וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין מוזיקה לעיצוב: הקשר החזק באמנות רב תחומית

שרית כוכב חביב, אמנית רב תחומית, צלמת רגשית ומשוררת, מעצבת ומוזיקאית, מנחת סדנאות התבוננות - סדנאות צילום וכתיבה מלאות עומק וחוזקה, אשת רוח ואמונה. אם לעומר וליה, מתגוררת ויוצרת בתל-אביב. פרויקט A Day in a Life, כתבה שנייה

בית של שרית כוכב חביב. שרית חביב,
בית של שרית כוכב חביב/שרית חביב

"A Day in a Life" היא פלטפורמה דיגיטלית חדשה, המחברת בין אורחים מכל קצוות הארץ והעולם שיכולים מעתה לבוא ולהתארח מספר שעות אצל מארח/ת שיבחרו, לחוות מקרוב את סיפורם הייחודי ולהביט על העולם דרך נקודת מבטם המיוחדת. בימים אלו ניתן להתארח בביתה של שרית כוכב חביב ולחוות יום בחייה במסגרת היוזמה.

בית של שרית כוכב חביב. שרית חביב,
בית של שרית כוכב חביב/שרית חביב

ספרי איפה את גרה וכמה זמן

"אני גרה ברחוב בארי בתל אביב (הצפון הישן) בניין משנת 1966, שאז היה נחשב בניין יוקרה. כשקנינו את הדירה לפני 16 שנה הרסנו את כל הקירות ועיצבנו מחדש".

ספרי על העיסוק שלך

"אני אמנית רב תחומית, צלמת רגשית ומשוררת מוזיקאית ופרפורמרית. אני גם מנחה סדנאות צילום וכתיבה הקרויות התבוננות, מעצבת פנים, מורה לעיצוב ועיתונאית עיצוב אדריכלות ואמנות. היו לי מספר תערוכות יחיד מרהיבות ותערוכת צילומים ושירים שלי בשם בריאה מתקיימת עכשיו. לתערוכה נלווה מופע פרפורמנס שירה חיה ושיחה. כמו כן, הוצאתי ספר צילומים ושירים מעוצב ויפהפה בן 260 עמודים בשם בריאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בית של שרית כוכב חביב. שרית חביב,
בית של שרית כוכב חביב/שרית חביב

כיצד ביתך מושפע מהעיסוק שלך וכיצד נראה יום בחייך?

"כמעצבת פנים ומורה לעיצוב עיצבתי את ביתי היפהפה בעצמי. אני בחורה צבעונית ואוהבת צבע ופרטים מיוחדים משוקי פשפשים ומעצבים שונים. כך כל חדר בבית קיבל צבעים ופרטים משלו. חדר העבודה בצבע צהוב, תורכיז וזהב, הסלון צהוב תורכיז תכלת ופוקסיה וזהב. המטבח למשל, בלבן ואדום, המקלחת בצבע פוקסיה אדום זהב ירוק ונחושת וחדר השינה בצבע קפה ובורדו. אנשים אוהבים ללבוש את הבגדים שלי ולהצטלם בביתי ולכן בסלון יש לי גם מסך שחור לצילום. עבודות הצילום שלי נודדות לפעמים גם הן לביתנו כשהן בין תערוכות".

שרית כוכב חביב. ברק חודריאן,
שרית כוכב חביב/ברק חודריאן

מהו הפריט האהוב עלייך בבית?

"הפריט האהוב עלי הוא מראה ויקטוריאנית עגולה מנחושת בחדר הרחצה. קניתי אותה בשוק הפשפשים כשהבית היה כבר מוכן. היא נכנסה בול. כדי לתלות אותה היינו חייבים לחבר אליה קונסטרוקציית עץ אחורית. זו היתה אהבה ממבט ראשון. יש לה סיפור, רואים שהיא עתיקה, יש בה גם חלודה ושריטות וחוסר שלמות יפהפה".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully