וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורו הניקיון מזהירה: הטעות הקטלנית שאנחנו חייבים להימנע ממנה

29.5.2023 / 0:02

אן ראסל טוענת שהרבה אנשים נוהגים לעשות טעות מסוכנת שקשורה לאחסון מוצרי הניקוי שלהם: "זה עלול להרוג מישהו". היא גם הסבירה כיצד להימנע מהטעות

דברים שאפשר לנקות עם טבליות מדיח כלים/@sahm_cleantok

הרבה אנשים נוהגים למלא צנצנות מעוצבות במוצרי ניקוי, כולל טבליות אבקת כביסה או של מדיח הכלים וכל מיני מוצרי חיטוי כדי להימנע מהצטברות של קופסאות קרטון בבית. אלא שגורו הניקיון אן ראסל הזהירה מכך שה"טרנד האסטתי" הזה עלול להיות קטלני.

"יש סיבה מדוע אומרים לכם להשאיר את המוצרים האלו באריזות שלהם", היא הסבירה ל-SUN הבריטי, "זה עבור הבטיחות שלכם. מישהו שאל אותי אם זה רע לעשות את זה - והתשובה היא כן זה כל כך רע, בבקשה אל תעשו את זה. אם המוצר מגיע בקופסא שאתם חושבים שצריך לזרוק - שימו את המוצר בשקית פלסטיק ותסגרו אותה עם קליפס".

טבליות אבקת כביסה בצנצנת זכוכית. New Africa, ShutterStock
הטעות שאסור לעשות/ShutterStock, New Africa

היא הסבירה שאם חיה או חלילה ילד נוגעים במוצרים האלו, עלולה להיווצר בעיה. פותח סתימות למשל, עלול להרוג ילד שמכניס אותו לפה אם הוא לא מקבל טיפול רפואי בזמן. אן הוסיפה: "אתם צריכים להרחיק את האריזות האלו מהילדים ועלולים לאבד זמן יקר בלנסות לזהות איזה חומר נמצא באיזו צנצנת".

זו הסכנה

חובת צפייה להורים: מה מושך יותר ילדים - צעצועים או חומרי ניקוי?

לכתבה המלאה
טבליות אבקת כביסה בצנצנת זכוכית. Pixel-Shot, ShutterStock
לא לאחסן טבליות אבקת כביסה בצנצנת!/ShutterStock, Pixel-Shot

"חשוב לדעת באיזה חומר מדובר כדי לדעת איזה טיפול רפואי צריך לקבל", היא הוסיפה, "אתם מאבדים זמן יקר במצב חירום. כן, מצב כזה עשוי להיות מאוד נדיר, אבל זה קורה - אז בבקשה, אל תאחסנו מוצרי ניקוי רעילים בצנצנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully