וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קחו ממני את כרטיס האשראי!": קנה בית באמזון ונדהם כשראה מה קיבל

2.4.2024 / 0:03

ג'ף שילם 24 אלף דולר כדי לרכוש "בית להרכבה עצמית" שנראה כמו קרוואן שבו התקרה כל כך נמוכה שהוא "יכול לגעת בה". הוא שיתף את הטעות שעשה וכעת יש לו תוכנית שבאמצעותה הוא מקווה להחזיר את ההשקעה. צפו

ככה הונים את הבית להרכה עצמית שקונים באמזון/Chery Industrial

כולנו נופלים קורבן מדי פעם ל"קניות אימפולסיביות" שאנחנו מתחרטים עליהן לאחר מכן. בין אם זה בגלל קניננו משהו שאנחנו לא צריכים, או שהמוצר שרכשנו הוא ממש לא מה שקיבלנו ובין אם מה שקנינו רושש אותנו וממש לא נתן תמורה הולמת. בחור בשם ג'ף, המוכר ברשת החברתית בשם @hittaa_jeff בהחלט נפל קורבן לקנייה אימפולסיבית ב"אמזון". מה הוא קנה? ובכן, הפוסט של ג'ף הפך להיות ויראלי ברחבי העולם לאחר שרכש בית של ממש, כן, קראתם נכון, הוא קנה בית אמיתי דרך האפליקציה לרכישות מקוונות.

ענקית הסחר המקוון האמריקאית אמזון לא פספסה את טרנד הבתים הזעירים להרכבה עצמית וניתן למצוא שם מגוון רחב למדי של ערכות לבנייה עצמית של בתים, המגיעים בסגנונות שונים וטווח רחב של גדלים. במקור רוב הדגמים הללו מיועדים להקמת ביתן אורחים, סדנת עבודה או משרד בחצר, אבל השמועה אומרת שיותר ויותר אנשים בארה"ב בוחרים בהם כפיתרון למגורים.

ג'ף שיתף ברשת את ההחלטה האיומה שלו והתחנן: "תיקחו לי לעזאזל את כרטיס האשראי!", זאת לאחר שרכש בית שנראה כמו קרוואן בעבור סכום מדהים של 24,000 דולר. "אמזון הוא באמת מקום מסוכן כי... באמת? בתים?!" הוא תהה. "לעזאזל, לא חשבתי פעמיים. פשוט עשיתי את זה. אני אפילו לא יודע איפה אני אמור לשים את הבית".

הנה הוא מספר שקנה את הבית

בעדכון למעריציו, ג'ף חשף שהבית הגיע! עובדת באמזון שראתה את הסרטון המקורי שלו הציעה לו שדרוג - נכס גדול יותר בצבע אחר. אלא שג'ף ויתר על ההצעה אחרי שראה את הבית. בהתחלה הוא אמר בשמחה ש"היא נתנה לי שתי ספות", אך לאחר מכן הוסיף שיצטרך כעת לשמור את הבית באחסון מכיוון שהוא עדיין לא רכש אדמה להציב אותו עליה. כשסייר בבית, הוא הודה לה על הספות הנוספות, אך טען שהן לא ממש לטעמו. כדי להחמיר את המצב, הוא הסביר שהתקרה נמוכה בהרבה ממה שציפה מלכתחילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וזה מה שקרה כשהבית הגיע

והוא מעדכן

בסרטון נוסף ששיתף, ג'ף הודה שהוא לא מתכוון לגור בנכס בעצמו ויש לו תוכניות להפוך אותו לבית נופש. "הייתי יכול לגעת בתקרות," הוא נזכר. "התכנית היא להשכיר אותו דרך AirBnb." ג'ף מקווה שהתוכנית הזו תאפשר לו לכסות את ההשקעה של ה-24 אלף דולרים, אבל איך שה"בית" הזה נראה, ייקח לו זמן לכסות את ההשקעה, אם בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully