וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה המפתיעה בגללה אנשים שמים נייר טואלט במקרר

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 8:19

הטרנד הזה הולך ומתגבר, כאשר מתברר שלנייר הוטאלט יש עוד שימושים חוץ מלקנח את האף ולנגב את הישבן. צפו בעצמכם ותבינו

ככה תכינו נייר טואלט מבד/The Family Cloth- Diy Sew Your Own Toilet Paper - Susan Winters

נייר טואלט משמש אותנו לקינוח של האף וכמובן מהווה מצרך חיוני וקריטי בשירותים, אבל מסתבר שיש לו תועלת נוספת: טיהור האוויר ונטרול ריחות רעים במקרר. על פי גורו הניקיון @smartfoxlifehacks נייר טואלט מנטרל את הלחות והחומצה שיוצרת ריח רע ולכן היא גם ממליצה לשים גליל אחד במקפיא ואחד במקרר. כן. מה שאתם שומעים.

בסרטון המפתיע, היא ממליצה לשים את הגליל בחלק האחורי של המקרר, במרחק בטוח מהאוכל ומבטיחה שהוא יעזור לטהר את האוויר. אלא שהיא גם מזהירה (אם מישהו חשב על זה) שלא להשתמש שוב בגליל הקפוא הזה בשירותים. גם באתר הלייפסטייל Parade ממליצים להשתמש בגליל נייר טרי, להניח אותו בחלק האחורי של המקרר הרחק מכל מה שעלול לדלוף ולזרוק את הגליל לאחר שלושה שבועות - "אל תנסו לעשות בו שימוש חוזר לאחר מכן בחדר השירותים", הם הזהירו.

אנשים רבים נוטים להשתמש באבקת סודה לשתייה כדי לנטרל ריחות רעים במקרר, אבל מומחית הניקיון, לה יש עשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, טוענת שנייר טואלט קפוא יעיל יותר בנטרול ריחות רעים והוא גם זול הרבה יותר.

ככה זה נראה

אם אתה סקפטים לגבי השיטה הזו, אולי ירגיע אתכם לשמוע שגם האתר המוערך House Digest פרסם שגליל נקי של נייר טואלט סופג ריחות במקרר והסביר שזה קורה בגלל שנייר הטואלט נועד להיות מאוד סופג ולכן יכול לספוג לחות וחלקיקי ריח מסריחים, הנוטים "לרחף" בתוך המקרר שלנו.

לפי House Digest, אם אתם רוצים לנסות את הטריק הזה, אסור להשתמש בגליל שכבר יצא מהעטיפה והיה בחדר השירותים, מכיוון שיכול להיות שהוא כבר ספג "חלקיקי צואה מהרסיסים שמתפזרים בזמן הורדת המים באסלה".

עד כמה שהמחשבה הזו מגעילה, זו תזכורת טובה להשתמש בגליל נייר טואלט נקי ורענן. עם זאת, האתר הזה מייעץ להחליף את הגליל לאחר מספר ימים בלבד, מה שנשמע כמו דרך ממש לא בת קיימא לרענן את המקרר.

עוד על ניקוי המקרר
צריכים לנקות את המקרר? זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים

שיטה מפתיעה לניקיון יסודי של המקרר - שתמנע ריחות רעים לאורך זמן

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בעוד שניתן לרכוש סופגי ריחות ייעודיים למקרר, ברשת פורסמו טריקים אחרים לנטרל את הסירחון במקרר שכוללים שימוש בפחם פעיל, וניל, שאריות קפה, לימון ושיבולת שועל.

טיקטוקר אחד חשף שייתכן שהסירחון במקרר לא נובע משפכים מסתוריים או מאוכל מקולקל, אלא ממגש המקרר, שיושב בחלק האחורי של המקרר ואוסף את כל הנוזלים שנוזלו החוצה. לכן תמיד מומלץ לנקות מתחת ומאחורי המקרר כדי להבטיח שאין שם פירורים תועים או חלקיקי אוכל מסריחים שנרקבים להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully