וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסאות בר: כל הטרנדים הבולטים לשנת 2023

בשיתוף טיב העץ

7.3.2023 / 13:15

לאי במטבח או לדלפק ארוחת בוקר, כסאות הבר הפכו כבר מזמן לפריט חובה בכל מטבח. העיצובים המרשימים בעץ, פלסטיק ומתכת הופכים את הכיסא מרהיט פונקציונאלי לחלק בלתי נפרד מהקו העיצובי של המטבח עם צבעים, מרקמים וחומרים רבים ומגוונים

כסאות הבר לא נועדו לשבת רק במטבח הבית אלא בהחלט יכולים להשתלב גם בדלפק בר פרטי בחצר או בגינה או לפינה ייחודית בסלון הבית לצד אוסף היינות הפרטי.

אלף שימושים לכיסאות הבר

מאז שפרץ טרנד האיים במרכז המטבח הפכו כסאות בר לדבר הבא בעיצוב הבית. האי אשר מאפשר לנצל את שטח המטבח הן לאכילה והן כמקום איחסון או משטח עבודה נוסף, יצר את הצורך בכיסא גבוה וצר אשר חוסך מקום ומאפשר לארבעה עד חמישה בני משפחה או חברים לסעוד יחדיו. כיסאות הבר נדדו מבית הקפה השכונתי לתוך המטבח, אבל לא רק. כיום ניתן לראות אותם גם בפינת הבר בחצר הפרטי שהולך וצובר תאוצה לצד המנגל והמעשנה וניתן גם לשלבם ליד דלפק לאכילת ארוחת בוקר במטבחים קטנים מאד או כשיש לכם נוף יפה הנשקף מחלונות המטבח ואתם רוצים פינת אכילה מוארת ושלווה. עיצובים רבים אף לוקחים את כיסאות הבר לישיבה בסלון הבית לצד אוסף היינות לטעימה ולשיחה קולחת ונעימה ובנוסף לכך, הם מזמן אינם רק רהיט פונקציואלי אלא חלק בלתי נפרד מהקו העיצובי עם משחק של מרקמים, חומרים, צבעים וסגנונונת שהופכים אותם ליוצרי אווירה.

כסאות בר. טיב העץ,
כסאות בר/טיב העץ

כל הטרנדים הבולטים לשנת 2023

אם אתם מחפשים כסאות בר איכותיים, מעוצבים ומאד אמינים תוכלו למצוא אותם בטיב העץ, חברה שעברה מספר גילגולים עם השנים וצברה נסיון ומוניטין של כארבעים שנה בתחום עיצוב ושיווק הרהיטים. כיום טיב העץ מתמקדת בעיצוב, יבוא ושיווק כיסאות ופינות אוכל חדשניות, מקוריות ומרעננות שיכניסו חיים חדשים לכל בית ולכל מטבח. את הרהיטים מייבאת החברה מרחבי העולם תוך שמירה על התעדכנות מתמדת בכל הטרנדים הכי חמים. כל הרהיטים נבדקים מבחינת האיכות וטיב חומרי הגלם ומיוצרים במפעלים מתקדמים ברחבי העולם. להלן מספר טרנדים בולטים לשנת 2023 של כיסאות בר:

כסאות בר עשויים מעץ טבעי - העץ הינו חומר שמתאים לכל סגנון עיצוב, החל מכפרי דרך אקלקטי ועד למסוגנן ומודרני, כיסאות הבר המשולבים בראטן, בברזל, בבד, עם או בלי משענת, יכולים להעניק חמימות טבעית ותחושה של בית לכל מטבח.

כסאות בר. טיב העץ,
כסאות בר/טיב העץ

כסאות בר מרופדים - הריפודים עשויים מחומרי גלם איכותיים במיוחד. בד הריפוד מגיע במספר צבעים, בדרך כלל נייטרליים, אך קשת הגוונים הינה רחבה. כיסאות הבר המרופדים מעניקים תוספת צבע מעניינת ותחושת מכובדות ויוקרה. מאחר ולכל בד יש הוראות ניקוי משלו, מומלץ מאד לבדוק כיצד לנקותו מכתמים על מנת לשמור על מראה חדש לאורך זמן. רגלי הכיסא מגוונות מאד וניתן להשיגן בעץ, במתכת או בפלסטיק.
כסאות בר מתכת - על אף המראה הקר והתעשייתי של המתכת היא תשתלב מעולה במטבח שרוב העיצוב בו נשען על עץ חם. המתכת משתלבת נהדר עם כל סוג של אבן, עץ, זכוכית, בד ואפילו קש, ומקנה מראה אורבני ומודרני מיוחד.
כסאות בר פלסטיק - פלסטיק הוא מלך הנקיון והפרקטיקה. הילדים עדיין צעירים? חוששים לחיי הבד? פלסטיק הוא הבחירה הנכונה שלכם. הכיסא קל כל כך לניקוי ועמיד כמעט בפני כל חיית מחמד וילדון חמוד עם חפיסת צבעים ביד. כמו כן, הפלסטיק יכול לקחת אותכם הרבה יותר רחוק מבחינת הגוון והצבע ויעניק מראה מלא חיים של בית שגרים בו.

כסאות בר. טיב העץ,
כסאות בר/טיב העץ

כסאות בר שאין לאף אחד אחר - רוצים להיות שונים, חדשניים, מקוריים? תוכלו לבחור דווקא בכיסא הבר כדי להביע את האמירה העיצובית שלכם ולהעניק לבית שלכם מראה מודרני או נוסטלגי, כפרי או אקלקטי, איך שבא לכם ואיך שאתם רוצים. תוכלו למשל לבחור בכיסא בר דגם ניס בעיצוב רשת ניקל למראה חללי, בדגם טאטא למראה עיצובי חסכני ומופשט, בכיסא מרופד בשחור וזהב, ואפילו מראטן כמו בבאר על המים בהוואי או בשרפרף ללא משענת שמאפשר לאורחים שלכם להיות בלב העניינים במהלך השיחה.

איך נכון לבחור כיסאות בר?

כיסא בר צריך לשרת היטב את כל מי שגר בבית. אם יש לכם בעיות גב, ילדים צעירים, מקום צר או כל אלמנט אחר שמגדיר את הצרכים שלכם עליכם לחשוב עליו כשאתם בוחרים אותם. ישנם דגמים בטיחותיים וקלים לניקוי המתאימים יותר למשפחה המתרחבת, כיסאות שניתן לצופף יחדיו מבלי להרגיש קרובים מדי, כיסאות שיכולים להוות משענת רכה יותר ונוחים יותר לישיבה ממושכת וכן הלאה. המגוון העצום של כיסאות הבר כפי שניתן למצוא באתר הבית של טיב העץ יאפשר לכם לשלב כל מרקם וכל צבע הקיים כבר במטבח או בפינה שבה תרצו לשלב אותם. חלק מהדגמים אף מציעים תשלובת של כמה חומרים וצבעים כדי לקלוע היטב לכל קו עיצובי ולכל צבע דומיננטי שתבחרו לעיצוב הבית.

איך שומרים על מראה הכיסאות?

מטבע הדברים, כיסאות הבר נועדו לשרת אתכם בזמן שאתם אוכלים ושותים. משום שכך, כתמי מזון או ליכלוך הינם עניין שבשגרה שלא צריך לדאוג לגביו. בכל רהיט שאתם רוכשים עליכם לקרוא היטב את הוראות הניקוי ולהמנע מטעויות ניקיון שרובנו עושים בעת ניקיון הבית, במיוחד כשרהיט עשוי מתשלובת מעורבת של חומרים אשר עלולים להנזק זה מחומרי הניקוי של האחר. כמו כן, הזהרו במיוחד עם יין אדום, סלק, דובדבן, מנגו, רימון, מאכלים המכילים כורכום, זעפרן או קארי ומיצים בעלי צבע עז. לדוגמא:

עץ טבעי

למירוק עץ יש להשתמש אך ורק בחומרים המיועדים למירוק עץ מלא. לרוב מטלית לחה תעשה את העבודה, אך כדי להעניק לעץ ברק ושיראה חדש, החומרים הקיימים כיום בשוק הינם מתאימים בהחלט.

עץ צבוע

לניקוי עץ צבוע רצוי להעזר במטלית רכה ולחה עם מעט חומר ניקוי כללי שאינו חריף. יש להקפיד שלא לשפשף או לקרצף את הרהיט כדי למנוע שריטות או שיפשופים.

ברזל

יש להעזר במטלית לחה עם מעט חומר לניקוי כללי לא חריף אך לדאוג לייבש היטב את הרהיט ולמנוע מרטיבות להקוות עליו.

פלסטיק

פלסטיק נחשב לחומר הקל ביותר לניקוי ובדרך כלל מטלית לחה בלבד תספיק. למרות זאת המנעו מלנקותו באקונומיקה שעלולה לפגום בצבע.

בד

לכל כיסא ישנו בד משלו בעל הוראות ניקוי משלו, הקפידו לקרוא אותם.הטיפ שלנו הוא להספיג מטלית לחה עם מעט אבקת כביסה מומסת במים חמימים מהר ככל האפשר כל זמן שהכתם עדיין טרי. ישנם מוצרי ניקוי ריפודים שונים אך הקפידו שלא לשפשף במקום אחד ולא להותיר את החומר לייבוש על הבד.

לסיכום

כסאות בר הינם עדיין בעלי מראה טרנדי ולוהט גם בשנת 2023 והם כבר מזמן לא משחקים רק תפקיד פונקציונאלי אלא לוקחים חלק חשוב בעיצוב המטבח והבית עם מרקמים, חומרים, צבעים ועיצובים שמשלימים את המראה הכללי של הבית ויוצרים מראה מודרני ומרהיב במיוחד.

בשיתוף טיב העץ
  • עוד באותו נושא:
  • כסאות בר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully