וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבונקר הבטוח ביותר בכדור הארץ מוצע למכירה - אבל אין לנו מושג איפה הוא

19.12.2023 / 0:01

ממגורת טילים נטושה ששימשה את ארה"ב במלחמה הקרה מוצעת למכירה בסכום של 1.3 מיליון דולר (כ-5 מיליון ש"ח). מתסבר שיש אנשים שיסכימו לשלם מחיר כזה כדי לגור במקום הבטוח ביותר על פי כדור הארץ ועכשיו רק נשאר למצוא את המקום

סיור בבונקר טילים נטוש/@jake.ingledue

לאור מצבנו, בונקר חסין בפני נשק גרעיני הוא בהחלט נכס שכדאי לשקול אותו. ממגורת טילים נטושה המכונה "המקום הבטוח ביותר על פני כדור הארץ", שיכולה לעמוד בפני כל פצצה שיטילו עליה או כל אסון טבע נוראי ככל שיהיה - מוצעת למכירה בעלות של 1.3 מיליון דולר (בערך 4.8 מיליון שקלים). אם בונקר תת קרקעי שבלתי ניתן להריסה קורץ לכם, תוכלו להציע עליו מחיר - אבל דעו שמיקומו אינו ידוע. למעשה הוא ייחשף בפני הקונה המאושר אך ורק לאחר הרכישה.

עוד בשנת 1960, ממשלת ארה"ב בנתה את "ממגורת הטילים של רולינג הילס" כדי לסייע בהגנה על הנשק ההרסני שלהם במהלך המלחמה עם ברית המועצות. הבונקר נבנה לא רק כדי לשרוד פיצוץ גרעיני אלא גם רוחות חזקות של עד 800 קמ"ש וכל אסון טבע אפשרי או מעשה ידי אדם שכדור הארץ עשוי לעבור. זה העניק לו את התואר הלא רשמי: "המקום הבטוח ביותר בעולם", כשמקום הימצאו בפועל אינו ידוע מלבד שהוא נמצא אי שם במרכז קנזס. עלות בנייתו המשוערת הייתה 150 מיליון דולר, כך שאכן מדובר כאן במציאה אמיתית. בן המזל יהיה היחיד שידע היכן נמצא מקום המחבוא - מלבד כמובן בעליו הנוכחיים.

במקור הפרויקט נבנה תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ביותר ותוכנן על ידי מדענים הנדסיים מומחים שהקו שהנחה אותם היה פשוט: להפוך אותו לבלתי ניתן להריסה.

מתחת לאדמה ישנם שני חדרי בקרה - אחד לכל ממגורה שהוקמו כדי להכיל טיל ענק. חדרי הבקרה יושבים מוגנים מאחורי שתי דלתות פלדה במשקל 3.5 טון שנבנו כדי לשרוד פיצוץ של כלי נפץ. ביניהם יש מנהרה תת-קרקעית מובנית. חדר בקרה אחד גדול בהרבה מהשני ונראה כמו חדר ישיבות ענק.

הממגורות נועדו להגן על הטיל שלא יסולא בפז אך גם על הצוות שאחראי על הפעלתו. מערכת תגובה מהירה הוקמה למקרה שפיצוץ גרעיני יתרחש אי פעם.

כל זה קורה מתחת לפני האדמה. כל מה שנראה על פני הקרקע זו דלת כניסה פשוטה מפלדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

לבונקר יש אינסוף אפשרויות, לאחר שלא נעשה בו שימוש במשך עשרות שנים. אם אתם מחפשים מקום בטוח למקרי חירום - זה בהחלט המקום הטוב ביותר לשהות בו. עם זאת, בעל הנכס החדש יכול לנצל את הבונקר האייקוני לשימושים אחרים. ברשת כבר הוצעו מספר אפשרויות כגון מחנה אימונים, בית תת קרקעי או מלון עם נושא מיוחד כמו "הישרדות".

עם שטח עצום שכזה, רעיון בית המלון עשוי להיות דרך מצוינת לבעל הנכס החדש להחזיר את המיליונים שהוציא עליו במהירות. יש גם מספיק מקום מעל הקרקע כדי לבנות שם משטח מסוקים או אפילו להשתמש בשטח לגינה.

עוד בנושא:
הזיזה רהיטים בבית וחשפה פיר שהוביל לבונקר אטומי סודי ומאובזר

לכאן עשירי העולם יברחו בסוף העולם? המפה של דובאי הצליחה להלחיץ את הגולשים

"סילו הטילים של רולינג הילס" מופיע למכירה באתר תחת אותו השם (www.rollinghillsmissilesilo.com) במחיר המתבקש של 1.3 מיליון דולר. ממשלת ארה"ב בנתה עוד מספר בונקרים גרעיניים של "יום הדין" שיוכלו לעמוד בפני אפוקליפסה גרעינית במהלך שנות החמישים והשישים. מוקדם יותר השנה, אוסף חדש לגמרי של בונקרים המיועדים ליום הדין ועלותם 37 מיליון דולר הצטייד בתרמילי טיהור ומשטחי מסוקים.

בעוד שפוטין וארגוני טרור ממשיכים לאיים לפגוע במערב, אנשי העשירון העליון יכולים כעת להוציא מיליונים כדי להגן על עצמם ועל המיליארדים שלהם מפני מלחמה גרעינית או מגיפות אפוקליפטיות עתידיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully