וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנכדים שמעו רעשים מטרידים מהתקרה וגילו דבר מחריד

14.7.2024 / 0:03

בכל פעם שבני זוג היו מארחים את נכדיהם, הם היו מתלוננים שהם שומעים זמזום מוזר בוקע מהתקרה. כשהחליטו לבדוק את העניין, הם גילו דבר מטריד יותר משדמיינו

"מצאתי כוורת עם דבש בקירות הבית שלי"/Elisha Bixler

בפעם הבאה שאתם שומעים רעשים מוזרים בבית - אל תשללו עריכת בדיקה מעמיקה של הנושא.

זוג שסיפר כי נכדיו שמעו רעשי זמזום מתקרת חדר האורחים, ולאחר בדיקה מקפת הם נחרדו לגלות שמסתתרת שם... מושבה ענקית של 180 אלף דבורים.

המושבה הענקית נמצאה בתקרת הבית בהיילנדס הסקוטיים - וייתכן שהייתה שם מזה מספר שנים. הכוורן אנדרו קארד מחברת "דבש לוך נס" הגיע למקום כדי להעביר את החרקים מהבית שבאינברנס, סקוטלנד, למקום מבטחים. להערכתו הדבורים חיו מאחורי לוח הגבס מזה שנים. הן לא נחשפו עד היום כי הן שהו בתקרת חדר השינה הפנוי שהיה מיועד רק לאורחים.

בעל הבית סיפר שבכל פעם שנכדיו הגיעו להתארח הם היו מספרים שהם שומעים רעשי זמזום בלילה - עד שהם החליטו לחקור את העניין לעומק. בסך הכל נמצאו במקום שלוש מושבות נפרדות, שבכל אחת מהן כ-60,000 דבורים - וזה מעל הממוצע למושבה של דבורים בתקופה זו של השנה.

הצוות של "דבש לוך נס" הוציא את הדבורים באמצעות משאבת ואקום מיוחדת והעביר אותן בבטחה לכוורות זמניות. המושבות יהיו כעת במעקב אחר טפילים במשך שישה שבועות - ויוזנו כדי להבטיח שיש להן את הסיכוי הטוב ביותר לשרוד במהלך חודשי החורף. בשנה הבאה הן מיועדות לשמש לייצור דבש.

צפו בטראומה הזאת:

מוקדם יותר השנה נמצא נחיל דבורים עצום במכונית BMW, בה חלון הנוסע היה מנופץ. בתמונות ששיתף בעל הרכב ברשת ניתן לראות את הרכב החונה בליד, קנט, כשהוא בשליטה מוחלטת של נחיל הדבורים.


עוד בנושא:
צפו ברגע המטריד כשמאות דבורים תקפו שוטר - שהתמוטט

"גילינו שהבית החדש שלנו הוא כוורת ענקית. דבש נטף מהקירות"

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

הכוורן, מר דאון בן ה-41, העביר את רוב הדבורים לכוורת ניידת, כולל המלכה כדי שכל השאר יגיעו. למרבה המזל, איש לא נעקץ מהנחיל. לצד התמונות שפרסם בפייסבוק הוא כתב: "הגברות הקטנות האלה החליטו לבנות בית חדש בבייייי.אמ.דבליו. כל מה שהמכונית רצתה היה חלון חדש וברור שמלכת הדבורים רצתה לבצע בדיקה משלה יחד עם דבורי הדבש שלה... עכשיו יושבת בביתה החדש והמכונית התחדשה בחלון חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully