light in your bathroom you can use your sink, bowls, buckets, etc in a brighter room instead. . #plants #planthack #travelhack #bathroomgoals #asmr #showeryourplants #plantcaretips .#begonia #pilea #watermelonpeperomia ♬ original sound - Jacintha | passthatplant ?

זה אולי נשמע מוזר שאפשר להשתמש באמבטיה להשקיית צמחים - אבל זה אפשרי! מלאו את האמבטיה בכ-1 עד 2 ס"מ מים, ואז הניחו בה את הצמחים. ודאו שיש חורים בתחתית העציץ כדי שהמים יוכלו להגיע אל הצמח. אם האמבטיה שלכם נמצאת במקום שלא מקבל אור שמש, הכיור במטבח עשוי להיות גם הוא אופציה טובה. תוכלו גם להניח את הצמחים על מגבת כדי שהמשטחים של האמבטיה והכיור לא יינזקו בזמן שאתם נעדרים.

3. העבירו את הצמחים החוצה

זה אולי נשמע ברור מאליו, אבל תהיו מופתעים מכמה אנשים שוכחים, כשהם בלחץ של זמן, שהם יכולים להעביר את הצמחים שלהם החוצה. בדקו את תחזית מזג האוויר באזור שלכם, ואם מתוכנן גשם, הקפידו להעביר את הצמחים לאזור חיצוני עם הרבה גישה לשמש. כמובן, שגשם לא נראה באופק, אז הטיפ הזה לא מתאים לכולם, בטח לא למי שגר בישראל, אבל אפשר לזכור אותו ולנסות בתקופת החגים.

4. מערכת השקייה ביתית

מערכת השקיה אוטומטית מאפשרת לך לפרוש מטפטפות וצינורות בגינה שלך כדי להפיץ מים. ניתן לעשות זאת על ידי השארת הברז פתוח מעט או באמצעות שעון עצר המשחרר מים מעת לעת. זו הדרך הטובה והיעילה ביותר להבטיח שהצמחים שלך מושקים בזמן שאתה נעדר. עם זאת, זו שיטה יקרה יותר - ערכות אלה יכולות לעלות הרבה מעל 400 שקל. תלוי בגודל ובאיכות ןהרכבתן מחייבת הבנה או שימוש באיש מקצוע.

5. היעזר בשכן שאתה סומך עליו

זו כמובן הדרך הקלה ביותר להבטיח שהצמחים שלך יקבלו מים - לבקש עזרה בהשקייה משכן, חבר או בן משפחה אמין. תנו להם מפתח לבית כדי שיבואו להשקות את הצמחים שלכם כל כמה ימים. זה גם ייתן לכם יתרון נוסף של אבטחת הבית מכיוון שביתכם נבדק באופן קבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully