וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה הביתה וגילתה עמוד ברזל יצוק ענק בכניסה לחנייה שלה

30.8.2023 / 0:01

סופי חשבה שמדובר במישהו שהניח בטעות את העמוד בכניסה לביתה. אבל אחרי שהיא גילתה שהעמוד בגובה מעל 2 מטרים תקוע באדמה ולא ניתן להסירו החלה לחקור את המקרה. התעלומה פוענחה כעבור שבוע

איש שנתקעה מאחורי עמוד/James Stewart/Facebook

סופי האקר הגיעה חזרה לביתה מהעבודה כמו בכל יום בשבוע, כשלפתע היא נתקלה לתדהמתה בעמוד ברזל בגובה של מעל 2 מטרים שניצב ממש בכניסה לחנייה שלה. "חשבתי שמישהו שם אותו שם בטעות", אמרה המורה שחיה בניו זילנד, "אבל כשיצאתי מהרכב כדי להזיז את המוט הזה, הסתבר לי שהוא חפור עמוק ומוצמד לאדמה עם בטון ואי אפשר היה להזיז אותו".

בהתחלה סופי חשבה שמדובר בתחילת בנייה של חניון למכונית שמישהו התכוון לבנות בשטח שלה בטעות, אבל בדקה וכל השכנים שלה היו מופתעים בדיוק כמוה ואמרו שאף אחד מהם לא התכוון לעשות את זה ולאף אחד לא היה מושג מאיפה הגיע העמוד. גם פסוט שפרסמה בפייסבוק השכונתי לא הניב פתרון לתעלומה.

סופי והעמוד שהופיע לה בבית. Facebook / Sophie Hucker, צילום מסך
סופי והעמוד שהופיע לה בבית/צילום מסך, Facebook / Sophie Hucker

"הם היו מופתעים כמוני, הם חשבו שאני זו שבונה שם משהו", היא סיפרה, "או שאולי מדובר בעמוד של סל כדורסל. אני לא יודעת למה עוד זה יכול לשמש".

עוד טעויות

אתם חייבים לראות את טעויות העיצוב המחרידות בעולם

עברה לדירה חדשה, ו-14 שעות לאחר מכן היא נחרבה לגמרי בגלל טעות עיצוב

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

האקר ניסתה לפענח את התעלומה ופנתה לרשות המקומית לעזרה, אבל גם הם התנערו מאחריות. אחרי שבוע התעלומה נפתרה - כאשר העמוד פשוט נעלם. "מסתבר שזו היתה טעות בכתובת", היא סיפרה, "זו היתה חברת גדרות שהציבה אותו שם ואז הבינה את הטעות שלה רק אחרי שהעמוד עשה רעש גדול".

הפוסט שבו היא פרסמה שהעמוד הוסר

אחרי שהמקרה הזה כבר הגיע למהדורות החדשות במדינה המנומנמת, חברת הגדרות חזרה למקום והסירה את העמוד ואפילו סגרה את החור ששימש ליציקה שלו באדמה. היא גם זכתה להתנצלות ואפילו מתנת פיצוי בדמות בקבוק שמפניה. האקר מצידה לקחה את כל הסיפור בקלות מהרגע הראשון ואפילו לא פרסמה את שם החברה עומדת מאחורי הטעות כדי לא לעשות לה שיימינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully