וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעבר לקשת: סיור בבית הצבעוני ששבר את הטיקטוק

יותר ממיליון משתמשים כבר צפו בסיור המצולם בבית שנראה כאילו בלעה אותו קשת בענן - צפו בבית המיוחד וגלו מה מי גרה בו ומה היא חושבת על האפשרות שלא תצליח למצוא לו קונה?

@fever.dream.boutique ? I'll never be able to emphasize enough that I don't care about my resale value (all of this being completely and easily reversible) ? #rainbowaesthetic #pastelhome #diy ♬ original sound - Morgan ???

ברוכים הבאים לביתה הצבעוני של אמילי איילין מאריזונה - הבלוגרית הצעירה הצליחה לגנוב את תשומת הלב בטיקטוק עם בית פסטלי מושלם שמעוצב בכל צבעי הקשת. סיור מצולם שצילמה בבית שלה והעלתה לטיקטוק הצליח לגרוף כבר 1.1 מיליון צפיות בזכות קירות מפוספסים בכל צבעי הקשת, רהיטים פסטליים ואפילו גרם מדרגות צבעוני. איילין אפילו הגדילה לעשות וצבעה את תקרת הבית בציור של שמי תכלת ועננים - להשלמת מראה הקשת בענן. וזה לא הכל, אם כבר הרמתם את המבט למעלה - שימו לב שגם מאוורר התקרה צבוע - כל כנף בצבע אחר.

בתור מישהי שמחוייבת עד הסוף לסגנון החיים של שדרוג, צביעה ועיצוב מחדש של פריטים ישנים, אמילי איילין, שמגדירה את הסגנון שלה כ"פסטלי ומקסימליסטי" גם מתפרנסת מבוטיק קטן ומקוון שבו היא מוכרת פריטים בכל צבעי הקשת שאותם היא משדרגת, צובעת, רוקמת ומקשטת במו ידיה.

רובן המוחלט של התגובות לסרטון הסיור בבית הצבעוני היו מפרגנות ונדהמות, אך היו גם כאלה שתהו אם העיצוב המקסימליסטי והמוגזם הזה לא יקשה עליה בבוא היום כשתרצה למכור את הבית למישהו אחר, משום שהוא לא לטעמו של כל אחד ועלול להרתיע קונים פוטנציאליים. אבל לאמילי איילין היתה תשובה מוחצת גם לזה: "אם הייתי מעצבת את הבית שלי רק לפי מה שהדייר הבא עשוי לאהוב, זה כמעט כמו לחיות בבית ששכרתי מהדייר העתידי", אמרה.

אנחנו היינו שמחים לגור בבית צבעוני כזה (נו טוב, אולי לא כל הזמן - אבל לשבוע-שבועיים בכיף). מה דעתכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully