וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הזדווגות העכבישים הגיעה: איך תמנעו מהם להיכנס הביתה?

13.9.2023 / 0:05

רבים מאיתנו לא יכולים לסבול את החרק הפרוותי עם שמונה הרגליים, ורגע לפני שהם מגיעים לביקור יש כמה דרכים טבעיות ולא מזיקות שימנעו מהם להיכנס לסלון שלכם

ככה תעצרו עכבישים - עם לבנדר/Simon Akeroyd

בעוד שלחלקנו יש חיבה נוסטלגית ללילות סתוויים נעימים בבית, יש אחרים שלא יכולים שלא להצטמרר כשהעלים מתחילים לנשור בשלכת. עבור הארכנופובים - הסתיו אומר דבר אחד ודבר אחד בלבד: עונת העכבישים.

למרבה המזל, אין צורך לחיות במצב של פחד מתמיד מפני פולשים שעירים וארוכי רגליים בבית, כשמומחה הדברה מייעץ על מרכיב טבעי אחד שירחיק אפילו את העכבישים הנועזים ביותר. כמובן שעדיף לפעול לפני שהעכבישים כבר בבית ולהקפיד להצטייד לפני שהמבקרים עם שמונה הרגליים יתחילו להטיל את הביצים שלהם ברחבי הבית כשספטמבר בעיצומו ועונת ההזדווגות מתחילה.

מומחים מ-Online-Bedrooms.co.uk יעצו לכל מי שמפחד מעכבישים (וגם למי שסתם לא רוצה לראות אותם בבית שלו) לוודא שיש להם מעט לבנדר בבית. המומחים יעצו: "עכבישים לא יכולים לסבול לבנדר ולא ירצו להיות ליד הריח. שמן אתרי בניחוח לבנדר יכול לעשות את העבודה שכן הארומה תתפשט ברחבי הבית". בכלל - ריחות חזקים ימנעו מהעכבישים לחדור לבית, מאחר והם מריחים עם הרגליים שלהם והולכים בעקבות ריחות חזקים במיוחד ואחרי חוש הריח שלהם.

על פי ההדרכה שניתנה באתר Bugstips, עכבישים בכללי לא מתלהבים מריחות חזקים - ולבנדר הוא אחד מהם. לבנדר מכיל תרכובות כגון לינולול ולינאליל אצטט, אשר אמורים להיות בעלי תכונות שדוחות עכבישים. אם אתם לא מתלהבים יותר מדי מריח של לבנדר, יש מספר מרכיבים אחרים שימנעו מעכבישים להתרווח להם בסלון שלכם, כולל שמן מנטה ונענע.

עוד בנושא
משפחה שלמה "נאכלה בחיים" ע"י עכבישים שפלשו לביתם

הדרך הזולה והמהירה למנוע מעכבישים להיכנס הביתה

ניתן לפזר ענפים של לבנדר ברחבי הבית אבל ניתן גם להכין תרסיס דוחה עכבישים: שימו כחמש טיפות שמן אתרי בריח המועדף עליכם בבקבוק תרסיס של 500 מ"ל, מלאו את הבקבוק במים, הוסיפו מעט סבון כלים ונערו היטב את התערובת. השתמשו בתרסיס סביב דלתות וחלונות, סביב ההיקף החיצוני של ביתכם, ובכל פינה חשוכה שבה עלולים להסתתר עכבישים.

תצטרכו להשתמש בתרסיס דוחה עכבישים לעתים קרובות יותר מאשר בקוטלי חרקים קונבנציונליים. נסו בהתחלה לרסס פעם בשבוע ואם העכבישים מופיעים שוב לפני שנגמר השבוע, נסו לרסס כל כמה ימים. בנוסף לתרסיס, ניתן להציב עציצי מנטה במקומות אסטרטגיים בתוך ומחוץ לבית ולנסות לפזר עלי מנטה במקומות שמוצפים על ידי עכבישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully