וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד אלוהים: פתחו את דלת האמבטיה וגילו אצבע של אדם חי מגיחה מהקיר

1.6.2023 / 0:05

שותפים שמעו רעש מטריד מגיע מחדר האמבטיה שלהם,הם פתחו את הדלת ונחרדו כשגילו אצבע של אדם חי מגיחה מהקיר, וקול קורא לעברם: "בבקשה תעזרו לי". השניים חשדו שמדובר בחטיפה וגילו את האמית הלא פחות מטרידה

אצבע של אדם חי הגיחה לפתע מהקיר/: TikTok/@elportu

הסצנה הבאה נראית כאילו לקוחה מסרט אימה אבל היא אמיתית לגמרי. שני גברים, שותפים לדירה בבריקל שבמיאמי, נותרו מובעתים לאחר ששמעו רעשים המגיעים מחדר האמבטיה. הם פתחו את הדלת וגילו אצבע של אדם חי מגיחה מהקיר.

אז נכון, יש מגוון סיפורים של אנשים שמצאו חללים נסתרים בדירתם, אך במקרה הנוכחי חשבו השניים שמישהו נקבר מאחורי קיר האמבטיה שלהם והתעורר לחיים. אנתוני ואלדז, אחד השותפים, סיפר ל-NBC Miami: "שמענו רעש שמגיע מחדר האמבטיה. ג'וני, השותף שלי לדירה, חשב שאני עובד עליו אז הוא התחיל לצחוק ולצלם את מה שקורה. הוא חשב שזו מתיחה".

בסרטון ששותף בטיקטוק נראים השניים ניגשים באימה לחדר האמבטיה, כשאחד מהם פותח את הדלת ומבחין באצבע של אדם חי מבצבצת דרך הקיר. הבחור טען שנחטף ושהוא זקוק לעזרתם. בסרטון ניתן לשמוע אותו אומר "בבקשה תעזרו לי" ו"תשחררו אותי". ניתו גם לראות בבירור את החור בקיר, ממש מעל מתלה המגבות.

צפו בתיעוד המלא:

@elportu

Porfavor miren el video completo y ayudenme por que no sabemos nada que paso con las personas, por que el hombre y las mujeres estaban pidiendo ayuda

♬ original sound - El Portu

אם זה לא היה מטריד מספיק, השניים הבחינו במקביל גם בהתרחשויות מוזרות מחוץ לבניין שלהם. הם תיעדו גבר על אופנוע יוצא מהבניין, נכנס אליו שוב ויוצא כשהוא מלווה באישה עם פאה. בשלב הזה השניים החליטו שהגיע הזמן להתקשר למשטרה.

משטרת מיאמי הגיעה לבניין המגורים והתייחסה למצב בתחילה כמקרה פוטנציאלי של חטיפה. עם זאת, לאחר חקירה נוספת, השוטרים גילו שהאדם "החטוף" הוא שכן מהדירה הסמוכה והיה תחת השפעת סמים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
המשטרה עצרה את אחד השכנים, ששוחרר לאחר מכן. TikTok / elportu, צילום מסך
המשטרה עצרה את אחד השכנים, ששוחרר מאוחר יותר/צילום מסך, TikTok / elportu

כשהשוטרים נכנסו לדירה הם מצאו שמונה אנשים שככל הנראה צרכו סמים. קצין המידע הציבורי של משטרת מיאמי, מייק וגה, אמר בתגובה: "הייתה מגבת שנכרכה סביב הידית כדי להחזיק את הדלת סגורה. החשוד הודה ביצירת סיפור שקרי לאחר שנטל קוקטייל של סמים שהוביל להזיות".

לאחר ראיונות עם דיירים נוספים בבניין, גילו השוטרים כי הדיירים הם שוהים ב"שכירות נופש בלתי חוקית".

השותף ג'וני סיפר מאז שקיבל איומים והוא לחוץ מהמשך המגורים בדירה. החורים בקיר טופלו מאז והמשטרה סיפרה ל-NBC6 שעל אף שהחשוד ביצע פשע של פריצה דרך קירות הדירה, לא ברור עדיין אם יוגש נגדו כתב אישום אך החקירה בנושא נמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • אימה
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully