וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפים הקלים שיהפכו את חדר השינה שלכם ליוקרתי יותר

20.4.2023 / 0:02

רוצים לשדרג את חדר השינה שלכם אבל אין לכם את הכסף להביא מעצב ולא יודעים מאיפה להתחיל? מעצב פנים פרסם שלושה טיפים שימושיים וקלים שכל אחד יכול לבצע בלי הרבה השקעה

שלושת הטריקים שגרמו לחדר השינה להראות יוקרתי יותר ברגע/@mrphoenixgrey

ניקיונות הפסח מאחורינו, עכשיו הגיע הזמן להשקיע בשדרוג הסטייל של הבית. אם אתם שואפים להעלות ברמה את חדר השינה ואתם לא יודעים איפה להתחיל - שלושת הטריקים הללו הם במיוחד בשבילכם. מעצב הפנים פיניקס גריי שיתף כמה מהטיפים הטובים ביותר שהוא היה מסוגל לחשוב עליהם, והסאן הבריטי טען שהם פשוטים כמו לסובב את המיטה.

הוא פירסם בטיקטוק (שם הוא קורא לעצמו "אבל'ה של העיצוב" - Design Daddy) את מחשבותיו והסביר שלא צריך לבזבז הון כדי להשאיר רושם טוב בחדר השינה. הוא אומר שאם כבר צריך לשנות רק משהו אחד, זה את ראש המיטה שלכם. מיטות ללא ראש נראות ילדותיות, ולא צועקות יוקרה, והבסיסים שלהן נראים משעממים. אבל אם תחליפו את ראש המיטה לכזה עם אמירה עיצובית - זה ישנה את כל האווירה בחדר.

אלה הסודות שלו

המיטה שלכם צריכה להיות "הכוכב של החדר", הוא הסביר והוסיף: "השינוי העיצובי הקל ביותר הוא בסך הכל להזיז את המיטה למקום אחר ולדאוג שהיא תקבל את הפוקוס הנכון".

טיפ נוסף שלו הוא הוספת כריות, בגדלים שונים, ושמיכות קלילות - מה שייתן למיטה מראה ענני כמו "חדר שינה של בית מלון יוקרתי". הוא מבטיח שאם תדעו לסדר את הכריות הללו ואקססוריז נוספים על המיטה ולא תזלזלו בסידור, תוכלו לקבל גימור יוקרתי בשניות

עוד סודות של חדר השינה
כך תדאגו שחדר השינה שלכם יראה נקי ומסודר ב-5 דקות עבודה

הופכים את חדר השינה לסוויטה מפנקת במחיר של לילה במלון יוקרתי


הטיפ האחרון שלו הוא לשנות את התאורה לתאורת אווירה. חדר השינה מיועד לייצר אווירת רוגע ונינוחות, לבילוי זוגי או פרטי ולשינה רגועה. תכנון התאורה בחדר השינה חשוב מאוד ליצירת אווירה רגועה. לרוב בחדר השינה מומלץ להציב גוף תאורה מרכזי, שקוע או צמוד קיר שאינו מתבלט ומספק אור רך ולא עוצמתי. לצד אלה ניתן לשלב ספוטים בצדי המיטה, תאורה נקודתית מעל המראות ופתרונות תאורה מודולריים ליצירת עמימות במקרה הצורך. מומלץ לכוון ולתכנן את התאורה ביחס לחלון, לכיוון ולעוצמות של האור הטבעי. חדר השינה אינו מיועד להיות מואר יתר על המידה ואין להעמיס עליו גופי תאורה רבים. תאורת אווירה יכולה לעשות שינוי גדול יותר ממה שרוב האנשים מבינים. פיניקס מציע להשתמש במספר מועט של מנורות נוספות כדי ליצור "מראה מקיף יותר" במקום אורות תקרה בהירים בסיסיים.

הוא סיכם: "חדר השינה צריך להיות נווה מדבר. הקפידו לזכור זאת ולשים לב לכל פרט".

  • עוד באותו נושא:
  • סלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully