וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון למשבר הדיור? בתים קטנים שאפשר להזמין מאמזון

טרנד הבתים הזעירים תופס תאוצה בארה"ב עם מגמה הולכת וגדלה של אנשים שמזמינים באמזון ערכות מוכנות שמאפשרות להם לבנות בית קטן במשאבים מוגבלים. האם בקרוב נראה אותן גם בישראל?

3 בתים צבעוניים קטנים. ShutterStock
כחלון, מאחוריך? בתים זעירים וצבעוניים/ShutterStock

טרנד הבתים הזעירים תופץ תאוצה אט אט ברחבי העולם, עם יותר ויותר אנשים שמכירים ביתרונות של מגורים בחללים קטנים וחכמים, שקל וזול יותר לבנות ומאפשרים ניצול חכם של משאבים. חלק מהבתים הללו אף מגיעים עם הוראות הרכבה פשוטות (יחסית) שמאפשרות הקמה זריזה של המבנים, בניגוד לתהליך המייגע של בניית בית שעלול להתארך לכמה חודשים ובקלות יכול גם להגיע לשנים. וגם העלויות צנועות יחסית למה שהתרגלנו בתחום הנדל"ן: החל מכ-30,000 ₪ לדגמים הקטנים יותר ועד כ-68,000 ₪ עבור הדגמים המרווחים יותר.

ענקית הסחר המקוון האמריקאית אמזון לא פספסה גם את הטרנד הזה וניתן למצוא שם מגוון רחב למדי של ערכות לבנייה עצמית של בתים, המגיעים בסגנונות שונים וטווח רחב של גדלים. במקור רוב הדגמים הללו מיועדים להקמת ביתן אורחים, סדנת עבודה או משרד בחצר, אבל השמועה אומרת שיותר ויותר אנשים בארה"ב בוחרים בהם כפיתרון למגורים. הערכות אמנם מגיעות בתצורה בסיסית למדי, ללא תשתיות כמו חשמל ואינסטלציה, אך ניתן להוסיף להן את הפיצ'רים הללו, תוך הגדלת ההשקעה הכספית בפרוייקט, מן הסתם.

אחרי שהתרגלנו להזמין אונליין כל דבר החל מגאדג'טים ועד לאביזרים ליום הולדת, למה בעצם לא לתת צ'אנס גם לבתים שמזמינים באינטרנט ומגיעים בדואר? נכון להיום הערכות הללו לא נשלחות לישראל, אבל ייתכן שבעתיד האופציה הזאת תהיה זמינה גם עבור ישראלים. הנה כמה דוגמאות מעניינות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully