וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 דרכים להעניק לבית שלכם ריח רענן של ניקיון - בלי באמת לנקות

24.3.2023 / 0:20

מומחית ניקיון שיתפה 3 טריקים פשוטים שיגרמו לבית שלכם להריח מדהים תוך שניות ובלי צורך לשטוף את הבית

3 דרכים להשגת ריח טוב בבית במהירות ובקלות/@jessicamay_home

חברים הודיעו שהם קופצים אליכם ולא הספקתם להעביר שטיפה בבית? אין צורך להיבהל. בעזרת 3 דרכים מהירות תוכלו להעניק לבית שלכם ריח רענן של ניקיון - ולגרום לאורחים שלכם להאמין שזה עתה שטפתם. גורו ניקיון טוענת שהטיפים שלה מתמקדים בניקיון חכם יותר - ולא קשה יותר ומבטיחה שאם תמלאו אחר ההנחיות שלה, "הבית שלכם יריח מדהים".

ג'סיקה מיי חולקת בקביעות טיפים לניקיון הבית בטיקטוק - ואחד הסרטונים האחרונים שלה, בו שיתפה את שלושת הטיפים המהירים והחסכוניים, צבר פופולאריות רבה. היא כתבה על גבי הסרטון: "3 דרכים מהירות וקלות לגרום לבית שלכם להריח מדהים לפני שמגיעים אורחים... או בכל עת למעשה!".

הנה כל הטיפים שלה:

@jessicamay_home 3 quick and easy ways to make your home smell amazing before having guests round… or anytime really!! #cleaninghacks #homehacks #cleansmarternotharder #homeaccountuk #cleanwithmeuk ♬ Big Boy (SZA) - Sped Up Remix - viral audios & nightcore sped up

הטיפ הראשון של ג'סיקה הוא לקחת דפי מייבש כביסה ריחניים ולהחביא אותם בתוך הכריות שלכם בסלון: "זה ייקח לכם שתי שניות והחדר יריח מדהים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הטיפ השני שלה הוא לקחת מעט מרכך כביסה, לערבב עם מים, להשרות בפנים מטלית למספר שניות ולשפשף איתה לאורך הפאנלים או הרדיראטורים שלכם (או בכל מקום מרכזי שתבחרו בבית): "זה ימלא את הבית שלכם בריח כל כך נחמד".

עבור הטריק השלישי שלה תזדקקו לנוזל ניקוי בעל ריח מרוכז (היא משתמשת בזולפורה). שימו ממנו מעט על מטלית ונגבו את קצה גלילי נייר הטואלט שלכם. הטריק הזה יעיל להענקת ריח מרענן לשירותים או לחדר האמבטיה שלכם - אזור שבהחלט כדאי להשקיע בריח שלו.

הסרטון צבר מעל 730 אלף צפיות בחמישה ימים ועוד עשרות אלפי לייקים ושיתופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully