וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

A Day in a Life: הצצה לפלטפורמה החדשה המחברת אורחים מכל קצוות הארץ

היוזמה "A Day in a Life", פלטפורמה דיגיטלית חדשה המחברת בין אורחים מכל קצוות הארץ והעולם שיכולים מעתה לבוא ולהתארח מספר שעות אצל מארח/ת שיבחרו, לחוות מקרוב את סיפורם הייחודי. פותחים עם ענת לרנר מתל אביב

ענת לרנר פולי. ליה יפה,
ענת לרנר, "פולי אמור"/ליה יפה

"שמי ענת לרנר מתל אביב ואני למעלה משני עשורים בעולמות האירוח, מלונאות והסעדה. תמיד הייתי מ"אנשי הגם וגם" וכך, לאורך השנים התפתחתי בכתיבה, הלחנה, שירה ובשנים האחרונות אפשרתי לחלום ישן שלי לראות אור, עולם צבעוני ממש של דראג, שכולל מלא איפור, בדים צבעוניים מוזיקה וצחוק".

איפה המגורים?

"בתל אביב, כל חיי. בתחילת החיים גרתי בצפון העיר ובשני העשורים האחרונים במרכזה".

העיסוק שלכם.

"אני מאנשי הגם וגם - גם יצירה וגם עסקים. הפקת אירועים, עזרה לבכירים, דראג, כתיבה, הלחנה שירה ואירוח".

ענת לרנר פולי, אמור סטודיו. יחצ,
ביתה של ענת לרנר/יחצ

כיצד הבית מושפע מהעיסוק שלך וכיצד נראה יום בחייך?

"הסלון שלנו מחולק לשניים. יש את האזור של הילדים שבו יש סל כדורסל (כדור ספוג), פינג-פונג, פלייסטיישן ומשחקים נוספים, ויש את האזור שלי שבו יש שולחן איפור, שולחן תפירה ומקום לכתוב בו או לעשות פילאטיס. המטבח משמש פינת יצירה, ואת הארוחות המשפחתיות והזמן יחד אנחנו מבלים בדירה של בן זוגי שנמצאת דלת מולנו.

"שגרת החיים שלנו די רגילה - ארבעה ילדים, כל יום מתעוררים בשבע, סרוויס בוקר, שלא תחשבו שכולם אוכלים אותו דבר. ב8 נושמים רגע ויוצאים לעבודה. בבית שלנו טבעי לשיר בכל מקום, לפעמים כל אחד בעיסוקו, מישהו מתחיל לשיר וכולם מצטרפים אליו, שרים, רוקדים.

"בשנים האחרונות הייתי בתחומי האירוח והעזרה לבכירים, מה שהכי שימח אותי זה כשהפקתי להם את האירועים, ימי הולדת, מסיבות, בר\ת מצווה, חתונות, חתונות כסף, הלוויות, שבעות, ימי זיכרון, זיכרון בסלון. בקרוב אני מקווה לשתף פעולה עם הבתים הגדולים של הדראג בארץ ובעולם. בשאר הזמן אני בסשנים של כתיבה, הקלטות, ריקוד, שיעורי תפירה, אימון על איפור, פיתוח קול, שמיעת שירים חדשים, צילומים לאינסטגרם וגם יש הרבה מקום לזמן משפחתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ענת לרנר פולי, אמור כלי תפירה. יחצ,
האהבה הגדולה: תפירה/יחצ

מהו הפריט האהוב עליך בבית?

"הפריט האהוב עלי הוא מכונת התפירה, זה אחד האלמנטים החדשים בבית. אחרי הרבה שנים שחלמתי על דראג, השנה החלטתי להשקיע בתחביב ולהפוך אותו למקצוע, דייקתי את הדמות שלי 'פולי אמור', נרשמתי לשיעורי תפירה וברגע שסיפרתי את זה לאמא של בן זוגי היא הוציאה מכונת תפירה ונתנה לי אותה. אני עוד בהתחלה וזה לא פשוט... אבל מאוד משמח אותי".

בימים אלו ניתן להתארח אצל ענת לרנר ולחוות יום בחיים של ענת במסגרת היוזמה "a day in a life", פלטפורמה דיגיטלית חדשה המחברת בין אורחים מכל קצוות הארץ והעולם שיכולים מעתה לבוא להתארח מספר שעות אצל מארח/ת שיבחרו, לחוות מקרוב את סיפורם הייחודי ולהביט על העולם דרך נקודת מבטם המיוחדת

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully